Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä perisuomalaisuuteen näyttää tosiaan kateus kuuluvan :(

Vierailija
11.05.2009 |

Mä en tajua... tai siis tajusin vihdoin, että tuo väittämä todella pitää paikkansa.

Mun paras ystäväni vuosien takaa (siis ollaan edellee tosi hyvät ystävät ja tekemisissä viikoittain) ilmoitti menneensä eilen lomareissulla kihloihin. Kyynel tuli silmään ja herkistyin asiasta kuullessani ja luulin että voi vitsi olen onnellinen heidän puolestaan.

MUTTA

sitten joku ihmeellinen outo tunne alkoi vallata minut kun ajattelin heitä ja heidän kihlaustaan, kunnes kauhuksen tajusin, että se on KATEUS.

Olen ihan järkyttynyt tästä tunteestani, koska minulla ei todellakaan ole mitään pienintäkään syytä olla kateellinen! Minulla on ihana mies, olemme viettäneet unelmiemme häät kaksi vuotta sitten, meillä on lapsettomuushoitojen jälkeen saadut kaksi lasta, omakotitalo josta ei edes järkyttävän paljon velkaa. Hoidan lapsia kotona. Tosin sanoen, elän unelmaani, mutta mistä hemskutista tuo kateus tulee? Olen tullut siihen tulokseen, että se todella asuu meissä... :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se kuulu ihmisluonteeseen, en jaksa uskoa että suomalaisuudella on asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
2/5 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kyllä normaalilta kuulosta, eikä ainakaan ihmisluonteeseen kuuluvalta... Mene terapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokee että toisella on jotain minkä haluaisi itselleen? Huono kateus toivoo toisen hyvää toiselta pois- ja hyvä kateus taas auttaa saavuttamaan omia unelmia. Ehkäpä kaverillasi on- tai ainakin kuvittelet että on jotain mitä sulta puuttuu? Romantiikkaa tms? katso peiliin ja mieti mistä se kumpuaa.

Vierailija
4/5 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että siitäkin tuntuujotkut harmiintuvan että toinen ei tule kateelliseksi sitten millään.

Vierailija
5/5 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovasti yrittänyt miettiä, onko jokin syy, ehkä sellainen jota en tiedosta, josta olisin kateellinen. Mutta en kertakaikkiaan keksi. Olen itse elänyt samoja vaiheita muutamia vuosia sitten, on juhlittu kihlajaisia ja häitä ja olen ollut huomion keskipisteenä jne.. Ja olen äärimmäisen rakastunut edelleen mieheeni, ennen kun joku sanoo, että vika on parisuhteessamme. Taloudellisista asioista ei voi olla kyse, eikä myöskään romantiikan puutteesta, kuten joku sitäkin ehdotti...

Edelleen huvittaa tuo, että tämä ei ole normaalia, varaa aika terapiaan! :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme