Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä masuni on jo suuri vaikka raskausviikkoja vasta 14?

Vierailija
16.12.2008 |

Äitinikin päivitteli mahani kokoa :oO Ja en ole siis mitenkään lihava, mutta maha näyttää kyllä kummallisen isolta! En muista että aiemmissa kahdessa odotuksessa olisi näin iso ollut tässä vaiheessa, jotenkin sellainen turvonnut ja pullea :o/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ainakin itselläni.Toista lasta odottaessani omat vaatteet alkoivat kiristää jo rv 8!Molemmissa raskauksissa ensimmäisenä 8 viikkona olen saanut kiloja n.4 lisää samantien..tästä kuopuksesta kiloja kertyi +26 (johtui raskausmyrkytyksestä nämä lukemat) nyt 3kk vauvan syntymästä n.7-8kg lähtöpainoon vielä matkaa (veikkaisin,en ole vaa`assa käynyt puoleentoista kuukauteen,mutta "omat" vaatteet alkavat taas mahtua päälle :)

Vierailija
2/7 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli iso jo 10 viikon jälkeen. Muuten olin tosi hoikka ennen raskautta, ja silloinhan se maha helposti näyttää isolta. Ja oli myös istukka etuseinässä, tämä vaikuttaa siihen että vatsa pullistuu kokonan ulospäin, olisko sulla siitä kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppuraskaudessa ulkopuoliset veikkasivat jo kaksosraskautta, mutta ihan normaali pieni vauva sieltä tuli :-)

Vierailija
4/7 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin ihan samaa asiaa. Viikolla 12 niskapoimu ultrassa bongattiin kaksi sikiötä.

Minullekkin vain sanottiin että, neljäs raskaus niin vatsa "pullahtaa" aiemmin näkyviin löystyneiden kohdunkannattaja kiinnikkeiden takia.

Vierailija
5/7 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuo "ylämahakin" jo niin pömpöllään että... Tuntuu olo niin tukevalta kun housut laittaa kiinni ja ne puristaa mahan makkaroille. Jokatapauksessa masu on nyt erilainen ja erinäköinen kuin aiemmissa raskauksissa (kaksi tyttöä olen synnyttänyt :)

ap

Vierailija
6/7 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksoset oli sitten tyttöjä. T:6

Vierailija
7/7 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällä kertaa olisi tuloillaan "toisen merkkinen" vauveli :) Minulla poikavatsa oli juuri tuommoinen tosi ylhäältä alkava,ja eteenpäin suuntautunut jo n.neljänneltä kuulta asti T:2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä