Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiuksia lähtee valtavasti, ne alkavat jo harmaantua ja ikää vasta 30

Vierailija
16.05.2009 |

.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin eivät sitä tiedä kun värjäilevät tukkaansa tämän tästä. Hiukset tosin pysyy päässä ihan hyvin vielä.

Vierailija
2/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 45v ja yhtään harmaata ei ole tullut, vahvat japaksut, elinvoimaiset alaselkään asti pitkät hiukset. Joskus stressin oireina tulee kaksihaaraisia ei muuta ongelmaa.En värjää, luonnonvaaleat ja aurinko värjää raitoja kesäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntavat, tarpeeksi ravintoa ja ulkoilua, niin hiukset pysyvät päässä. Jos on esim. syömishäiriö, niin varmasti tukka lähtee.

Vierailija
4/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat terveelliset ja ulkoilen päivittäin sen lisäksi, että olen töissä taivasalla. Stressiä kyllä on aika lailla. Voiko stressi myös harmaannuttaa hiuksia, koska sekin alkoi aivan yhtä-äkkiä ja samaan aikaan kuin voimakas hiustenlähtö? Hiuksia on irronnut runsaasti jo yli kuukauden ajan. Lähes puolet on irronnut. Siltä se ainakin tuntuu kun ponnarin paksuutta kokeilee.

ap

Vierailija
5/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi hiuksiani lähtee nyt paljon enemmän kuin koskaan. suihkun viemäri täynnä mun hiuksia? Olen elänyt nyt noin vuoden terveellisemmin kuin koskaan ja silti. Niitä on kaikkialla varmaan yhtä paljon kuin päässänikin.

Vierailija
6/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulet tänne kaljujen keskelle onneasi hehkuttamaan. auttoi muuten tosi paljon...

Vierailija
7/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös itselläni kävi näin, pelkäsin jo tulevani kokonaan kaljuksi. Asia korjaantui, kun stressi loppui eli minun kohdalla tämä tarkoitti opintojen päättymistä. Hiuksien harmaantumisesta en osaa sanoa, mutta voisin kuvitella stressin vaikuttavan myös siihen.

Vierailija
8/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hiukset tavallaan reagoi vähän jälkikäteen. eli kun stressi on pahimmillaan, hiukset voi vielä hyvin, mutta sitten kun stressi on helpottamaan päin, näkyy vasta hiuksissa.

Vierailija
9/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaaja tarkisti kun kävin laittamassa kampauksen firman juhliin.

Kehui vielä että sullapa on hyvässä kunnossa hiukset.

Tottakai kehun ja olen ylpeä hiuksistani, mitä hiton pahaa siinä on, senkin kaljut lahnat!

Vierailija
10/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuri kalaöljyjä, e-epaa tms.

Vierailija
11/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiukset ohenivat kilpirauhasen vajaatoiminnan takia. Mitne muuten voit?

Vierailija
12/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hiukset kai uusiutuu noin neljän vuoden sykleissä, eli neljän vuoden välein niitä lähtee oikein joukolla.

Kyllähän äkillinen stressi voi aiheuttaa harmaantumista, ei se täyttä legendaa ole.

Vierailija
13/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun hiustenlähtöön kiinnittää huomiota, tuntuu se vielä kauheammalta. Meidän suvussa harmaannutaan aikaisin. Itse olen alle 30v. ja harmaita hiuksia ollut jo pitkään (suurin osa hiuksista onneks kyllä vielä oman väriset). Värjään hiuksia joka tapauksessa, eli ei noi harmaat mun mielentilaa järkytä.

Vierailija
14/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se siitä teoriastasi, kateus paistaa ihan läpi, häpeä vähän, hiukka nöyryyttä elämään, kaljuudella on toki tarkoituksensa.

Vierailija
15/15 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalanmaksaöljykapseleiden syömisen.