Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on 3lasta ja kaikilla eri isä.

Vierailija
13.05.2009 |

Aina paheksutaan naisia joiden lapsilla on eri isät, minä kuitenkin koen olevani ihan tuiki tavallinen ihminen vaikka näin on käynyt elämässä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmelle isälle, kaikki suomalaisia juoppoja. Nainen se jatkaa juomistaan, varmaan on kohta raskaana taas.. ai mutta kyllähän sitä voikin uuden lapsen tehdä ku entiset otettiin huostaan

Vierailija
22/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yhden lapsen yh ja jos eteen tulee sellainen tilanne, että haluan lapsen ja mieheni haluaa, niin sitten ehdottomasti yritetään lasta saada. Ehken nyt kolmannen miehen kanssa enää yrittäis, mutta jos vahinko sattuis, niin sitten se menee niin. En kyllä ymmärrä mikä toisia ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kauheaa sääliä ja hämmästystä tunnen muutamaa tämän ketjun vastaajaa kohtaan.

Kuten nyt sinäkin, joka väität, ettei suhde voi noin vain kariutua. Odotapa vaan, opettaa se Siperia sinuakin.

Vierailija
24/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on elämää. ihmiset harmi vaan suhtautuu ennakkoluuloisesti kaikesta "normaalista" poikkeavaan

Vierailija
25/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äidilläni kahden miehen, menee aina hetki jos joutuu selittämään sisarussuhteet läpi ;)

Vierailija
26/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on lapsia useamman naisen kanssa. Pidän tällaista miestä epäluotettavana. Eräs ystäväni perusti perheen miehen kanssa, jolla aiemmin jo kahden naisen kanssa lapsia. Jotenkin alitajuisesti ajattelen, että mies hylkää loppujenlopuksi tämän ystävänikin. Stereotypioita ja ennakkoluuloja nämähän ovat, lähtökohtaisesti ajattelen aina, että se on mies ketä pettää ja jättää. Itse en tosiaan vastaavassa tilanteessa olevia naisia osaa paheksua.

Vierailija
27/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole lapsia viiden eri miehen kanssa, kaikkiaan yhdeksän kappaletta =)

Vierailija
28/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, onko kaikilla lapsilla isänsä sukunimi ja miten olet itse sukunimeäsi säilyttänyt / muutellut miestesi kanssa?

Vierailija
29/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 lasta kahden miehen kanssa. Ensimmäiset 2 lasta avioliitosta ja kuopus oli kaikkea muuta kuin suunniteltu juttu, mutta koskaan ei tullut mieleenikään tehdä aborttia, vaikka yksin tiesin lapsen kasvattavani. Isä kyllä tapaa lastaan nykyisin. Olen nyt "kolmannen" miehen kanssa naimisissa ja totta kai haluamme lapsia sitten joskus. Lapseni ovat hänelle ja hänen perheelle rakkaita kuin omat.

Nimistä meillä, lapsilla omien isiensä sukunimet ja minulla nykyisen miehen sukunimi. Ihan tavallinen työssä käyvä äiti minäkin olen, en tosin suostu "perinteiseen suomalaiseen muottiin", liian tylsää ja ahdasmielistä minulle. ; )

Vierailija
30/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Sade on kieltämättä just se stereotypia, joka suurimmalle osalle ihmisistä tulee mieleen kolmen lapsen yh-av-mammasta =)

Vierailija
31/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten asenteet kertovat vain heistä itsestään, eivät sinusta.

Vierailija
32/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä ajattele tällaista naista "jakorasiana". Ajattelen ehkä, että on todella huono valitsemaan miehiä tai yrittää ehkä pelastaa huonoja suhteita lapsilla. Väkisinkin tulee kuitenkin jotain negatiivista mieleen.

Aina paheksutaan naisia joiden lapsilla on eri isät, minä kuitenkin koen olevani ihan tuiki tavallinen ihminen vaikka näin on käynyt elämässä.

Vierailija
33/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin menee.

Vierailija
34/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tuota nimiasiaa siksi, että olen itse aikoinaan pitänyt oman sukunimeni naimisiin mennessäni ja olen ollut siihen tyytyväinen. Jos naiset enemmän pitäisivät omaa nimeään ja antaisivat omaa nimeään lapsilleen, niin "perhe Heikkinen" voisi kuulostaa ihan luontevalta, jos äiti ja lapset ovat kaikki samannimisiä, riippumatta siitä että on eri isä. Enemmänhän tuo lapsi tuntuu "tulevan äitiinsä" koska näissä erotapauksissa useimmiten äiti on se, jolle lapset jäävät. Nyt naiset vaihtavat nimeään monta kertaa elämänsä aikana, luulisi menevän jo pää sekaisin, tutuilla ainakin menee.

Vierailija
35/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella on minun sukunimeni ja kolmella muulla lapsella isänsä sukunimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi