Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidätte nimestä Helinä? Mikä sopisi toiseksi nimeksi?

Vierailija
17.05.2009 |

Onkohan Helinä-nimi yleistynyt paljonkin Disneyn elokuvien vuoksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen hiukan puolueellinen, koska kuopuksemme nimi on Helinä ja olemme sitä miettineet jokaiselle lapselle ja viidennen tytön (yllätysraskaus) ilmoitettua tulostaan oli taas ehdolla Helinä ja se tuli tytön nimeksi, koska se yhä molempia viehättää. Meillä on tytöllä kolme nimeä, Helinä Lahja Ottilia. Mutta aivan hyvin perään sopii joku muu -ia loppuinen tai jokin muu.

Jotain mitä äkkiseltään tulee mieleen

Helinä Rosalia

Helinä Alexandra

Helinä Olivia

Helinä Emilia

Helinä Amelia

Helinä Karoliina

Helinä Lumia

Vierailija
2/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietimme pitkään tuota nimeä kuopukselle, mutta halusimme sitten samalla tavoin hänelle kansainvälisen nimen kuin isosiskolla, eikä Helinä istunut oikein sukunimeenkään, joten tuli Helena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toiseksi nimeksi ei missään nimessä mitään noin imelää kuin kakkosen muutama ehdotus.

Itse laittaisin ehkä toiseksi jonkun lyhyen ja lisäksi vielä kolmannen. Siis vaikkapa Helinä Anni Alisa taikka toisen todella pitkän nimen kuten Helinä Katariina.

Vierailija
4/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli ehdolla, mutta kun meillä on erittäin pitkä sukunimi niin päädyttiin sitten kuitenkin "lyhennelmään" eli tytölle tuli nimeksi Heljä:)

Minäkin laittaisin sitten varmaan kolme nimeä eli joku lyhyt nimi keskelle ja sitten pidempi kolmanneksi...

Vierailija
5/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin antanut sen yhdelle tytölleni toiseksi nimeksi, mutta mies ei tykännyt. Päädyttiin sitten Helenaan.

6/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on elokuussa laskettu aika ja minulle lapsi on ensimmäinen. Jos lapsi on tyttö niin olemme suunnitelleet että lapsen toinen nimi olisi helinä. oikein nätti nimi on :)

Vierailija
7/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi poikaa, joille on ollut paljon nimivaihtoehtoja. Oon sitten ihan vain huvikseni miettinyt myös tytönnimiä, jos joskus tyttö satuttaisiin saamaan. Mutta mikään ei oo vielä ihastuttanut niin paljon kuin tuo sun Helinä. Se sointuu hyvin meidän sukunimen kanssa (niin kuin monen muunkin), ja on kaunis nimi. Pitää laittaa korvan taakse.

Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän