Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten pulska nainen saa olla?

Vierailija
14.05.2009 |

.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse en koske yli 65 kiloisiin.

m

Vierailija
2/15 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nainen saa olla miten pulska vaan kunhan rinnat on suuret samassa suhteessa. Sellainen nainen on itseasiassa todella seksikäs!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson naista "sillä silmällä" vasta, kun paino nousee päälle sadan. rohkeasti pukeutuvat vatsakkaat naiset, joilla on myös lantiota ja takapuolta (yleensä silloin rintojakin) todella kääntävät pään...

Vierailija
4/15 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

m

Vierailija
5/15 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 65-kiloinen nainen ylipainoinen. Ehkei indeksin mukaan ylipainoinen, mutta käytännössä on, kun paikat löllyy...

Vierailija
7/15 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
8/15 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 65-kiloinen nainen ylipainoinen. Ehkei indeksin mukaan ylipainoinen, mutta käytännössä on, kun paikat löllyy...

Mä olen 182 cm pitkä ja painoin naimisiin mennessäni 15 v sitten 64 kg. Olin tuolloin TODELLA laiha. Nyt kolmen lapsen jälkeen painan 75 kg ja olen todella tyytyväinen kroppaani. Rinnat ja lantio ovat pyöristyneet ja punttisalilta olen saanut lihasta, joka painaa enemmän kuin läski.

t. n41

Vierailija
9/15 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeus vahvistaa säännön. Suomalaiset naisethan ovat yleensä sinua 20 cm lyhyempiä, että sikäli olet vähän väärä nainen puhumaan painosta.

No voi höpöhöpö sua...

Mä olen 182 cm pitkä ja painoin naimisiin mennessäni 15 v sitten 64 kg. Olin tuolloin TODELLA laiha. Nyt kolmen lapsen jälkeen painan 75 kg ja olen todella tyytyväinen kroppaani. Rinnat ja lantio ovat pyöristyneet ja punttisalilta olen saanut lihasta, joka painaa enemmän kuin läski.

t. n41

Vierailija
10/15 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kintut heitetään erilleen ja viiva ei värähdäkään, silloin nainen on hiukka liian pulska.

Vierailija
13/15 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen painoin 60kg ja olin ihan luuranko, vaikken painoindeksin mukaan ollutkaan. Mulla paino on reisissä ja lantiolla, mutta ei hyllyvänä läskinä. Ja suoraan sanottuna laihempana en kyllä kiinnostanut ketään nyt kyllä ihailijoita löytyy (paitsi että olen naimisissa). ja hassua, että nuoret miehet ovat kiinnostuneita... itseä taas kiinnostaa sellaset 40-45 v miehet...

N34

Vierailija
14/15 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeus vahvistaa säännön. Suomalaiset naisethan ovat yleensä sinua 20 cm lyhyempiä, että sikäli olet vähän väärä nainen puhumaan painosta.

No voi höpöhöpö sua...

t. n41

Eikös suominaisen keskipituus ole jotain 165cm?

Vierailija
15/15 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kilot kerro muodoista mitään.

Puhuuko alla oleva 1.60 -senttisestä vai 1,75-senttisestä? Kai siinä on ero 65-kiloisella.

Niin ja sillä, käykö kuntosalilla, eli ovatko ne 65 kiloa läskiä vai lihaksia. On muuten tosi laiha nainen, jos on lihaksikas 65-kiloinen ja 170-senttinen...

Niin ja rintojen koollakin on merkitystä kiloihin samoin kuin takapuolen pyöreydellä.

Sinä siis haluat 165-senttisen rinnattoman, lattaperseisen ja vyötäröttömän naisen - JEEEE-E!

m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi