Milloin/kuinka nopeasti näistä rinnoista tulee tyhjät pussit???
Eli siinähän se kysymys jo olikin. Juttelin eilen työtoverini kanssa ja hän sanoi sivulauseessa ihan yhtäkkiä että "ole onnellinen noista isoista imetysrinnoista, sitten kun imetys loppuu niin niistä tuleekin tällaiset tyhjät pussit niin kuin mullakin on". Ystäväni lopetti imetyksen 4kk sitten (imetti 6kk).
Joten nyt sitten mietin että kuinka nopeasti imetyksen lopetuksen jälkeen rinnat repsahtavat ja muuttuvat "tyhjiksi hernepusseiksi"? Viikon kuluttua...kahden....kuukauden...kolmen kuukauden??? Ja muuttuuko kaikilla? No minulla varmaan kyllä muuttuu koska äidilläni kävi juuri näin. Häneltä en kuitenkaan voi enää asiaa kysyä koska häntä ei tämän maan päällä enää ole. Isänikään tuskin asiaa muistaa kovin tarkkaan... ;)
Itse olen siis imettänyt nyt 11kk (kokoajan osittain) ja rintojen koko on kasvanut koosta 75C kokoon 75E ja imetys vetelee viimeisiä hetkiä. Turhamaisena mietin kesäjuhlia jotka ovat kesäkuun lopussa. Olisi kiva jos siellä minulla olisi vielä edes jonkinlaiset rinnat...puku kun on aika avonainen... ;)