Todella paha mieli pojan ja kavereidensa puheista
19-v poikani oli muutaman kaverinsa kanssa meillä ennen baariin lähtöä. He eivät ilmeisesti huomanneet kun tulin kotiin, olivat kai parvekkeella tupakalla. Olin makuuhuoneessa vaihtamassa vaatteita kun kuulin heidän puhuvan jostain tytöstä. Poikani kehui tyttöä hyvin sisäänajetuksi ja kehotti muitakin kokeilemaan. Joku kavereista sanoi siihen, että on tullut itsekin koeajettua ja hyvä on. Ja kamala nauru päälle.
Onko tuollainen normaalia puhetta, vai olenko kasvattanut sian? Pitäisikö laittaa mies puhumaan pojalle, ettei naisista puhuta noin?
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:51"]
No onhan tytössäkin vikaa jos se antaa vähän yhdelle jos toisellekin ja heti kohta jo kolmannellekin. Mutta joo, on tosi ikävään sävyyn puhuttu, voi olla että poika on jo aito kusipää tai sitte osaa muuten olla suht fiksusti mutta poikaporukassa jutut menee tuollaisiksi. Jos asia vaivaa niin voithan mainita joskus sille asiasta, varmaan ymmärtää hävetä vähän puheitaan sitten.
[/quote]
Onko pojissakin sitten joku vika kun antavat vähän yhdelle jos toisellekin ja heti kohta jo kolmannellekin?
[/quote]
Ei. Poikien pitää olla sellaisia ja tyttöjen siveitä.
T: Persu-Pena
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:51"]
No onhan tytössäkin vikaa jos se antaa vähän yhdelle jos toisellekin ja heti kohta jo kolmannellekin. Mutta joo, on tosi ikävään sävyyn puhuttu, voi olla että poika on jo aito kusipää tai sitte osaa muuten olla suht fiksusti mutta poikaporukassa jutut menee tuollaisiksi. Jos asia vaivaa niin voithan mainita joskus sille asiasta, varmaan ymmärtää hävetä vähän puheitaan sitten.
[/quote]
ai tyttö antaa? Eiköhän toi tyttö saa siinä missä pojatkin. Ja miksei pojissa ole vikaa kun naivat ympäriinsä? Nainenkin saa nykyään nauttia seksistä. :) Enkä mä ole ainakaan ikinä antanut yhtään mitään kun olen nussinut.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:01"]
[/quote]
Onko pojissakin sitten joku vika kun antavat vähän yhdelle jos toisellekin ja heti kohta jo kolmannellekin?
[/quote]
Ei. Ikävä kyllä.
Tuollaiset ne sitä pillua saa ja me hissukat jäädän vaan oman käden varaan. Vaikka te naiset nyt kiellätte tämän.
Vittu miten tyhmiä ja sinisilmäsiä ämmiä täällä on..Mä en kestä! Just tollasta ja paljon pahempaa jätkien puheet on. Kesyähän tuo nyt vielä oli.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:05"]
Tuollaiset ne sitä pillua saa ja me hissukat jäädän vaan oman käden varaan. Vaikka te naiset nyt kiellätte tämän.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Minä olen vienyt yli kolmikymppisen poikuuden ja samalla lähti oma neitsyyteni :)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:12"]
Vittu miten tyhmiä ja sinisilmäsiä ämmiä täällä on..Mä en kestä! Just tollasta ja paljon pahempaa jätkien puheet on. Kesyähän tuo nyt vielä oli.
[/quote]
Joo kusipäiden puheet on tollasia. Onneksi on muunlaisiakin miehiä :)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:22"]Naisia pitääkin kohdella kuin roskaa.
T. Ahmed
[/quote]
Ahmed Ahne
Kyllä ne puheet tollasia jätkäporukassa on jätkistä riippumatta...
[quote author="shatteredslashK" time="17.05.2015 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:29"]
Valitettavasti normaalia ton ikäsen jätkäporukan naureskelua.
[/quote]
No ei todellakaan ole. Kuulun itse samaan ikäluokkaan, enkä kavereiden kanssa todellakaan puhu tuollaisia.
[/quote]
Sikamaistahan tuo on.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:15"]
[/quote]
Vaan kun ei ole. On meitä kivojakin miehiä, vaikkei uskoisi.
No, kyllä mekin ton ikäsenä tyttöporukassa toisaalta puhuttiin kellä panoista oli pienin muna ja kuka oli surkein panija. Ton ikäsenä nyt vaan on vielä melko tyhmä ja ryhmäpaineen alaisena laukoo suustaan vaikka mitä kakkaa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:05"]
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Minä olen vienyt yli kolmikymppisen poikuuden ja samalla lähti oma neitsyyteni :)
[/quote]
+30v versus 19v eli vahvistit vain sanomaani.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:51"]No onhan tytössäkin vikaa jos se antaa vähän yhdelle jos toisellekin ja heti kohta jo kolmannellekin. Mutta joo, on tosi ikävään sävyyn puhuttu, voi olla että poika on jo aito kusipää tai sitte osaa muuten olla suht fiksusti mutta poikaporukassa jutut menee tuollaisiksi. Jos asia vaivaa niin voithan mainita joskus sille asiasta, varmaan ymmärtää hävetä vähän puheitaan sitten.
[/quote]
Mitäs vikaa siinä on sen enempää kuin niissä miehissäkään!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:15"]
[/quote]
Vaan kun ei ole. On meitä kivojakin miehiä, vaikkei uskoisi.
[/quote]
Oletko sä se "kiva mies", eli neitsyt-burgeri? :D
Kaipaan aikoja, jolloin siveys oli kunniassa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:51"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Tuo on sitä vitun paskaa kaksinaismoralismia et toinen voi ja toinen ei.
Se on kuulkaas AINA niin et murha on aina murha! Se ei riipu tekijästä.
Toi on ihan normaalia teinin puhetta. Tuskin kukaan niistä jätkistä todellisuudessa on sitä ämmää edes käynyt nussimassa. Kunhan elvistelevät.
[quote author="shatteredslashK" time="17.05.2015 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:29"]
Valitettavasti normaalia ton ikäsen jätkäporukan naureskelua.
[/quote]
No ei todellakaan ole. Kuulun itse samaan ikäluokkaan, enkä kavereiden kanssa todellakaan puhu tuollaisia.
[/quote]
Olet varmaan jostain sisäsiittoisesta lestadiolaiskylästä tms.
[/quote]