Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kyseenalainen hygienia!!!

Vierailija
14.05.2009 |

Mitä jos kokeilisit vastavetona sitä, että mies saa maistaa "omaa lääkettään"? Eli olet 3-4 päivää peseytymättä - kyllä, myös alapää - ja lähestyt sitten häntä erotiikan merkeissä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pari kolme kertaa viikossa suihkussa. Nytkin kun sanoin, että voisi käydä suihkussa, totesi että juuri toissapäivänä kävi. Ei käytä deodoranttia, ei haise kylläkään hielle, mutta tosi ummehtuneelle. Tukassa on vaaleita lastuja ja se on tosi ummehtunut ja ylikasvanut.

Hampaat se jättää usein pesemättä. Joskus jää kokonaisia päiviä väliin. Jos sanon, että hengitys haisee, se ei tee mitään. Yritän houkuttaa juomaan vettä ja käyttämään suuvettä, mutta hammaspesu ei edes välillä auta hajuun, jos suu on kuiva, eikä sitä ole pesty pariin päivään.

Ei pese pyllyä kakan jälkeen, eli kun kolmantena päivänä menee suihkuun, koko suihkuhuoneeseen leviää tosi ällö haju. Mä en tajua, eikö sen pyllyä jo rupea kutittamaan tuossa vaiheessa.

Seksi ei aina houkuta. Joskus vihjailen laittamalla korsetin päälle lasten mentyä nukkumaan. Silti tulee peseytymättä sänkyyn ja ihmettelee, miksen halua seksiä. Olen sanonut miljoona kertaa, että perushygienia riittäisi. En tarkoita, että täytyisi saippuoida kaikki paikat ennen seksiä. Mutta kun se haisee pahalle!

Mitä tehdä mokomalle? On muuten fantastinen mies, hyvännäköinen ja todella seksikäs. En vaan voi mitään että meidän läheisyyttä tuo hygienia-asia rassaa. En ole onnistunut muuttamaan omaa asennettani. Miestäni en näköjään pysty muuttamaan.

Kommentteja siskot, kommentteja!!!

Vierailija
2/3 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän käyttäytyy kuin lapsi! Nyt patistat pesulle ja sanot ettei aiemmin ole asiaa ruokapöytään saati petiin!

Nimenomaan perushygieniasta pitää pitää huolta. Siihen on Suomessa aikuisiulla ihmisillä hienot mahdollisuudet. Kuulostaa uskomattomalta, että pääsee noin repsahtamaan. Ja vielä ne hammaspesut!

Milloin käynyt hammaslääkärissä?

Onko työpaikkaa?

Miten kehtaat tavata hänen kanssaan sukulaisia tai ystäviä?

En ole itse liian nipo, mutta kyllä perussiisteys kotona ja omasta itsestään on ihan perus ITSESTÄÄNSELVYYKSIÄ, joista tulee jokaisen siihen kykenevän perheenjäsenen pitää huolto joko itse tai sitten muiden patistamana.

Pistä nyt vakava keskustelu pystyyn, ehkä mies itse vielä ymmärtäisi ilman kovempia otteita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan käytiin saunassa kerran viikossa ja se riitti. MIksi pitää peseytyä kovin usein. Ei mekään peseydytä kuin noin joka toinen tai joka kolmas päivä. Jos on vaikka flunssa, voi mennä viikkokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän