Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko elää yhdessä puolisosi kanssa, jos hän

Vierailija
13.05.2009 |

olisi sanonut sinulle mm., että hän ei arvosta sinua vitun vertaa? Plus paljon muuta..haukkunut säälittäväksi, päästä pehmeäksi, "katso nyt itseäsi millanen oot" JNE. Sitten kun alan itkemään, niin sanoo että vittuako säkin aina poraat, mitä enemmän uliset siinä sen vähemmän kiinnostaa.

Seuraavana päivänä käyttäytyy niinkuin ei mitään olisi tapahtunut. Ei anteeksipyyntöä, ei asiasta mitään puhetta..

Olen ihan loppu henkisesti tähän "suhteeseen".

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä ilman syytä vaan jos olis syytä!!

Vierailija
22/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voi olla narisisti, koska narsistit käyttäytyvät juuri noin.

Mutta tiedätkö mitä narsisteiden kanssa asumisesta sanotaan? On vain yksi fakta ja se on se, että JUOKSE NIIN KOVAA KUIN PÄÄSET!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis, en todellakaan

Vierailija
24/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan kuuntelisi tuollaista ja sietäisi tuollaista käytöstä!

Kaikkea ei tosiaan ole pakko sietää tai antaa anteeksi!

Vierailija
25/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten rivien välissä valitat taukoamatta marttyyrityyliin, "huoh, kun on taas tätä hommaa", "puuh, kun tuokin on tekemättä ja joka paikkaan täytyy ehtiä". Ja niin etelleen. Sitten miehesi tuntee syyllisyyttä sinun täydellisyydestä ja purkaa sen sinuun.

Sekö tekisi miehen käytöksestä jotenkin oikeutettua ja hyväksyttävää??

Vierailija
26/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sinussa on niin paljon vikana, ettei arvosta ? Kysy ! Nimittäin kertomuksesi on sinun versioisi ja luettuani sen ainoastaan miehessäsi on vikaa. Mutta kun teitä on kaksi ja miehesi puoli tarinasta puuttuu, niin on vaikea ottaa kantaa. Itse on joskus saanut tuntea mieheni vihan päällääni ja jaksan sitä noin viikon ja sitten räjähdän. Eli asia on käsiteltävä tai lähden heti vetämään, en pysty olemaan vihan kanssa samassa asunnossa pitkään. Sairastuisin !

en ymmärrä, miksi minua ei voi arvostaa? Olen oikeasti hyvännäköinen, kiltti, teen kotityöt, olen työelämässä, hyvä äiti, tykkään seksistä ja sitä meillä onkin tosi paljon ja se on hyvää, teen ruoat jne..Ymmärrän itsekin, että ansaitsen parempaa enkä tuollaista kohtelua. Ap

Vierailija
27/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika ansaitset parempaa

Vierailija
28/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies saanut mut niin alistetuksi vai mitä, kun ymmärrän itsekin ettei tämmöinen ole normaalia eikä hyväksyttävää :(

Ajattelin, että kysyn tänään mieheltä juuri noin, että erittelisikö, miksei minua voi vitun vertaa arvostaa. Haluaisin tietää vastauksen.

Ajattelin myös, että annan hänelle viikon aikaa (vaikka tiedän, ettei pitäisi) miettiä, mitä hän aikoo tehdä tämän suhteen eteen tai parantaakseen aiheuttamansa haavat? Jollei vastausta eikä mitään parannusta kuulu, mies lentää pellolle ensi viikolla. Tiedän, että se pitäisi tehdä heti. Ihan heti, mutta kun en pysty..

Ap

Vierailija
29/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tuntuu ette itse todellakaan halua lähteä vaan haluat miehesi hyväksynnän.

jos aina on ollut tuollainen kuin kuvaat, odotat turhaan.

Vierailija
30/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole vaikeaa, ei teidän välillä ole koskaan ollut yhtään mitään. Käänteisesti: se että olette edes joskus tykänneet toisistanne, tekee siitä vaikean. Ei historia unohdu. Ja muutos pelottaa. Aina.

Jos et ole koskaan asiaa häneltä kysynyt, niin ehkä on ihan asiallista antaa hänen puolustautua. Tärkeintä on, että itse pysyt jämäkkänä, että mies todella ymmärtää, että olet tosissasi.

Vierailija
31/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit valita niin kumman ottaisit:

1.Nykyisen miehesi jos säännöllisesti(?) loukkaa sinua, jolta et saa huomiota, hellyyttä, rakkautta. Jonka kanssa on turvatonta olla kun ei tiedä koska uudestaan sanoo jotain pahasti. Elämä tuntuu haikealta, harmaalta. Loukkauksesta toipumiseen menee viikkoja ja sitten hän tekee sen taas uudestaan. Toki teillä on hyviäkin hetkiä, ehkä hän joskus sanoo jotain kaunista tai ainakin käyttäytyy asiallisesti. Kuitenkin näistä hänen sanoistaan huokuu kylmyys.

Vai ottaisitko:

2.Miehen joka ei koskaan sanoisi mitään joka jättää arvet, ei edes vahingossa. Totuushan on että vaikka katuisi ja pyytäisi anteeksi niin tehtyä ei saa tekemättömäksi ja asiat kasaantuvat. Hän siis kunnioittaisi tunteitasi, puhuisi omistaan. Eikä edes ajattelisi sinusta pahaa, ei siis myöskään sanoisin niin. Vaan pikemminkin kuulisit häneltä niitä ihania asioita; rakastan sinua, olet ihana, tunnut niin hyvältä jne. Hän haluaisi olla sinulle hyvä ja sinä hänelle. Elämä tuntuisi valoisalta, värikkäältä.

Minä vaihdoin k*sipään tälläiseen ihanuuteen koska arvostan itseäni.

Vierailija
32/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin elämää haittaa ajoittain miehen totaalinen tunnekylmyys,tulee siis vain esille asioissa,joissa tarvitsisin miehen tukea. On hyvä isä jne. ja muutenkin kunnollinen eli tämä kylmyys kohdistuu vain minuun. Perustelee käytöksensä sillä ettei aikuista ihmistä tarvitse tukea/tsempata ja itkeä ei myöskään saa. Tuntuu etten jaksa kauaa tätä...Mutta niitä vinkkejä,miten saada mies ymmärtämään,että tarvitsisin myös tsemppausta välillä :(.

Vierailija
33/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, miten mies suhtautuu itseensäkin. Hän ei anna itsellensäkään mitään kannustusta tai armoa. Ja heijastaa saman sinuunkin.

Miten miehesi suhtautuu siihen, jos sinä osoitat hänelle tukea?

meilläkin elämää haittaa ajoittain miehen totaalinen tunnekylmyys,tulee siis vain esille asioissa,joissa tarvitsisin miehen tukea. On hyvä isä jne. ja muutenkin kunnollinen eli tämä kylmyys kohdistuu vain minuun. Perustelee käytöksensä sillä ettei aikuista ihmistä tarvitse tukea/tsempata ja itkeä ei myöskään saa. Tuntuu etten jaksa kauaa tätä...Mutta niitä vinkkejä,miten saada mies ymmärtämään,että tarvitsisin myös tsemppausta välillä :(.

Vierailija
34/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kova kuori ettei anna minkään rankan jutunkaan koskettaa itseään. Ei siis huoli minkäänlaista tukea ei edes halausta :(. Oon jotenkin ajatellut,että "lämpenee" ajan myötä,mutta taitaa olla turha toive.

Vierailija
35/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustele miehesi kanssa. Veikkaan että et saa vastauksia. Tätä asiaa et voi kysyä häneltä tai keneltäkään muultakaan, jos tiedät itse että elämä on sietämätöntä ja tulevaisuus näyttää siltä samalta helvetiltä, lähde.

Vierailija
36/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosin narsistimiehestäni vuosi sitten. Siedin vuosia todella huonoa kohtelua, seurauksena masennus, itsetunto nollassa, univaikeudet. Noita mollauksia ovat muut kauhulla kuunnelleet jälkeenpäin...

Löysin kuin oman elämäni, narsistien uhrien tuki ry:n sivuilta! Säikähdin toden teolla silloin. Näytin tekstejä muutamalle läheiselleni ja he vahvistivat käsitykseni miehestä.

Onneksi tein päätöksen loppuelämäni suhteen ja lähdin kävelemään. Yhteisiä vuosia takana 10 ja lapsia 2 alle kouluikäistä. En halunnut lasteni kasvavan sellaisessa alistavassa ilmapiirissä ja totesin itsekin ansaitsevani parempaa.

Sanon oikeasti sinulle, lähde tuosta kieroutuneesta suhteesta! Et voi antaa narsistille niin paljon rakkautta kun hän tarvitsee!

Vierailija
37/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

irrottautua mokomasta kelvottomasta puolisosta ap.

Tiedän, ettei se ole helppoa, sillä kokemasi kaltainen persoonasi vähättely sattuu ja tekee epävarmaksi, mutta vastaukseni kysymykseesi on selkeä EEEEIII. En voisi elää niin etkä sinäkään voi elää tuollaisessa suhteessa.