Mitä mieltä tästä?
Meillä 3 lasta, joista nuorin 7kk. Minä haluaisin vielä lisää lapsia, mies ei ainakaan vielä pitkään aikaan omien sanojensa mukaan.
Imetän eivätkä menkat ole alkaneet. Viimeksi seksiä harrastaessamme mies kysyi "mitenkäs hedelmällinen olo sulla on? pitäiskö käyttää kumia?". Vastasin ettei kovinkaan hedelmällinen ja että inhoan kumeja. Ja siis sekstailimme paljaaltaan.
Jos nyt tulisinkin raskaaksi, olisiko se jotenkin "minun vikani"? Koska minä olen neljättä halunnut...
Kommentit (5)
harrastaa ilman ehkäisyä? Eli miten se nyt sun vikasi yksinään olisi? Mutta imetys ei sitten ehkäise yhtään mitään, eli testi kannatanee kohta puoliin tehdä.
ja oikeasti olo oli todella epähedelmällinen, limakalvot kuivat jne. En usko raskaustuneeni mutta kunhan spekuloin... Tiedän itse että se on aina mahdollista. Luulis miehenkin tietävän..
Viimekädessä mielestäni miehen oma moka. "Kuinka hedelmällinen olo sulla on?" :D Voi hyvää päivää sentään! Miten voi olla hedelmällinen OLO?! Sitten syy olisi sinun jos olisit tiennyt, että on ovulaatioaika käsillä ja olisit valehdellut.
mies on kyllä aika höhelö jos ei halua lapsia lisää mutta sitten antaa mennä kun ei ole naisella "hedelmällinen olo"...
Tietenkin mies on valmis uuteen muksuun, jos ei ehkäisyä ole varmistanut. Kyllä nyt kolmen jälkeen hjo tietää mieskin, miten nainen tulee raskaaksi... Huoli siis pois ja lykkyä tykö ;)
Viimekädessä mielestäni miehen oma moka. "Kuinka hedelmällinen olo sulla on?" :D Voi hyvää päivää sentään! Miten voi olla hedelmällinen OLO?! Sitten syy olisi sinun jos olisit tiennyt, että on ovulaatioaika käsillä ja olisit valehdellut.