Mitä tehdä kun huomaa rakastuneensa mieheen, johon ei ikuna saisi mennä rakastumaan?
Ja todella tarkoitan rakastumista, en ihastuista... :/
Kommentit (8)
Aikaa myöten mennee ohi. Ilmeisesti muuta säädyllistä vaihtoehtoa ei ole.
ja samaan aikaan panostat omaan parisuhteeseesi.
koska nolaat vaan itsesi. Tiedät kyllä itse, että onko..kauniit menestyvät hakevat toista kaunista ja menestyvää.
Siis se ihminen on jotenkin epäcool, vai mitä tarkoitat sillä, että sulle naurettaisiin?
Jos näin on eli olet hylkäämässä rakkauden sen takia mitä muut sinusta ajattelisivat, niin olet tollo. Sorry.
Vaikutat aika nuorelta. Itse olen reilu kolmekymppinen ja oppinut jo sen, että hyvät miehet ja todelliset rakkaudet ovat harvassa. Vain hölmö kääntää sellaiselle selkänsä muiden mielipiteiden takia. Ei sinun tarvitse kuin lukea tätä palstaa, niin huomaat mitä seuraa siitä, että ottaa itselleen ehkä sosiaalisesti korrektin, mutta täysin tyhjän ja/tai kelvottoman miehen ;)
Jos kyseessä on vapaa, hyvä mies, niin älä nyt ihmeessä sitä mieti mitä muut suhteestanne sanovat. Mikäli teillä on kovin suuri ikäero, niin sitten kehotan harkitsemaan omia ja miehen motiiveja. Minusta suunilleen samanlainen ja -tasoinen kokemuspohja on tärkeä ihmissuhteessa.
Valoisaa kevättä!
tulla mitään tästä suhteesta. Olen idiootti kun olen päästänyt itseni rakastumaan. En ole ikinä kokenut vastaavaa tunnetta ja tiedän etten tule tuntemaankaan. Jotkut asiat vain tietää. Nyt pitäisi päästä eteenpäin jollain keinoin. Tiedän, että monet ajattelevat, että tältähän se aina tuntuu kun rakastuu eikä saa toista, mutta en ole enää ihan nuori ja olen rakastunut ennenkin. Tämän vain on jotain aivan erilaista. Olen aivan hajalla, vaikkei miehen takia kai saisi olla... Enkä osaa ajatella ketään muuta, en edes miehen puolisoa, niin itsekäs olen tällä hetkellä. Vain oma suru päällimmäisenä. :(
t. itsekäs ja ahdistunut ap
unohda!