Mitä TE toivotte pukilta joululahjaksi?
Itte tykkäisin jos paketista löytyisi hajuvettä, alusasusetti/yöasu tai joku kiva koru, sormus tai vaikkapa kaulaketju.
Kommentit (7)
Minulta puuttuu niin kaikenlaista etten oikein jaksa edes miettiä mitä haluaisin lahjaksi, koska se on niin iso TAPAUS että saan jotain "ylimääräistä" ja lähes ressaa miettiä että mitä se voisi olla.
Tajusin juuri että olen ostanut rintsikoita viimeksi n. 5 vuotta sitten, kolmet yhtä aikaa. Nyt sitten kaikki nuo kolme laukesivat viikon aikana! Hassua =). Jokaisesta siis irtosi kaarituki. Yhden sain ommeltua takaisin, yksi tuki halkesi keskeltä kahtia ja yhdessä en millään pystynyt löytämään reikää mistä kaarituen saisi takaisin. Mul on kamala flunssa ja pitäisi mennä lääkäriin, mutta noi rintsikat on kyllä niin kulahtaneita että on pakko käydä hakemassa uudet, mutta miten jaksaa tässä taudissa!
Että oikeastaan mieluimmin en mieti koko lahja-asiaa, tuli mitä tuli, kaikki kelpaa.
Tarvitsisin myös käsilaukun ja uikkarit, mutta niitä eivät muut osaa mulle ostaa eli pitää hommata itse.
korvikset, hajuvettä, uuden teemukin, kalenterin..
Toivon jotain kirjaa, joululomalla olisi kiva lukea. Toivon myös, että perhe ei riitelisi jouluna. Toivon myös suklaata, ja toivon, ettei jouluna närästäisi ;)
Ostin jo itselleni joululahjaksi korvikset.
mp3-soitinta. Sellaista edullista perusmallia, että voin lenkillä kuunnella musiikkia. Edellinen hajosi.
Viime jouluna sainkin ihanat kohta 1-vuotiaat lapset, ihanat joulupojat.
jalkahoitosettiä ja sellaista jyväpussukkaa jonka voi lämmittää ja laittaa harteille... Toivottavasti hän tajuaa ostaa edes jotain järkevää...