Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on oneglma: mieheni on todella komea..

Vierailija
12.05.2009 |

Minä taas olen tavallinen tallaajan näköinen, hoikka ja huoliteltu mutten

sanoisi että olen joku kaunotar.

Minua vaivaa joskus liikkua hänen kanssaan koska tuntuu että kaikki

katsovat että miten tuollainen hiiri on saanut noin komean miehen.

Viimeksi kun olimme eräissä häissä joku tuiki tuntematon tuli sanomaan että tuo sinun miehesi on niin komea että se voisi lähteä Hollywoodiin filmitähdeksi

ja että ihme ettei hän ole joku kuuluisuus jne. pläp pläp plää..

Minä enemmänkin vaivaannut kuin ilahdun asiasta. Minulle oisi kelvannut rumempikin, mutta muuten hän on todella hyvä aviomies.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä aliarvio itseäsi.

Minun todella komea veljeni meni naimisiin itseään 12v. vanhemman tavallisen näköisen naisen kanssa. Hän rakastui ja vaikka sukukin vastusti ja oli kauhuissaan hänen valinnastaan, niin hän piti päänsä. Luulen että osaksi häntä kyllästyttikin se että naiset pörräsi ympärillä. Tiedän että vaimolla oli alussa vaikeaa, mutta nyt he ovat olleet aviossa jo 14 vuotta ja luulen että

liitto oli hyvin onnellinen.

Vierailija
2/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllähän se nuorella iällä oli tärkeää, että mies näyttää hyvältä. Ja mikäpä siinä, silloin nuorenahan me kaikki näytettiinkin aika hyviltä, eihän niillä pojilla ollut kaljamahoja eikä tytöillä vyötärömakkaroita. Tukkakin oli kaikilla viellä tallella.

Mutta kun ikää tulee, niin uskon, että useimmat ihan oikeesti tajuaa sen, että on hieman tärkeämpiäkin asioita kumppanin valinnassa kuin ulkonäkö. Jos joku siihen kiinnittää iän myötäkin edelleen paljon huomiota, niin ehkä sellainen on jäänyt kehityksessään vähän lapsen tasolle.

Ja en nyt tarkoita sitä, etteikö saisi olla huoliteltu ja pitää huolta kunnostaan ja valita kauniita vaatteita. Totta kai saa. Mutta nuo eivät ole se tärkein asia, minkä perusteella kumppani valitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakaan en valinnut häntä ulkonäön perustella!!!

Tuota olen myös joskus miettinyt että toivottavasti kukaan ei luule että valkkasin hänet ulkonäön vuoksi, toki se asiassa auttoi muttei ollut se pääasia, niinkuin edellä jo kerroin.

Meillä on samanlaiset luonteet ja samanlaiset tavoitteet elämässä.

ap.

Vierailija
4/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika esteetikko ja ehkä pinnallinenkin, joten nuorempana valitsin miehen ulkonäön perusteella. 1. aviomieheni olikin komea, itse olin häneen verrattuna tavallinen, joskin hoikka ja huoliteltu. Avioero sai minut ymmärtämään, mikä miehessä ja parisuhteessa on todella tärkeää. Nykyinen mieheni on ihana, oikea kultakimpale, mutta minua vaatimattomamman näköinen. Olemme erittäin onnellisia - 1. liittoni kaatui suureksi osaksi siihen, että mieheni oli taipuvainen uskottomuuteen ja hänen oli ulkonäkönsä ansiosta erittäin helppo saada naisia.

Vierailija
5/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaunis ihminen ei tarvitse hyvännäköistä kumppania pönkittääkseen itsetuntoaan...?

Meilläkin on niin, että itse olen selkeästi se kauniimpi osapuoli. Yhteisten 15 vuotemme aikana olemme saaneet kuulla asiasta usein (varsinkin kännissä ihmisiä alkaa kiinnostaa, miksi tuon näköinen nainen on tuon näköisen miehen kanssa...). Ja se harmittaa, ihan vietävästi! Ihmiset ovat todella törkeitä, jos sanovat tuollaista ääneen. Itselleni ei koskaan ole miehissä ollut ulkonäkö tärkeää.

Vierailija
6/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on huomiotaherättävän komea, minä tavallinen tallaaja. Enkä myöskään huoliteltu yleensä, hoikka sentään olen, ja laittautumalla kyllä kauniskin.

En ole nähnyt tässä mitään ongelmaa. Jos joku jaksaa miettiä, kuinka mieheni on minuun rakastunut, niin sen kun miettii.

Vierailija
7/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelissäkymmenissä tai puhumattakaan 5-7-kymppisiä, ei ulkonäöllä ole väliä. Siinä vaiheessa erot tasottuvat kauniiden ja tavisten välillä ja kaikki ovat keski-ikäisten ukkojen ja akkojen näköisiä (ellei sitten ala käymään kauneusleikauksissa, botoxissa jne)

ELi ongemasi haihtuu kyllä ennen pitkää:)

Vierailija
8/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko sinulla vaan vähän huono itsetunto...

Vierailija
9/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos SUURIN ongelmasi on miehesi komeus.

Minullakin on komea mies, mutta ongelmaksi koen silti tämänhetkisen riskiraskauteni.

Vierailija
10/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain nauti että miehesi saa huomiota?

Pitääkö siitä joku kompleksi itselleen ottaa?

Kuinkahan moni mies ajattelee että voi hitto kun vaimo on kaunis ja minä tällainen persjalkainen turjake? Tuskin kovin moni vaan ovat ylpeitä ja onnellisia kauniista puolisosta.

Vierailija
11/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy siis itsesikin olla tasokkaampi kuin miltä päällepäin näyttää, eikös vaan ;)

Vierailija
12/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei koskaan kehu minua kauniiksi, mutta miestäni kyllä ylistetään.

Jotenkin tuntuu että se on jotenkin nurinkurista.

Minunsta tuntuu että joku voi ajatella ettei noin kaunis mies ole varmasti edes uskollinen ym.

ap.

Sinulla on huono itsetunto. Miksi edes ulkonäön pitäisi merkata niin paljon, että joku kehuisi koko aika kauniiksi? Sitäkö sinäkin odotat, että tulisi edes yksi ihminen joka sanoisi sinua kauniiksi? Onko miehesi koskaan sanonut sinua kauniiksi tai kehunut muuten sinua?

Yritä nyt keskittyä ihan johonkin muuhun kuin ulkonäköön suhteessasi!

Vierailija
13/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksena kaunis nainen ja rikas ei niin komea mies. Tuollainen voi herättä myös pelkoa, että mies rakastuu samantasoiseen naiseen.

Vierailija
14/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei koskaan kehu minua kauniiksi, mutta miestäni kyllä ylistetään.

Jotenkin tuntuu että se on jotenkin nurinkurista.

Minunsta tuntuu että joku voi ajatella ettei noin kaunis mies ole varmasti edes uskollinen ym.

ap.

Vierailija
15/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden tosi hyvännäköisen miehen. Hän on valokuvamallisen kaunis, ja kun hänellä on sänkeä, on hän komea.

Olen nähnyt parikin hänen tyttöystävää vuosien varrella. Ja aina ihmettelen, miksi niin komea mies ottaa aivan taviksen. Hän saisi ulkonäkönsä ja kohteliaan käytöksensä perusteella varmaan kenet tahansa.

Olen tullut siihen tulokseen, että hän on ihminen, joka katsoo pintaa syvemmälle. Eikö se ole miehessä kunnioitettava piirre?

Vierailija
16/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ottaa tavallisen näköisen tyttöystävän/vaimon, että kaikki ihailu kohdistuisi vain mieheen.

Vierailija
17/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puoliso on kiitollinen ja nöyrä kun saanut niin upean miehen ja katsoo pikkutyttömäisen ihailevasti miestä. Nauttii kun saa aina kaiken huomioin ja ihailun. Mites ap teillä on, ei kai tämäntyyppistä?

Voihan olla tosiaan myös, että miehelle ei vain ulkonäkö ole tärkeä.

Vierailija
18/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme olleet jo todella kauan yhdessä ja minä olen hänen ensirakkautensa. Hänellä ei ole ollut aiemmin tyttöystävää edes, kahta hän on tapaillut muttei ole mitenkään vakavaa yhdessäoloa.

Me rakastuimme toistemme samankaltaisuuteen, hän on minun sielunkumppani, mutta viime aikoina on tuo asia alkanut ärsyttämään, ihmiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä. Tuntuu että joskus aina asia mikä ihmisissä on tärkeää, on ulkonäkö.

ap.

Kun annat niin suuren painon koko asialle! Miksi ihmeessä välität, mitä muut ajattelevat?

Vierailija
19/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Miksi ketään edes kiinnostaisi sinun miehesi uskollisuus. Kunhan jokainen miettii edes sen oman puolisonsa uskollisuutta, niin kyllä siinä on ihan riittävästi. Mitä se mua liikuttaa onko sun miehesi uskollinen vai ei. Ei kiinnosta, joten miksi sitä ajattelisinkaan!

Vierailija
20/24 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa näyttävämpi osapuoli mies tai nainen.

Tunnen erään naisopettajan ja hän on tyypillinen hiirulainen, aivan tavallisen näköinen, ei edes pikkusievä ja miehensä on todella huomiota herättävän komea, lisäksi pitkä ja hoikka - hyväkroppainen.

En ollut aluksi uskoa että he ovat pariskunta.

Joskus todellisella kaunottarella on plösö mies joka ruma - tämäkin ihmetyttää.

Liekö se rakkaus syynä näihinkin suhteisiin.

Komeaa miestä katsellessa en välty ajatukselta kuinka on voinut ottaa vaimokseen tuollaisen hiirulaisen. Toisenlaisessa seurassa nainen ei herättäisi kummempaa huomiota eikä hänen tavallisuuteensa kiinnittäisi huomiota. Väkisin syntyy vastakkainasettelu.

Uskollisuuteen tai uskottomuuteen ei ulkonäkö vaikuta vaan sitoutuneen halu olla uskollinen. Tilaisuuksia uskottomuuteen tulee kaikille riippumatta ulkonäöstä.

Ajattele myös niin että ehkä joku ajattelee että tuolla miehellä on oltava mikropenis ei voi olla noin täydellistä olemassakaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä