Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen bi, onko naisten välillä aina tällaista hitonmoista draamaa?

Vierailija
04.05.2025 |

Se että yritetään tehdä mustikseksi ties miten, ainakin tämä yksi joka omalla epävarmuudellaan tekee minutkin epävarmaksi. Hän on hurmaava, kiltti, flirttaileva mutta sitten se pimeä puoli, kertoo yksityiskohtaisesti miten lähestynyt jotain naispuolista ihmistä... ihan päivänselvää että yrittää tehdä mustasukkaiseksi ja sitten ihmettelee miksi minusta tulee kylmä ja etäinen. Niin miksi? No varmaan ehkä noiden sanomisten takia? 

Hän sanoo että miten minun tasoinen nainen voisi olla kiinnostunut hänestä... noh varmasti hänen käytöksensä takia. Ei ole kiva tunne että rakkauteni ei riitä, sitä voi saada muualtakin. Rajat hämärtyvät. Huoh

Epätoinen bi-N

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Älä yleistä yhden ihmisen perusteella. 

Vierailija
2/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun en ole seurustellut naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa kun en ole seurustellut naisen kanssa.

No ajattele vaikka niin että toinen osapuoli olisi mies, heterona. Ap

Vierailija
4/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay men may seek sex without emotion; lesbians often end up in emotion without sex.

Camille Paglia

Vierailija
5/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään draamaa sen enempää kuin miestenkään kanssa. Olet selkeästi iskenyt silmäsi luonnevikaiseen henkilöön.

T. toinen bi

Vierailija
6/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi h elvetti bisseily on ällöä.

Vierailija
7/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteenpiirre enemmänkin tuo, että yrittää tehdä mustasukkaiseksi. Niitä löytyy sekä miehistä, että naisista. Ikävä tapa ja yleensä ovat itse mustasukkaisia ja epävarmoja. Minulla on kokemusta vain miehestä, joka toimi noin.

Vierailija
8/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilu myös.

Vierailija
9/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi h elvetti bisseily on ällöä.

Äitis oli ällö, kun sua teki.

Vierailija
10/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa miksi naisilla on niin paljon draamaa mutta onko teillä ollut 2N+M-sessioita?

Vierailija
11/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteenpiirre enemmänkin tuo, että yrittää tehdä mustasukkaiseksi. Niitä löytyy sekä miehistä, että naisista. Ikävä tapa ja yleensä ovat itse mustasukkaisia ja epävarmoja. Minulla on kokemusta vain miehestä, joka toimi noin.

Juuri näin. Itselläkin kokemusta miehestä joka toimi noin.

Vierailija
12/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Itselläkin kokemusta miehestä joka toimi noin.

On muuten rasittava piirre. Silloin ei näe itseään arvokkaana ja spesiaalina toiselle. Tahallinen teko aiheuttaa toiselle pahaa mieltä. Ap

Vierailija
13/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Epäkypsät ja epävarmat draamailevat. Tämä sinun tapailunaisesi ei ole kypsä parisuhteeseen, koska hän ei tule toimeen edes itsensä kanssa.

Vierailija
14/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Noin toimiva ihminen on itse mustasukkainen ja epävarma. Hänellä on luultavasti huono itsetunto ja hän pelkää tulevansa hylätyksi. Teidän pitäisi puhua tästä jonain rauhallisena hetkenä. Suhteestanne puuttuu luottamus tällä hetkellä. 

Vierailija
15/15 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, se on valitettava totuus, että ihan yhtälailla naisissa on parisuhteeseen kelpaamattomia yksilöitä, kuin miehissäkin. Ei kannata jäädä tuhlaamaan aikaansa, jos suhde ei tunnu hyvältä. Niitä hyviäkin kumppaniehdokkaita on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän