Älytöntä painonnousua!
Tulin just neuvolasta. Painoa oli tullut viikkoa kohti 1150g! :O Ja olen nyt raskausviikolla 23. Mihin tässä vielä päädytäänkään tätä menoa..?
No, täytyy vain luottaa siihen, että pääsen näistäkin kiloista eroon , kuten olen jo neljä kertaa aiemminkin päässyt. BMI oli 23 ennen tätä raskautta.
Onko muilla noussut paino tässä vaiheessa raskautta tätä vauhtia. Mulla jo +13kg ja risat lähtöpainoon.
Kommentit (4)
liikkuisit enemmän. Mitä valitat kun yksinkertaiset ohjeet auttaa?
Raskausaikana. Esim itse en pysty tekemään raskausaikana mitään rasittavaa tai pahoinvointi nousee potenssiin 100. Jotkut myös lihoo hormonaalisesti raskausaikana, esim ystäväni, jonka paino nousee raskausaina n 20 kg (ja lähtee itsekseen imetysaikana pois). Lääkärikin on sanonut että hänellä kertyy sitä ylimääräistä jonnekin sisäelinten ympärille kun ulospäin ei todellakaan näytä että painoa olisi tuota määrää kertynyt.
ja mä en voi liikkua, koska supistelee niin herkästi. Joskin mulla ei oo paino oikein noussutkaan. nyt rv 21.
Kyllä voi liikkua vaikka vähän supisteleekin ja voisin sanoa että jos kivuliaasti supistelee niin ei se liikunnasta johdu, ihan jostain muusta. Kävely ei rasita kyllä ketään eikä aiheuta supisteluita. Joogatkaa! Harjoitussuppareita ne vaan on. Ensisynnyttäjät kehittää vaan tollaisia että pääsee mässäilee ja makoilee sohvalle.. Muka supistelee... :D