Mitä tehdä naapurin kissoille, jotka
kiipeävät meidän autojen päälle ja samalla naarmuttavat ne? Miten saada pysymään ne poissa meidän tontilta??
Argggg
Terveisin kissojen vihaaja!
Kommentit (21)
yli kun seuraavan kerran näet tai mielummin niiden omistajien,kun saatanan idiootit pitävät kissoja vapaana!
kissan saa maksua vastaan takaisin, joten ei varmasti montaa kertaa hae pois, kun jo alkaa pitämään niitä kiinni.
Tai heitä vettä päälle....
Mua ottaa päähän kissanp**** pihalla, meidän koira intoutuu syömään sitä. Samoin hiirenraadot, joista lapset ja tuo samainen koiruus ovat kiinnostuneita. Terassillakin tuoksahtaa iki-ihana Fleur de Kissanpissa. En käsitä kissoja lemmikkinä, meidän naapurilla niitä on oikein kaksin kappalein muiden naapureiden iloksi.
jonka hajusta kissat eivät pidä. Sitäkin voit kokeilla.
Näin minun vanhempieni naapuri toimi, kun eivät tykänneet vapaana liikkuvista kissoista. Muutaman kerran poliisiin olivat yhteydessä. Poliisi soitti äidilleni ja vähän ajan päästä soitti uudelleen, koska naapuri oli ilmoittanut että kissat edelleen vapaana kulkevat. Poliisi ilmoitti tulevansa hakemaan kissat pois. (mitenköhän olisivat ne kiinni saaneet???) Vanhempani tekivät siinä vaiheessa sen ratkaisun, että veivät kissat eläinlääkäriin ja annettiin pistokset ikiuneen.
Vähän jäi kaivelemaan tuo naapurien toimintatapa, kun eivät ole halaistua sanaa koskaan vanhemmilleni sanoneet, että kissojen liikuskelu heitä ärsyttää. No, kukin tyylillään, mutta eivätpä taida nykyisin paljoa vanhempani heitä morjestella. Varsinkin kun tätä ennen vanhempani olivat toistuvasti autelleet naapuria aidan leikkuussa, nurmikon leikkuussa ja lainailleet työkaluja.
Ei niitä kissoja saa millään poissa pysymään, ellet jatkuvasti ole vahtimassa ja pois hätistämässä. Jos tiedät, kenen kissoja ne on, mene suoraan sanomaan. Jos suuttuvat, niin sitten suuttuvat. Jos puhuminen auta, kysy poliiseilta mitä voidaan tehdä. Älkää lähtekö itse kissoja lahtaamaan, kissat ansaitsevat armollisen lopun tai muuton maalle. Ei se ole kissojen vika, että vapaina liikkuvat, vaan omistajien itsekkyyttä ja välinpitämättömyyttä.
Ja siksi sai kissoilta henki lähteä :(
sietää. Eli luontaistuotekaupasta saatavaa eteeristä öljyä. Maksaa noin 7 euroa.
Olisivat kärsineet paljon jos olisivat joutuneet vankeudessa elämään :/
Terv. Kissoja rakastava
MUTTA hieman ihmetyttää tuo, että kissat muka autoa naarmuttavat...?!?
Ja tämän perustelen sillä, että om äitini on TODELLA tarkka autostaan, ja kissat sen päällä aikaansa viettävät, ja koskaan ei ole narmun naarmua syntynyt...
osti eilen hong kongista kissakarkotetta. Ei olla vielä testattu, mutta luin että sitä ripotellaan pihalle. On pahan hajuista ja pitäis pitää katit loitolla. Meillä ja naapurin kissoista ongelmaa. Täytyykin tästä mennä ripottelemaan sitä ainetta kun tänäänkin naapurin kisuli paskoi kukkapenkkiin :(
MUTTA hieman ihmetyttää tuo, että kissat muka autoa naarmuttavat...?!?
Kissoillahan ei normaalisti kävellessä ole kynnet ulkona ollenkaan, ja askel on pehmeä. Outoa, että ne kissat onnistuisivat sitten konepeltiä naarmuttamaan...
Kaikki eivät tunnu tietävän sitä, että kissoilla on oikeus liikkua vapaana!!!
Ystävällisesti kannattaa varmaan käydä naapurin kanssa juttelemassa, jos on ongelmia.
Kissoille on laissa ihan samat säädökset kuin koirillekin. Eli täytyy olla kytkettyinä taajamissa jne...
Onko tosiaan jonkun autoon kissa tehnyt naarmuja? Itse olen löytänyt vain kuraiset tassunjäljet konepelliltä...
Kissoille on laissa ihan samat säädökset kuin koirillekin. Eli täytyy olla kytkettyinä taajamissa jne...
Olet väärässä!!! Lain mukaan kissat saavat liikkua vapaana! Etsipäs vähän tietoa, ennen kuin väität muuta!
saa lain mukaan liikkua vapaana muttei mennä lasten leikkipaikoille. naapurin kissa käy useasti päivässä meidän hiekkalaatikolla pissaamassa ja taapero päivittäin syö sitä hiekkaa.... toisekseen hyppii talvella vaunuun lämmittelemään kun vauva nukkuu siellä. samoin menee auton päälle kun moottori vielä kuuma. tekis mieli lahdata. viimeistään sitten jos lapsellani todetaan jokin sairaus.
olen siis useasti nähnyt kun käy tarpeilla meidän hiekkiksella ja sitten nätisti peittää jälkensä.
Kuntatiedotteessa oli juuri pari viikkoa sitten muistutus siitä että kissoja koskee samat säännöt kuin koiriakin... Ei kai pidä uskoa kaikkea mitä lukee.
Te joiden mielestä on ok että kissat kulkee toisten pihoille ja tekevät sinne tarpeensa... Mitä ajattelisitte jos päästäisin koirani teidän pihoille ulostamaan? Sanotaan että mulla ois vaikka joku sellainen kissan kokoinen koira... Oisko ok?
että ostaa haulikon, mutta tuo taitaa olla jo rikos jos niin tekee. Sitä ei haluta, mutta törkeetä se on miten ne naarmuttaa mustaan autoon hirveet viivat.. Menevät auton konepellille kun on vielä lämmin