Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellekkään muulle tullut klaustrofibiaa tai jotain muuta vastaavaa lapsen saannin jälkeen?

Vierailija
12.05.2009 |

Mulle on tullut lievä sellainen ja en esim.uskalla enää lentokoneeseen mennä, kun sieltä ei pääse pois milloin haluaa. Kerran myös leffateatterissa tuli kamala olo, jonka sain kuitenkin menemään ohi, eikä tarvinnut poistua sieltä. Ja kerran pitkän matkan junassa myös oli jonkinlainen paniikki vähän aikaa. Ennen ei tosiaankaan ollut mitään tällaista mulla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jäi

Vierailija
2/3 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolemanpelkoa, tai sellaista järjetöntä kauhua, ja tiesin etten pääse mitenkään tilannetta pakoon. Olen kokenut tunteen vain kerran ja kolmesti olen synnyttänyt. Eipä varmaan sua auttanut, mutta halusinpa jakaa tämän asian :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lentokoneessa ja kamala paniikki iski. En tiennyt silloin vielä olevani raskaana, joten syytän hormoneita mokomasta vaivasta. Olen lentänyt elämässäni paljon ja koskaan aiemmin se ei ole herättänyt minussa sellaisia tunteita kuin nykyään. En kuitenkaan ole pahimmasta päästä, lennän pelosta huolimatta ja pystyn lennon aikana keskittymään muuhunkin kuin pelkoon. Ilmakuopat ja muut tosin saavat sykkeen nousemaan.

Kaikki ihmisen rakentama korkea pelottaa, ei mitkään vuoret tms. Pelkään siis, että kone putoaa, rakennus sortuu jne. Ostoskeskusten parkkihallit ahdistavat myös, tuntuu, että ne romahtavat ja jään loukkuun (lähinnä, että lapset jää).

T: Perjantaina taas taivaalle kahden viikon tauon jälkeen :)