Etsinnässä HUIPPUmeikkivoide!
Eli, ihoni on pintakuiva sekaiho, joka kiiltää helposti. Olen kokeillut vaikka mitä meikkvoiteita, ja ei vain hyvää löydy... Eli, sen pitäisi olla: erittäin kestävä, ei ala kiiltämään, mielellään hohtoa antava, peittävä ja ihohuokosia pienentävä. Onko olemassakaan?? Hinta saa olla mitä vaan! Näitä olen jo kokeillut, eli niitä ei kannata suositella: Kanebon meikkipuuteri, Joe Blasco, Lancome Teint idole ultra, Sisley, Chanel teint innosence (?), MAC, Dior pure light, Biotherm (pitkäkestoinen meikkivoide), L´oreal mineraalimeikkivoide, Revlon colorstay, Maybelinen vaahtomeikkivoide. Eli, kuten näette, aikamoisen ongelman edessä olen... Nyt suosituksia, please!! Ja mielellään sellainen, jonka saa ihan jostain stockmannilta tms.
Kommentit (26)
Tarkoitatko tätä?
Kanebo Sensai cellular performance cream foundation.
Olen tykännyt siitä ja aion hankkia jatkossakin.
Sisleyn värillisen päivävoiteen käyttäjä! Onko voiteessa yhtään peittävyyttä?
mulla on kanebon sensai-sarjan meikinpohjustusseerumi, oliskohan tuo idealist parempi (eikös ole Estee Lauderin)? Meikkivoidetta joudun käyttämään kyllä koko kasvoilla, kun on niin kirjava. ap
Alle mattapinnan jättävä kosteusvoide (mulla Nivean nuorisosarjan sininen kosteusvoide, edullinen mutta mulla erittäin toimiva) ja meikkivoiteen levittämisen jälkeen kevyt painelu kasvopaperilla, päälle Lumenen irtopuuteri. Mun rasvaisella, isohuokoisisella hieman arpisella iholla tämä kombinaatio on toiminut tähän astisista parhaiten. Tuo MaxFactorin voide sisältää enemmän väripigmenttejä kuin useimmat muut "markettituotteet" ja peittää siksi hyvin, näin ainakin Stockan myyjä väitti. Tuota Maybellinen uutta en ole vielä kokeillut, täytyy testata.
kun mullakin on tällainen ongelmaiho...
Itse ajattelin ostaa tosiaan tuon Maybellinen uuden,pitääkin vielä katsoa niitä sävyjä tarkemmin,mulla oli kaupassa hieman kiire eilen,pitää katsoa ihan ajan kanssa :)
Kiitos nro5!
18
Onko voiteessa yhtään peittävyyttä?
niin onko sulla ok pohjustustuotteet? tarvitsetko niin peittävää meikkivoidetta oikeasi?
oletko kokeillut yhdistelmää:
-Idealist -seerumi (poistaa näkyvät ihohuokoset)
tai YSL -Top Secret
-Ihoa tasoittava voide / sävytetty päivävoide ihotyypin mukaan
tai kesällä itseruskettava kasvoille (kokeile Lancomen sarjaa)
-Meikkivoidetta vain erikseen sitä tarvitseviin kohtiin
-Mahdollisti ohutta puuteria päälle
PS. Stockan myyjä ei ole meikkaaja / iho-asiantuntija