Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Positiivisia" kokemuksia pettamisesta??

Vierailija
14.05.2009 |

Eli, otsikko voi olla hyvin harhaanjohtava, koska eihan pettaminen ole ikina positiivinen asia!!!

Haluaisin tietaa, onko kukaan paassyt yli petettyna olemisesta ja miten pystyi siihen? Onko suhde jatkunut tasapainoisena ja onnellisena ikina?

Itse olen tilanteessa jossa avomiehellani on ollut suhde jo silloin kun olin raskaana. Asuimme eri maissa tuolloin ja suhde ei paattynyt edes kun muutimme yhteen. Suhdetta kesti puoli vuotta.. Ja pari viikkoa sen jalkeen kuin sain tasta tietaa, selvisi etta hanella on ollut myos parin kerran seksikumppani. Tai nain han vaittaa, etta oli vain pari kertaa...

Nyt han sanoo etta kaikki on loppu ja mina olen hanen elamansa oikea suuri rakkaus. Haluan uskoa, mutta kaiken sen valehtelun jalkeen, en kuitenkaan usko...

Meilla on 7 kk vanha tytto ja tiedan etta mies rakastaa hanta yli kaiken ja heidan valinsa ovat hienot.. Vaikka kuinka haluan antaa tytolleni mahdollisuuden ehjaan perheeseen ja haluaisin olla onnellinen mieheni kanssa, en tieda pystynko siihen. Tuntuu valilla etta tukehdun kotona ja tekisi mieli vain ottaa ja lahtea...

Kiitos jos joku jaksaa vastata :)))

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi