Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aion laihduttaa syömällä vain karkkia

Vierailija
17.05.2009 |

en niin välitä ruuasta, mutta karkki on intohimoni. Siispä ruokailun sijaan imeskelen vain karkkeja

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ole sitten valmis siihen, että kaikki luittesi ympärillä on pelkkää flödää! Ei tietty haittaa vaatteet päällä, kun sitä ei muut näe ja sen saa ahdettua tosi pieniin ja kireisiin vaatteisiin tiukkaan piiloon mutta alasti ja esim. yleisissä saunoissa tai bikinit päällä uimarannalla ei todellakaan ole mitään herkkua olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.6kg omenoita päivän aikana mun mahaan popsittuna olisi jo melkoinen saavutus :)!

Vierailija
4/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin panostaa kunnon ruoan syömiseen... pelkillä herkuilla paino pysyi vielä ihan aisoissa.

Nyt yritän kyllä ihan oikasti jättää ennemmin ne karkit pois.

Vierailija
6/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä ja sairastut jokaisen flunssaan, et saa nukuttua jne.

Vierailija
7/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään moralisoi, mutta muista että JOS rupeaa esiintymään ahdistuneisuutta, masentuneisuutta, ummetusta, mielialan ailahteluja ja ärtyisyyttä, hiivatulehduksia, unettomuutta, päänsärkyjä, vetelyyttä yms. outoa kremppaa, niin tiedät mistä ne johtuu. Muista nyt ainakin ahkera hampaiden harjaus ja ota hyvä ihminen ainakin muutama multivitamiini päivässä!

Ja olin muuten itse opiskeluaikoina karkki & kuppi teetä -ruoavaliolla ihan vain koska olin köyhä ja tietämätön hyvinvoinnin perusjutuista, laiminlöin hyvinvointiani ja... koukussa karkkiin. Olin hyvin, hyvin hoikka ja hento, mutta maha pömpötti hassusti - vielä yksi sokerisen ruokavalion sivuvaikutus.

(Provo kai tää aloitus on, mutta tää ruokavaliojuttu ja sen vaikutus omaan masennus- ja ahdistuneisuustaipumukseeni sekä mielialoihin, puhumattakaan tuosta pömppävatsasta, on ollut mulle sellainen valaistuminen, että oli pakko vastata... Siltä varalta että jotakuta kiinnostaa. TODELLA ikävät mielialaongelmat ja yleisen neuroottisuuden olen saanut kokonaan kuriin elämäntapamuutoksella.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi