Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella paha mieli pojan ja kavereidensa puheista

Vierailija
17.05.2015 |

19-v poikani oli muutaman kaverinsa kanssa meillä ennen baariin lähtöä. He eivät ilmeisesti huomanneet kun tulin kotiin, olivat kai parvekkeella tupakalla. Olin makuuhuoneessa vaihtamassa vaatteita kun kuulin heidän puhuvan jostain tytöstä. Poikani kehui tyttöä hyvin sisäänajetuksi ja kehotti muitakin kokeilemaan. Joku kavereista sanoi siihen, että on tullut itsekin koeajettua ja hyvä on. Ja kamala nauru päälle.

Onko tuollainen normaalia puhetta, vai olenko kasvattanut sian? Pitäisikö laittaa mies puhumaan pojalle, ettei naisista puhuta noin?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva vaimonhakkaaja.

Vierailija
2/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko mielummin että sun poika olis joku neitsyt-hissukka? Kusipää siat nyt vain sattuvat saamaan pillua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata joutua vahingossa kuulemaan tuommoista. Tuolla tavalla ne nuoret miehet puhuu. Eikä tuo ole vielä edes mitään kovin pahaa.Kokemuksesta tiedän ikävä kyllä. Ei siinä kasvatus auta kun pitää ns mieheksi alkaa.

Vierailija
4/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti normaalia ton ikäsen jätkäporukan naureskelua.

Vierailija
5/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla joku uskovainen perhe.

Vierailija
6/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Mä oisin varmaan törkeä ja mainitsisiin pojalle että kuulin ja vois hiukan mietti miten puhutaan naisista, sais poika vähän nolostella ja miettiä sanomisiaan. Ja muutenkin ton ikäset pojat on aika ällöjä, luulee olevansa cooleja noilla puheillaan vaikka todellisuudessa on urpoja!

Vierailija
7/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi :-( Kannattaa laittaa mies puhumaan tuolle.

8/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:29"]

Valitettavasti normaalia ton ikäsen jätkäporukan naureskelua.

[/quote]

No ei todellakaan ole. Kuulun itse samaan ikäluokkaan, enkä kavereiden kanssa todellakaan puhu tuollaisia.

Vierailija
9/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo myöhäistä. Miehes on vaan ylpeä pojastaan. Kun saa mahdollisimman paljon pillua.

Vierailija
10/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoittaa tulevia tyttöystäviä jos törmäät heihin.

Vierailija
11/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän tämä tyttö puhuu samalla? Leveilee kavereilleen kuinka on saanut kyrpää kylän jokaiselta jannulta ja toteaa kuinka helppoja huoria sinunkin poikasi kavereineen oli.

Vierailija
12/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:21"]

Haluaisitko mielummin että sun poika olis joku neitsyt-hissukka? Kusipää siat nyt vain sattuvat saamaan pillua.

[/quote]

Minä ainakin haluaisin. Neitsythissukkamiehet ovat ihania :) Kunpa saisin sellaisen omaksi miehekseni niin ei olisi kauaa enää neisyt. Tosin hissukka saisi edelleenkin olla :D

Vierailija
13/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta pahalta. 

Jos vaikka vertaa siihen, miten tällä palstalla ns. aikuiset naiset puhuu miehistä.

Vierailija
14/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pöh. Kyllä tuo on ihan normaalia teini-ikäisten poikein puhetta. Samalla tavalla puhuvat myös monet tytöt rumasti toisistaan sekä pojasta. En huolestuisi, ellei ala julkisesti noita mielipiteitään jakamaan. 

Vierailija
15/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:22"]Naisia pitääkin kohdella kuin roskaa.
T. Ahmed
[/quote]

MUN PITI ALAPEUKUTTA!!! muuten ite olet roska
T: Kristitty

Vierailija
16/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mennyt paikalle ja laitellut pitkin korvia!! Opetin pojistani herrasmiehiä: käskin aina miettiä, haluaisivatko he että joku kohtelisi noin heidän siskoaan, tai minua, äitiään. Toivottavasti käyttäytyvät kunnioittavasti muita kohtaan myös kavereidensa kesken...

Vierailija
17/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuvatko siis nuoret aikuiset keskenään noin? Huh. Olen tuntenut osan pojan kavereista jo lapsuusiästä asti, he ovat aina olleet ystävällisiä ja kohteliaita, oli aikamoinen järkytys kuulla miten he puhuivat keskenään kun luulivat ettei muita ole kuulemassa. Onneksi he lähtivät melkein saman tien baariin, eivät tiedä että olin jo kotona.

ap

Vierailija
18/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tytössäkin vikaa jos se antaa vähän yhdelle jos toisellekin ja heti kohta jo kolmannellekin. Mutta joo, on tosi ikävään sävyyn puhuttu, voi olla että poika on jo aito kusipää tai sitte osaa muuten olla suht fiksusti mutta poikaporukassa jutut menee tuollaisiksi. Jos asia vaivaa niin voithan mainita joskus sille asiasta, varmaan ymmärtää hävetä vähän puheitaan sitten.

Vierailija
19/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute. Tuon ikäisillä ne tarinat harvoin perustuu tositapahtumiin. Silti, aika moukalta vaikuttaa oli totta tai ei.

Vierailija
20/105 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:31"]

Se on jo myöhäistä. Miehes on vaan ylpeä pojastaan. Kun saa mahdollisimman paljon pillua.

[/quote]

Mulle kyllä tuli mieleen, että onkohan ne saaneet edes sitä pillua? Taitaa olla pelkkää puhetta vaan. Siitä puhe mistä puute :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme