Todella paha mieli pojan ja kavereidensa puheista
19-v poikani oli muutaman kaverinsa kanssa meillä ennen baariin lähtöä. He eivät ilmeisesti huomanneet kun tulin kotiin, olivat kai parvekkeella tupakalla. Olin makuuhuoneessa vaihtamassa vaatteita kun kuulin heidän puhuvan jostain tytöstä. Poikani kehui tyttöä hyvin sisäänajetuksi ja kehotti muitakin kokeilemaan. Joku kavereista sanoi siihen, että on tullut itsekin koeajettua ja hyvä on. Ja kamala nauru päälle.
Onko tuollainen normaalia puhetta, vai olenko kasvattanut sian? Pitäisikö laittaa mies puhumaan pojalle, ettei naisista puhuta noin?
Kommentit (105)
Niin, varhain rappeutuneita pakanoita vaikuttaa olevan nämä nuoret sekä pojat että tyttö, voi äiti parkaa ja näitä pimeydessä ja saastaisuudessa vaeltavia. Et sitten tainnut kasvattaa Herran pelkoon? Tässä näkee kun kristinusko ja Jeesus Kristus aktiivisesti ja suunnitelmallisesti kielletään yhteiskunnassa ja nostetaan tahallisesti SEKSI elämän noin tärkeimmäksi asiaksi luopioille ja pakanoille, niin jälki tätä ja pahempaa, kuten on nyt kaikessa nähty. Tästä kansasta kohta kaikki nakuilee rahasta, vaihtamaa sukupuoltaan viiden minuutin välein tai on roskiksia dyykkaamassa, mihin myös lehdistössä jo ohjeistetaan kuten myös huoraamisen kuviteltuun ihanuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kannata joutua vahingossa kuulemaan tuommoista. Tuolla tavalla ne nuoret miehet puhuu. Eikä tuo ole vielä edes mitään kovin pahaa.Kokemuksesta tiedän ikävä kyllä. Ei siinä kasvatus auta kun pitää ns mieheksi alkaa.
Onneksi ei kaikki.
Karmeaa. Kannattaa keskustella asiasta. Ehkä se on tippunut somen aivopesuihin jossa opetetaan naisvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Karmeaa. Kannattaa keskustella asiasta. Ehkä se on tippunut somen aivopesuihin jossa opetetaan naisvihaa?
Mitä ihmeen naisvihaa? Ihan taivahan tosi on että naisten oma käytös kuvastaa hyvin näitä puheita. Miksi naiset eivät ymmärrä tekojensa seurauksia, eikä sitä ettei kunnioitusta voi saada jakamalla pillua jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Poikien puheita. Ja yleensä porukassa puhutaan juuri noin. Ja arvaa mitä ne sanoo naisista jotka ei anna? Pihtari, vaikee, on niin itseesä täynnä ettei anna. Eli kyllä, porukassa tyhmyys tiivistyy. Minulla on aina ollut paljon miehiä ystävinä ja olen näitä puheita hillinnyt jos ovat aiheettomia.
---
Olet nainen ja sinulla on paljon miehiä ystävinä?
Tuo ei ole kyllä normaalia.
Nouseeko vai laskeeko naisen kunnioitus ihmisenä jos hän harrastaa seksiä kokonaisen kaveriporukan kanssa?
Kasvatuksessa pitäisi puuttua siihen että pojat pysyisivät erossa näistä naisista jotka makaavat kaikkien kanssa, onko se inohtunut aivan kokonaan?
Ihan normaalia nuorten miesten ns.pukuhuonepuhetta, ei se ole tarkoitettu naisten kuultavaksi mutta ei siinä ole mitään vikaa. Naisetkin puhuvat keskenään miehistä niin etteivät halua heidän kuulevan, ei ehkä samaan tyyliin mutta funktio on sama.
Onneksi olkoon, terve poika ja varmasti tulee pärjäämään elämässä.
Ap:n poika alkaa olla jo keski-ikää lähestyvä jannu.
Varmistaisin että poika hoitaa ehkäisyn tarkasti itse, eikä luota jakorasioiden pillerinsyöntiin. Myös tauteja voi tarttua.
Ihan normaalia nuorten miesten jutustelua eikä edes törkeää. Ihan normaali poika sinulla on.
Maksoiko poika seksistä sinun tienaamilla rahoilla? Se on ihan normaalia että ostetaan seksiä ihan samoin ostetaan muitakin palveluja. T: Ylen väki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen naisvihaa? Ihan taivahan tosi on että naisten oma käytös kuvastaa hyvin näitä puheita. Miksi naiset eivät ymmärrä tekojensa seurauksia, eikä sitä ettei kunnioitusta voi saada jakamalla pillua jokaiselle.
Kunnioituksesta ei saa orgasmia.
Kyllä se poika siitä nöyristyy, kun alkaa kustessa kirvelemään. t. Tatjaana
Mitähän ajattelisin itse, jos mulla olis poika, joka puhuu noin? Varmaan ensimmäiseksi tuntisin epäonnistuneeni kasvattajana. Toivoisin, että olisin onnistunut kasvattamaan nuoren miehen, joka osaa kuunnella sisintään eikä mene porukan mukana. Toivoisin, että olisin onnistunut kasvattamaan nuoren miehen, joka kunnioittaa jokaisen omaa määräämisoikeuttaan kehoonsa eikä tuomitse toisten valintoja harrastaako seksiä vai ei. Toivoisin, että olisin onnistunut kasvattamaan nuoren miehen, joka nauttii mutkattomasti ja ilman traumoja seksistä ja sallii sen myös muille sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin itse varmaan tunnin tai parin saarnan naisten asemasta historiallisesti, globaalisti ja paikallisesti niin ettei unohtuisi koskaan. Kunnioituksen puutteesta kun tuo väistämättä kertoo enkä ymmärrä miten perusnäkökanta muuttuisi aikuistuessa ilman että joku opettaa, puheet ehkä vain siistiytyisi. En myöskään täysin ymmärrä miksi isän pitäisi juuri tuohon nimenomaiseen asiaan puuttua, ei äidin. Mielestäni äidin pitäisi olla ihan ok näyttää tunteensa liittyen oman sukupuolen halveksuntaan ja opettaa kunnioitusta, näkisipähän poika mitä tunteita tuo puhe herättää.
Kunnioitus ansaitaan. Onko tämä se tapa jolla nainen ansaitsee kunnioitusta? Ja kääntäen, missä se kunnioitus on jos mies on neitsyt? Katso miten naiset esiintyy julkisuudessa, somessa, mediassa, sitäkö miesten tulisi todella kunnioittaa kun naiset paljastelevat vapaaehtoisesti enemmän kuin koskaan? Sellaisen kuvan haluat antaa nuorille tytöille, että jakamalla pillua ja riisumalla vaatteet sinä olet ansainnut kunnioitusta. Naiset saavat minun puolesta kulkea alasti ja myydä itseään niin paljon kuin haluavat, mutta kunnioitusta on aivan turha alkaa vaatimaan.
Vierailija kirjoitti:
Me puhutaan kaverien kanssa yön yli koeajosta kuten autoa ostaessa. Testataan alustan kireys ja melutaso.
Kuvottavia olette!! Onneksi on fiksujakin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia nuorten miesten jutustelua eikä edes törkeää. Ihan normaali poika sinulla on.
Todella törkeää on, enkä toymmäräär vanhempia, jotka tuon hyävksyvät. Sinusta on siis ihan okei, että jotkut puhuvat tyttärestäsi noin?! Et ansaitse olla hänen isänsä!!!
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ajattelisin itse, jos mulla olis poika, joka puhuu noin? Varmaan ensimmäiseksi tuntisin epäonnistuneeni kasvattajana. Toivoisin, että olisin onnistunut kasvattamaan nuoren miehen, joka osaa kuunnella sisintään eikä mene porukan mukana. Toivoisin, että olisin onnistunut kasvattamaan nuoren miehen, joka kunnioittaa jokaisen omaa määräämisoikeuttaan kehoonsa eikä tuomitse toisten valintoja harrastaako seksiä vai ei. Toivoisin, että olisin onnistunut kasvattamaan nuoren miehen, joka nauttii mutkattomasti ja ilman traumoja seksistä ja sallii sen myös muille sukupuoleen katsomatta.
Valitettavasti sinisilmäisyydestä mies joutuu maksamaan. Ovimattona olemisesta puhumattakaan. Kiva ajatus, mutta naiset käyttävät surutta tuollaista miestä hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä resepti kasvattaa icel.
Tuskin kukaan niistä oikeest on mitään saannu. Tohon ikään kuuluu, että puheet on isommat kuin teot