Sinä joka olit teininä laiha, minkä ikäisenä lihoit?
Otsikossa tulikin kysymys, enkä tarkoita, että täytyisi olla reilusti ylipainoinen vaan ihan että minkä ikäisenä alkoi kiloja kertymään enemän ja huomasit, ettei samat nuoruusvaatteet mahdu enää päälle?
Olen itse ollut aina pitkä ja laiha ja alan olla hyvin kyllästynyt kaikkien kommentteihin kuinka minä vielä lihon kun tulee lisää ikää/ et pysy aina hoikkana kun syöt noin. jne. Niin milloin se "ylimääräisten" kilojen kertyminen yleensä alkaa jos syö päivittäin karkkia ja herkkuja + käy monta kertaa kuussa mäkkärissä?
(Syön toki paljon kotiruokaakin :))
Kommentit (110)
En lihonut. Aloin käydä salilla ja sain lihasmassaa. Enää ei nälvitä!
Itse olen siis 24 ja käytän edelleen samoja farkkuja kuin 8-luokalla ja saan kuulla jatkuvaa kuittailua ihmisiltä, siksi odotankin milloin tämä lihominen tapahtuu ja kuittailu loppuu :) ap
38-vuotiaana kun sairastuin ja jouduin syömään muun muassa kortisonia suuria annoksia muiden lihottavien lääkkeiden lisäksi.
18-vuotiaana masennuin ja mussutin suklaata enemmän kuin oikeaa ruokaa. Siitä se sitten lähti, välillä on paino pudonnut, mutta raskauden aikana tuli lisää. Sitten se taas putosi, mutta nyt olen taas raskaana että tos näk nousee.
Mä olin laiha 14 ja 15-vuotiaana, mutta 16 vuotiaana tuli noin 3-5 kg ja sitten ikävuosina 17-19 tuli siihen vielä 15 kg lisää.. Tällöin painoni sitten n. 70-75 kg. Siinä pysytellyt koko aikuisiän.
noin 22v aloin pikkuhiljaa lihoamaan. nyt 34v ja lihominen pysähtynyt mutta paksu olen silti
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:45"]18-vuotiaana masennuin ja mussutin suklaata enemmän kuin oikeaa ruokaa. Siitä se sitten lähti, välillä on paino pudonnut, mutta raskauden aikana tuli lisää. Sitten se taas putosi, mutta nyt olen taas raskaana että tos näk nousee.
[/quote]
Itse en liho vaikka syön suuria määriä suklaata ja makeita :/
Siinä parikymppisenä alkoi paino nousta normaalilukemiin. Hoikkana olen pysynyt kuitenkin, toki liikuntaa olen harrastanut huomattavasti enemmän näin aikuisena kuin koskaan nuorempana. Herkkujen syönti on varmaan samaa luokkaa suunnilleen ja kaljan kittaus siihen päälle, ei siinä paljon laihtua kerkeä.
30-vuotiaana tasan. Silloin piano kipusi 70 kiloon.
Vielä kolmen lapsen jälkeen ennen sitä painoin 62-65 kiloa.
Nykyisin 106kg
Joskus 36-vuotiaana, mutta siis laihasta normaalipainoiseksi
39v neljännen lapsen jälkeen en enää palautunutkaan entiseen painoon. Nyt olen siis normaalipainoinen, bmi 23
Olen 44 ja vielä en ole lihonut...
Teininä olin laiha joo, mutta kun lukioon menin niin aloin lihomaan. Kai se stressi ja alkoholi sen aiheutti. (Teinihän toki oli silloinkin, mutta..)
En ole vielä lihonut. Tänään just punnasin itseni ja painoin vain 54.8 kg
Ikää 48v
Noin 20 v olin kun rupesi ylimääräistä tulemaan.. Silloin muutin kyllä omilleni ja ehkä sitten söin vähän mitä sattuu..
No itsellä alkoi vaatia enemmän henkistä työtä hoikkuuden ylläpito +25 vuotiaana, ja sitten kolmenkympin jälkeen "annoin" tulla muutaman kilon. Olen edelleen siis ihan hoikka, mutta kyllä se enemmän vaatii kuin nuorena. Uskon sen johtuvan ihan puhtaastio prioriteettien muuttumisesta ja mukavuudenhalun lisääntymisestä. Ei ole enää sama juttu nähdä vaivaa esim. kalorien laskemiseen kuin 15-vuotiaana, koska tietää että terve voi olla niitä joka päivä laskemattakin, ja hoikkuus ei itsessään motivoi niin kuin se motivoi nuorena. Sohvakin nykyään houkuttaa enemmän kuin nuorena, sitä en kiellä. Mutta omasta mielestä kaikki on ok, kuntoilen suositusten mukaan, paino ja rasvaprosentti on ok, niin mikäpä tässä on ollessa?
19v alkoi vanhat elämäntavat tuntua vartalossakin. Pakko oli tehdä kunnon remppa
Isäni joka oli lapsuuden/ nuoruuden laiha, n.35-vuotiaana. Mutta ei mikään pullukka oo edelleenkään. Vähän vyötärölihavuutta.