Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin pettämistarina, jonka tiedät todella tapahtuneen?

Vierailija
11.05.2009 |

.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli juuri alkanut odottaa esikoista ja tämä toinen nainen tuli myös raskaaksi. tuli kuukauden ikäeroa lapsille. ja mies jatkoi pettämistä eri naisten kanssa.

Vierailija
2/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kunnes jäi kiinni siten, että rakasteli nuorta hoitoaan perheen yhteisessä kodissa, pariskunnan sängyssä, vauvan ollessa vieressä pinnasängyssä ja avovaimon tullessa "väärään aikaan" kotiin)...

Tuon pettämistarinan avovaimo olen minä.

Mies muuten petti tätä toistakin naista aloitettuaan hänen kanssaan seurustelusuhteen minun potkaistuani hänet ulos. Nyt hekin ovat eronneet miehen pettämisen takia. Itse olin pettämisestä täysin tiedoton, mutta tämän toisen naisen tyhmyyttä ihmettelen: miksi hän halusi aloittaa suhteen miehen kanssa, joka tiettävästi petti jopa raskaana olevaa puolisoaan ja pienen lapsensa äitiä? Ja olikohan tämä toinen nainen oikeasti yllättynyt, kun mies sitten petti häntäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimon lapsuudenkaverin kanssa. Välit katkesi kaveriin, mies sai uuden yrityksen mutta petti uudestaan parin vuoden päästä jonkun toisen naikkosen kanssa. Erosivat ja hyvä niin.

Vierailija
4/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaan mies petti vaimoaan salarakkaansa kanssa.

Vierailija
5/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omien sanojensa mukaan tää salarakas oli niin lojaali mua kohtaan että siinä meni raja että mies ei saanut silloin kun olin synnyttämässä. Muuten olivat kyllä yhdessä suurimman osan raskausajasta ja sen jälkeen 3 kk ennenkuin sain tietää ja tää toinen nainen oli myös samaan aikaan raskaana, mutta teki abortin.

Vierailija
6/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

petin miestäni (nykyään ex) miehen silloisen parhaan kaverin kanssa.

Vierailija
7/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain vielä miehen rysän päältä kiinni silloin....

Vierailija
8/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa isää ja kihlattuaan vuosikausia eri miesten kanssa, ja lopulta jäi siitä kiinni verekseltään (minulle), kun oli laivalla uuden miehensä kanssa lapsensa isän oottaessa kotona lapsen kanssa.

Mies epäili koko ajan, ja kerran purkautui mulle siitä miten kamala mustasukkainen ukko onkaan, ja koko ajan minäkin epäilin ystäväni pettävän.

Ilmihän se tuli, ja erokin onneksi lopulta. KAikkien onneksi.

Vierailija
9/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettivät paljon aikaa yhdessä, mm. kaikki juhlapyhät (vappu, juhannus jne). Lopulta kävi ilmi, että toisen perheen äiti ja sen toisen perheen isä olivat nähneet toisiaan myös ilman perheitä ja pettäneet puolisoitaan. Oli todella shokki perheille!

Vierailija
10/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämän kuulin. (Mutta ihan asianosaiset ovat asian vahvistaneet.)

Mies petti vaimonsa veljen vaimon kanssa. Lopulta molemmat parit erosivat ja nuo petturit menivät keskenään naimisiin ja saivat pian yhteisen lapsenkin.

Vierailija
11/39 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita varattuja miehiä ympäri maata ja useimmilla heillä on pienet lapset. Tämä kaveri tarjoaa "auttavaa kättään" kun vaimoilla on raskasta lasten kanssa ja miehillä vähän puutosta. Kukaan ei ole jäänyt kiinni.

Vierailija
12/39 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kierroksissa kolmen pienehkön lapsen isä. Sitä tehdään autossa, kevään tullen metsässä, miehen kaverin luona jne. Kauhea salailu ja teinimäinen jännitys. Edellinen sivusuhde loppui syksyllä ja nyt sitten tämä alkoi maaliskuulla. Mä en käsitä, mikä niitä miehiäkin vaivaa. Kaverini on perheellinen ja pettää miehensä kanssa kilpaa (mies aloitti kyllä jo vuosia sitten), mutta nämä miehetkin jäävät kuin hämähäkin loukkuun.Kaveri vaan bongaa kiinnostavan ja "himottavan", lähestyy suorilla ehdotuksilla muutaman jutustelutuokion jälkeen ja kertaakaan ei ole saanut rukkasia!

Vierailija
13/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan tuntea tuon tarinan parin. Ihan kamala juttu niille sisaruksille kyllä...

Vierailija
14/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöä, joka oli usein perheessä lastenvahtina. Vei tätä hotelleihin ym. Naapuriperheet olivat hyviä ystäviä keskenään.

Vierailija
15/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisen lapsen syntymän jälkeen. "Hauskinta" oli, kun muutti vauvan päästyä kotiin (siis aviopuolison kanssa yhteisen) tämän toisen raskaana olevan luokse. Tosin oli ehtinyt pettää jo sitäkin, ja 6kk myöhemmin sai kolmannen naisen kanssa lapsen. Uskomaton juttu. Kolme lasta vuodessa, kolmen naisen kanssa. Siihen asti mies oli ollut ihan tavallinen nynnerö ja sitten sekosi.

Vierailija
16/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erästä viimeisillään raskaana olevaa naista petti hänen avomiehensä heidän yhteisessä kodissaan. Raskaana oleva nainen istui olohuoneen sohvalla itkemässä, mies pani jotain hoitoa makkarissa. Mies oli käskenyt naisen olohuoneeseen.

Vierailija
17/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usemmankin daamin tiedän, joiden lasten isä ei olekaan se mies, joka kotona asustelee. Sen pahemmaksi se ei minun mielestäni mene, kun näkee joskus yhden näistä miehistä onnellisena työntelemässä vaunuja.

Vierailija
18/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies petti juuri kun esikoinen oli syntynyt. Jälkeenpäin olen kuullut, että miehet ovat alttiimmillaan pettämään juuri lapsen syntymän ja omien vanhempien kuoleman jälkeen.

Ja nyt näyttää siltä, että anoppi vetelee viimeisiään.....

Vierailija
19/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta mieskin sit petti ja vaimo sai syyn kaataa kaiken miehensä viaksi. Lennätti oman hoitonsa siinä rytäkässä mäelle ja alkoi seurustella miehensä työkaverin kanssa.

Tätä onnea kesti pari vuotta, kunnes yhdessä ostettu talo oli rempattu, sitten nainen vaihtoi taas miehen kaveriin. Tuossa vaihdossa mies nuoreni kymmenen vuotta, nainen oli 28 ja poika nipin napin 19 v, pikkumiehen kaverit pitivät huolen että pari sai kutea rauhassa - veivät avomiehen ryyppyreissulle naapurikaupunkiin.

Tämä mies sai hoitaa naisen taloutta ja lasta vuoden, kunnes nainen taas vaihtoi pojan lapsuudenustävään lennosta. Viimein loppui ystävältäkin (se olin minä) ymmärrys ja välit katkesivat.

Paha vaan että tuo nykyinen mies on minun aviomieheni veli ja nykyisin hänen aviomiehnsä, jolle odottaa nyt kolmatta lasta. Vaikka savu on seitsemässä vuodessa hälvennyt, ei minun luottamukseni palaa. Vaikea olla samassa perheessa, mutta ollaan me opittu selviämään.

Vierailija
20/39 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainut kaksi tuntia ja ennen baarin sulkeutumisaikaa mennyt taksilla kotiin ja sanonut, että katsopas miten kiltti olin kun tulin kotiin ennen sulkemisaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän