Mitäköhän Piritta on mieltä miehensä tempauksestaan?? =D
Minusta Nikeltä hauska veto ja en olisi itse muuta kuin kuolannut perään..
Kommentit (21)
niin ei jaksa paljoa naurattaa.
Asumme ulkomailla ja etenkin lapset häpeävät vastaavia "huvittavia" tempauksia. Joitain aikuisia voi vielä ehkä naurattaa, mutta etenkin lapsille edustavat suomalaisuutta ja ovat jonkinlaisia esikuvia. Virallisestikin he edustavat maailmalla Suomea.
Etenkin lapset häpeävät tuommoista "jos koulukaverit kuulevat tuosta, he luulevat, että Suomessa näytellään pyllyjä ja ollaan ihan tyhmiä". kuulostaa ehkä naurettavalta, mutta kun Suomesta tiedetään niin vähän, on jokainen Suomea koskeva uutinen luomassa mielikuvaa suomalaista.
Minusta tuo oli mautonta. Ja itse asiassa aika huonosti keksitty "vitsi". Jos oma poikani tai tyttäreni näyttäisi pyllyä auton ikkunasta vastaavassa tilanteessa, ei paljoa naurattaisi.
Olen kyllä kuullut pyllyä näytettävän muuallakin.
Huono vitsi, mutta mitä väliä, siis Hagmanin teko.
kun jääkiekkoilija kyseessä. Eiköhän Piritta ole tietoinen miehensä huumorikäsityksistä, joten tuskin tämä hänelle yllätyksenä tulee.
Olen kyllä sitä mieltä, että jos tuo pyllistelyyn ja muuhun pelleilyyn käytettävä energia olisi voitu kanavoida peleihin, niin ei tarvitsisi purkaa turhautumista huonosta pelaamisesta toimittajiin.
Tempauksestaan viittaa tämän Piritan omaan tempaukseen. Vai onko sekin näyttänyt persettään jossakin? Idioottimaista ja mautonta kaikin puolin.
vaan ovat ylpeitä siitä. Mutta he häpeävät huonoa käytöstä, joka liitetään suomalaisuuteen.
2 tai 3
vaan ovat ylpeitä siitä. Mutta he häpeävät huonoa käytöstä, joka liitetään suomalaisuuteen.
2 tai 3
Minua huolestuttaa enempi ne kutka kauhistelee tällaisia tempauksia.
En itse halua ainakaan elää mailmassa jossa tällaisesta nousee suuri häly
kerran persettään vilauttava kuin Drita 69 yötreffejä ehdottava aviomies!
Suomalaiset ovat maailmassa ainoita jotka käyttäytyvät huonosti. Joten suomalaisen siis tunnistaa helposti...
2 tai 3
koska joukkue oli Suomen edustusjoukkue ja linja-auto joukkueen linja-auto.
Huonoa käytöstä on kaikkialla, mutta jos henkilö on edustamassa Suomea, niin tietenkin hänen käytöksensä liitetään suomalaisuuteen.
Jos kyseessä olisi ollut joku suomalainen kisaturisti, hän ei edustaisi kuin itseään eikä hänen käytöstään luultavasti missään yhdistettäisi suomaisuuteen.
Ja tietysti sitä jääkiekkoliiton johdosta kommentoitiin "pojat ovat poikia". Ärsyttävä asenne. Mies kai tuo Hagmankin on.
Kukkahattutädeille vähän hämmästeltävää, niin tapahtuu jotain heidänkin elämässään.
Pelikieltoako tuosta nyt muka sitten olisi pitänyt antaa??!!
Mun mielestä ihan tyhmä koju nostettu pikku vitsistä ja todellakin riittää vastaukseski, että pojat on poikia tai vastaavaa. Mitäs tuosta nyt!!
pelaajat olivat kuitenkin työmatkalla Suomea edustamassa. Heidän työhönsä kuuluu mm. toimittajien tapaaminen. Olisko kaikista yhtä hauskaa jos vaikka joku naispuolinen olympiaurheilija pyllistäisi toimittajalle? Pukuhuonehuumori ja muu vapaa-ajan vietto on sitten erikseen.
somali raiskaa, niin kaikki somalit ovat raiskaajia.
niin ei jaksa paljoa naurattaa.
Asumme ulkomailla ja etenkin lapset häpeävät vastaavia "huvittavia" tempauksia. Joitain aikuisia voi vielä ehkä naurattaa, mutta etenkin lapsille edustavat suomalaisuutta ja ovat jonkinlaisia esikuvia. Virallisestikin he edustavat maailmalla Suomea.
Etenkin lapset häpeävät tuommoista "jos koulukaverit kuulevat tuosta, he luulevat, että Suomessa näytellään pyllyjä ja ollaan ihan tyhmiä". kuulostaa ehkä naurettavalta, mutta kun Suomesta tiedetään niin vähän, on jokainen Suomea koskeva uutinen luomassa mielikuvaa suomalaista.Minusta tuo oli mautonta. Ja itse asiassa aika huonosti keksitty "vitsi". Jos oma poikani tai tyttäreni näyttäisi pyllyä auton ikkunasta vastaavassa tilanteessa, ei paljoa naurattaisi.
pelaajat olivat kuitenkin työmatkalla Suomea edustamassa. Heidän työhönsä kuuluu mm. toimittajien tapaaminen. Olisko kaikista yhtä hauskaa jos vaikka joku naispuolinen olympiaurheilija pyllistäisi toimittajalle? Pukuhuonehuumori ja muu vapaa-ajan vietto on sitten erikseen.
mua ainakin kiinnostaisi miltä treenatun lätkäpelaajan takamus näyttää...
mutta..ei kai tuo nyt niin hirveetä ole! Todennäköisesti ihan hyvännäköistä takapuolta on näyttänyt..
Aika harmitonta ja hauskaa viihdettä.
Löysätkää pipoo
ja en ole mikään rasvainen duunari mutta kyllä tuollaisen persuuksen näkeminen vois päivää piristää
Puhutko tyypistä, joka näytti persettään? Ei hitsi, mun arvoasteikolla tipahtaa tonne itiö-tasolle...