Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako köyhän tehdä lomareissu etelään?

Vierailija
11.05.2009 |

Mulla ois viikon vapaaputki ja haluttaisi katkaista tämä ankeus hetkeksi,

lapsia pitäisi kustantaa viisi(onnesta jo kiljuvat, jeeeee...).

Tietää vaan vyönkiristystä ensi talvelle ja mies murjottaa(jää töitä paiskomaan ja on periaatteesta vastaan).

Oli onko viikon irtiotto HIRVEÄN rahasumman väärtti? Comments?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemasi 2500 e on kyllä halpa tuolle ryhmälle. Mutta ehditkö itse nauttia

lomasta ollenkaan, kun olet yksin viiden lapsen kanssa. Ota myös huomioon, että lomapaikassa oleskelukin maksaa. Muistan aina ne jäätelön ja juomien hinnat, jotka parissa viikossa kertyi jo yhdestä lapsesta. Ja ostimme aika paljon ihan paikallisista kaupoista.

Vierailija
22/62 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps! Sanoo nainen jonka vuositulot on enemmän kuin monella yhteensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa tuollaisen poppoon kanssa vaihdella lentoja! Mieluummin maksan enemmän ja rentoudun.

Varmaan aika moni kun kaikkiin matkakohteisiin ei pääse suoralla lennolla. Ja onhan noissa lentohinnoissakin joskus ihan selvä hintaero. Jos koneen vaihdolla säästää useamman satasen niin eiköhän aika moni kuitenkin ajattele enemmän rahapussiaan kuin sitä että saa maksaa enemmän ja rentoutua ;)

Vierailija
24/62 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalintakysymys. :)

Kiva kun itsekin huomasit...

Vierailija
25/62 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, kuka hullu lomailee velkarahalla?! Ja vielä ässä taloustilanteessa, jossa ollaan hurjaa vauhtia menossa kohti lamaa? Kuka sitten maksaa yli varojensa eläneiden velat?

Ihan lasten kasvatuksen kannalta olisi hyvä, että oppivat, että jos haluaa jotain kivaa, niin sitä varten pitää säästää. Oletko ap ikinä kuullut säästämisestä? Se on vanha hyväksi havaittu innovaatio.

Perheyhteyden kannalta tuntuu epäreilulta jättää isä kotiin jos isä haluaa tulla mukaan. Valitkaa sellainen loma-aika joka sopii kaikille.

Vierailija
26/62 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ässä taloustilanteessa, jossa ollaan hurjaa vauhtia menossa kohti lamaa?

Vierailija
27/62 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas sanon, että reissuun vaan:-) Me ollaan matkusteltu velaksi mutta ei kaduta yhtään! Jokainen matka on ollut kyllä sen arvoinen. Mun mielestä kanssa parasta on se, että lapset saa uida aamusta iltaan:-)

Ja sen, jonka lapset marisee matkoilla eikä VIIHDY, kannattaisi kyllä kasvattaa lapsensa paremmin! Meidän lapset ei kyllä matkoilla marise.

Vierailija
28/62 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ainakin rakastaa matkustamista ja jopa 3-vuotiaskin muistelee uima-allasta ja aurinkoa.:) Meille on ne todellista juhlaa yhdessä perheenä leppoisissa tunnelmissa vailla edes normaaleja kotitöitä.

Ja takana on 14 matkaa lapsen/lasten kanssa ja vain kerran oli 3 päivää kipeä lapsi ja sekin sairastuminen tapahtui jo menomatkalla lentokoneessa nuhakuumeeseen. Silloin hiukan harmitti, mutta kierreltiin sitten enemmän hotellin lähistöllä, lueskeltiin kirjoja huoneen parvekkeella ja lapsen toivuttua pakattiin rattaisiin ja lähdettiin ostoksille. Muuten on matkat menneet ihan nappiin!

Vierailija
29/62 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä matkustetaan velaksi vain puoliksi, eli lennot ja hotellit säästetään etukäteen, se on noin tonnin laaki per reissu (mies, minä ja 2v tyttö). Sitten reissun päällä tarvittava raha otetaan esim sijoitusrahastosta jonne meillä menee 125 e kuussa. Ja sitten jos jotain vielä tarvitaan paikan päällä, on Visat ja Masterit myös mukana.

Itse aiemmin vingutin Visaa myös Suomessa, mutta nyt se on mulle pelkästään reissukortti eli ulkomailla vaan, esim Heathrown kentällä ostoksia tehdessä, Harrodsilla tms turvallisissa paikoissa, ei nyt missään kojuissa sentään.

Kyllä ne reissut antavat niin paljon! On ihan asenteesta kiinni haluako lapsia reissuun vai ei. Tuntuu, että ne jotka eivät halua lapsia reissuille, eivät ole reissanneet aiemmin ilman niitä lapsiakaan...

Sitten jos taas on hyviä reissukokemuksia, haluaa opettaa reissaamisen ihanuuden myös pikkuisille.

Vierailija
30/62 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kaupunkilomallaan Lontoossa. Nyt on 2v2kk ja katsoo albumista kuvia itsestään Big Benin, London Eyen ja muiden nähtävyyksien luona ja osoittaa sormellaan Ontoo, Ontoo!

Vierailija
31/62 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos talous menee noin tiukille eikä mieskään pääse matkaan niin mitä järkeä on tuhlata rahaa tuommoiseen?

Voihan sitä tehdä lomalla jotain edullisempaakin täällä kotimaassa vaikka.

Vierailija
32/62 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
33/62 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko maksaa isolle porukalle paljon. Samalla rahalla matkailee suomessa ja säästyy rahaakin.

Vierailija
34/62 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 6

Vierailija
35/62 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun minä nauttisin siitä, että lapset saisi kerrankin UIDA. Ovat kauheita vesipetoja ja uiminen on Suomessa jäänyt viime kesinä vähiin.

-ap

Vierailija
36/62 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että kyllä sillä rahalla kaikkea kivaa lähempänäkin tekee.

Vierailija
37/62 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on kesällä suljettu.

Vierailija
38/62 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos matka on harvinainen, niin se on sitten ikimuistettava. Sillä auringonvalolla elää sitten pitkään.

Vierailija
39/62 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista kannustústa mä kaipasinkin, aivan varmasti jää lapsille kivoja muistoja.

Vierailija
40/62 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset värisi kananlihalla ja huulet sinisenä..

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi