Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsillanne tapana juosta pois sängystä vielä sen jälkeen kun olette laittanut ne nukkumaan?

Vierailija
18.05.2009 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat päiväkodissa nukkuneet päiväunet, niin juoksevat varmasti nukkumaan laittamisen jälkeen pois sängystä ja keksivät yläkerrassa keskenään kaikkea "kivaa"

Vierailija
2/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka nukkumaanmenoaika ei olekaan tiukassa rutiinissa ja sama joka päivä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse meitä enää nukkumaan menon jälkeen.

Vierailija
4/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ovat yleensä jo niin väsyneitä, että 2v ja 4v nukahtavat viidessä minuutissa... Onneksi. Koululaiset tosin saattaa vessassa käydä, mutta harvoin.

Vierailija
5/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä on silloin jokin prosessi

Vierailija
6/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v4kk tulee

Vierailija
7/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen ihmetellyt sitä miten kauhea prosessi perheissä tuntuu olevan tuo nukkumaanmeno. Itse olen kasvanut perheessä, jossa nukkumaan vaan mentiin suunnilleen samaan aikaan joka ilta. Ja sama sitten omassa perheessäni. Hyvin menee ilman suurempia operaatiota. Me vanhemmat sitten yleensä vielä valvotaan joku tunti siinä keskenämme.

Vierailija
8/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi, jonka kanssa ei ole helppoa. Viisi vuotta olen elellyt huonosti nukkuvan erityislapsen kanssa ja voin sanoa että nukkumaanmeno voi olla melkoinen prosessi. Tervetuloa kokeilemaan!

Aina olen ihmetellyt sitä miten kauhea prosessi perheissä tuntuu olevan tuo nukkumaanmeno. Itse olen kasvanut perheessä, jossa nukkumaan vaan mentiin suunnilleen samaan aikaan joka ilta. Ja sama sitten omassa perheessäni. Hyvin menee ilman suurempia operaatiota. Me vanhemmat sitten yleensä vielä valvotaan joku tunti siinä keskenämme.

Vierailija
9/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että joissain perheissä ei ole näin helppoa. Meillä lapsille on varmaan siunaantunut minun unenlahjat, mutta tosiaan pitää olla kiitollinen että on näin hyvin tässä asiassa TÄLLÄ HETKELLÄ.

Vierailija
10/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on esikoinen 3,5v ja kuopus 1v3kk. Esikoisella oli 2-vuotiaana ilmeisesti iälle tyypillinen iltaramppausvaihe. Eli koetteli hermoja kun nousi naureskellen sängystä useita kymmeniäkin kertoja. Onneksi tuo vaihe loppui nopeasti. Kuopus nukkuu vielä pinniksessä ja saattaa kerran vielä itkeskellä ja rupee sitten nukkuun kun saa vielä esim. vettä tai tutin suuhunsa. Eli toistaiseksi rauhalliset illat :)

Vierailija
11/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pinniksessä edes mahdu juoksemaan...

Vierailija
12/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
13/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi, jonka kanssa ei ole helppoa. Viisi vuotta olen elellyt huonosti nukkuvan erityislapsen kanssa ja voin sanoa että nukkumaanmeno voi olla melkoinen prosessi. Tervetuloa kokeilemaan!

Vierailija
14/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja veisin takaisin vaikka 100 kertaa, jos olisi.

Vierailija
15/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on ollut parempikin kausi, jolloin poika jäi kiltisti sänkyynsä, mutta yleensä tulee pois tai ainakin huutaa äitiä viereen. Poika nukahti kiltisti aina siihen saakka kunnes hänet siirrettiin lasten sänkyyn nukkumaan. Todella voimakas tahto tällä meidän kaverilla (myös muissa asioissa).

Vierailija
16/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vaihtaisi lastani helpompaan. Nämä vuodet ovat olleet todellinen elämänkoulu. Paljon on otettu mutta paljon on myös saanut. Helppo lapsi kotoamme myös löytyy. Joten tiedän millaista elämä myös voi olla.

En vain käsitä niitä ihmisiä, jotka eivät tule ajatelleeksi sitä, että jos heillä asiat sujuvat helposti, niin kaikilla muilla niin ei välttämättä mene. Päivitellään ja ihmetellään, että miten se voi olla noin vaikeaa. Ja itsella on kuitenkin vain yhdenlaista kokemusta asiasta.

Vierailija
17/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti saattaa käydä pissalla,jos on unohtanut käydä aimmin.

Toinen satunnainen poistumisen syy on et on jo petissä yläkerrassa kun mistaa et isin ja koiran hyvänyön halit unohtuivat. Kipaisee antamassa ne ja palaa petiinsä nukkumaan.

Noita ei satu ees joka viikko. Ja aina palaa itse nukkumaan.

Vierailija
18/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meneillään jokin kausi, että yrittää rampata sängystä pois milloin milläkin tekosyyllä: ensin on pissahätä, sitten on jano, sitten on kakkahätä jne.

Aikaisemmin meni nukkumaan nätisti ja toivon, että kun me jaksamme olla johdonmukaisia tämäkin kausi menee ohi.

Vierailija
19/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristys, uhkalu ja lahjonta, nämä kolme kelpoa kasvatuksen apuvälinettä pitävät tästä huolen ;)

En todellakaan jaksaisi mitään piirileikkiä tai hippasta nukkumaan menon yhteydessä ja väitän, että jokaisen _normaalin_ lapsen saa ihan sallituilla konsteilla jäämään sänkyyn unta odottamaan. Huom! En tarkoita vauvoja, vaan lapsia (1,5v. eteenpäin, noin suurin piirtein).

Vierailija
20/23 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi