Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ihan oikeasti te ketkä asutte ja ootte tehny kodin itsellenne tästä nimettömästä anonyymi Iltalehtien palstasta, liikkukaa eteenpäin

Vierailija
30.03.2024 |

elämässä. 

Tää palsta on todella surullinen paikka tulla katsomaan meininkä. Siis aina samat jutut tossa etusivulla. Ne on siinä oikeasti ollu ties kuinka kauan. 

Samat ihmiset tekee samoja aloituksia, kyselee samoja kysymyksiä, käyttää samoja termejä, keksii samoja provoja, kaikki on samaa. Ikinä ei mitään uutta. 

Nää ihmiset on vieläkin jumissa samassa paikkaa missä ne on ollu vuosia. 

Eteenpäin !!!!!!! Avatkaa ikkuna edes asunnostanne niin alkaa ajatus virtaamaan :D

Kiitos <3

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukas se kissan hännän nostaa joldi kisa itse ///jepjep

Vierailija
2/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et määrää, miten elän elämääni. Harrastan palstailua, jos haluan. Rahoitan itse elämäni, päätän itse harrastukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kykene. Liian syvällä shipissä.

Terkut kanssanaudoille! Hyvä me, kohta tulee vuosi täyteen 💚💙

Vierailija
4/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä aloittaja roikkuu itsekkin tällä palstalla päiväkausia kun tietää mitkä aloitukset on täällä jatkuvasti. Mene itse eteenpäin.

Vierailija
5/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa mieltä aloittajan kanssa. Samat surkimukset täällä tehtailee näitä mielikuvituksettomia aloituksia. Kaikki keskustelut menee sekunnissa aivan ala-arvoiseksi öyhötykseksi. Poistoon koko palsta!

Vierailija
6/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Mulla on vapaapäivä. Olen siivonnut, tuulettanut ja ulkoillut jo. Mitä mun nyt sitten pitäis tehdä. Tuijottaa seinää? 

Vierailija
7/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näemmä aloittaja roikkuu itsekkin tällä palstalla päiväkausia kun tietää mitkä aloitukset on täällä jatkuvasti. Mene itse eteenpäin.

Aloittajalle voisi suositella netti- ja sometaukoa vaikka pariksi kuukaudeksi.

Vierailija
8/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitkä aloitukset ovat aina etusivulla. Mulla on ilmeisesti enemmän elämää kuin ap:lla. 

Vierailija
9/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty liikkumaan, sillä kärsin peräsuolen laskeumasta.

Vierailija
10/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Mulla on vapaapäivä. Olen siivonnut, tuulettanut ja ulkoillut jo. Mitä mun nyt sitten pitäis tehdä. Tuijottaa seinää? 

No sekin olisi kyllä fiksumpaa kuin tämän roskan tuijottaminen, mutta tietysti jokainen saa tehdä omalla ajallaan mitä haluaa. Itse kyllä useimmiten tuijotan mieluummin vaikka Netflixiä tai Yle areenaa.

Vierailija
11/11 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua muuta elämää. Ihmissuhteet ovat haitallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä