Todella paha mieli pojan ja kavereidensa puheista
19-v poikani oli muutaman kaverinsa kanssa meillä ennen baariin lähtöä. He eivät ilmeisesti huomanneet kun tulin kotiin, olivat kai parvekkeella tupakalla. Olin makuuhuoneessa vaihtamassa vaatteita kun kuulin heidän puhuvan jostain tytöstä. Poikani kehui tyttöä hyvin sisäänajetuksi ja kehotti muitakin kokeilemaan. Joku kavereista sanoi siihen, että on tullut itsekin koeajettua ja hyvä on. Ja kamala nauru päälle.
Onko tuollainen normaalia puhetta, vai olenko kasvattanut sian? Pitäisikö laittaa mies puhumaan pojalle, ettei naisista puhuta noin?
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:34"]Poikien puheita. Ja yleensä porukassa puhutaan juuri noin. Ja arvaa mitä ne sanoo naisista jotka ei anna? Pihtari, vaikee, on niin itseesä täynnä ettei anna. Eli kyllä, porukassa tyhmyys tiivistyy. Minulla on aina ollut paljon miehiä ystävinä ja olen näitä puheita hillinnyt jos ovat aiheettomia.
[/quote]
Niin ja lisäys vielä: että välillä puheet ovat ihan aiheellisia. Mutta nämä miehet eivät yksinään käyttäydy kuin kusipäät vaikka porukassa sitä ovatkin.
Ihan normaalia miesten välistä puhelua.
Taitaa tosiaan olla ihan normaalia puhetta, mutta se ei poista sitä faktaa, että se on törkeää. Jos olisi oma poika, pitäisin puhuttelun. Jotenkin vähän räväkkään tyyliin, että tiesitkö muuten, että minut sisäänajettiin ekan kerran vuonna 1990...ja olet varmaan nyt mielissäsi kun tämänkin kuulit ja haluatko tietää lisää.
Onhan tuo jo vähän törkeämmän puoleista, ei tosiaan kaikki tuonkaan ikäiset pojat noin puhu naisista. Se on ihan normaalia että puhutaan tisseistä ja perseistä ynnä muuta vastaavaa, mutta tuo oli jo asteen verran törkeämpää. Ikä on kuitenkin sitä luokkaa, että on mahdollisuus vielä kasvaa. Kuitenkin jos meno jatkuu samanlaisena samassa kaveriporukassa eikä kukaan koskaan mainitse, että olettepa oikeasti ajattelemattomia sikoja, ei se ajatusmaailma välttämättä kehity eikä muutu. Joten kannattaa ottaa asia esille jossain vaiheessa asiallisella keskustelulla, että oikeastiko ajattelette noin tytöistä ja oikeastiko sinusta on normaalia käyttää toista hyväksi ja levitellä yksityisasioita yleiseen tietoon. Jos pojalla on yhtään järkeä päässä, hän tajuaa edes nolostua.
Ei todellakaan ole normaalia puhetta missään iässä. Järkyttävä jätkä järkyttävine kavereineen.
"No onhan tytössäkin vikaa jos se antaa vähän yhdelle jos toisellekin ja heti kohta jo kolmannellekin."
Millä lailla se on enemmän sen tytön vika kun niiden poikien vika jotka kaikki myös harrastavat seksiä aina kun tilaisuus vain tulee?
On naiset kyllä täysin pihalla. Tuo on täysin normaalia puhetta kun ollaan poikien/miesten kesken. Vanhempana tämä vähenee ainoastaan siitä syystä ettei vaimosta/tyttöystävästä/seurustelukumppanista puhuta noin ja harvemmalla on enää yhden yön hoitoja.
Vierailija kirjoitti:
"No onhan tytössäkin vikaa jos se antaa vähän yhdelle jos toisellekin ja heti kohta jo kolmannellekin."
Millä lailla se on enemmän sen tytön vika kun niiden poikien vika jotka kaikki myös harrastavat seksiä aina kun tilaisuus vain tulee?
Naiset antaa ja miehet saa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleva vaimonhakkaaja.
Ei se automaattisesti tarkoita, että jos kaveripiirissä on typerä lörppösuu, että sitten oikeasti hakkailee naisia viihdykkeenä.
Vierailija kirjoitti:
Puhuvatko siis nuoret aikuiset keskenään noin? Huh. Olen tuntenut osan pojan kavereista jo lapsuusiästä asti, he ovat aina olleet ystävällisiä ja kohteliaita, oli aikamoinen järkytys kuulla miten he puhuivat keskenään kun luulivat ettei muita ole kuulemassa. Onneksi he lähtivät melkein saman tien baariin, eivät tiedä että olin jo kotona.
ap
Aloituksessa häiritsee sinun ihmettely, piilottelu, ajatus että mies puhuu pojalle ja tuo jahkailu. Minä olisin mennyt makuuhuoneesta heti jututtamaan penskat! Mitä sinä arkailet??! Epäilen että olet kasvattanut manipulojan ja sävyttömän äijän joka pitää itseään naista ylempänä. Sen olet opettanut kun itse piilottelet.
Kasvatus meni pieleen siinä kohtaa kun poikasi polttaa parvekkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvatko siis nuoret aikuiset keskenään noin? Huh. Olen tuntenut osan pojan kavereista jo lapsuusiästä asti, he ovat aina olleet ystävällisiä ja kohteliaita, oli aikamoinen järkytys kuulla miten he puhuivat keskenään kun luulivat ettei muita ole kuulemassa. Onneksi he lähtivät melkein saman tien baariin, eivät tiedä että olin jo kotona.
ap
Aloituksessa häiritsee sinun ihmettely, piilottelu, ajatus että mies puhuu pojalle ja tuo jahkailu. Minä olisin mennyt makuuhuoneesta heti jututtamaan penskat! Mitä sinä arkailet??! Epäilen että olet kasvattanut manipulojan ja sävyttömän äijän joka pitää itseään naista ylempänä. Sen olet opettanut kun itse piilottelet.
Ehkä tuo poika on jo 5 vuodessa miehistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti normaalia ton ikäsen jätkäporukan naureskelua.
Ja todennäkäisesti kukaan heistä ei ole oikeasti sanonut edes päivää ko. tytölle. Eikä kenellekkään muullekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ehkä tuo poika on jo 5 vuodessa miehistynyt.
Tai siis 9 vuodessa :)
Vierailija kirjoitti:
Enemmän? Taas nähdöän tämä kuinka naisten on vaikeaa käsitellä pienintäkin kritiikkiä. Onko tämä sitä vahvuutta??
Kun katsoo mediaa missä naiset hehkuttaa seksiä ja sen muumistä jyleä myöden paljastelevat kilpaa en ihmettele. Katso somea. Kuinka moni nainen myy vaatteet päältänsä rahasta. Ymmärrän täysin poikien puheita. Nainen alentaa itsensä esineeksi ja nyt valittaa että miten hänestä puhutaan.
Miesporukassa yleensä esitetään miestä.
(siis itseään enemmän)
Ja puhuttehan itsekin todella törkeästi esim. inceleistä, joten mikä tuossa niin järkyttää?
Poikien puheita. Ja yleensä porukassa puhutaan juuri noin. Ja arvaa mitä ne sanoo naisista jotka ei anna? Pihtari, vaikee, on niin itseesä täynnä ettei anna. Eli kyllä, porukassa tyhmyys tiivistyy. Minulla on aina ollut paljon miehiä ystävinä ja olen näitä puheita hillinnyt jos ovat aiheettomia.