Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeä kaveri pahoitti mun mieleni

Vierailija
11.05.2009 |

Oltiin vkl yhdessä viihteellä pitkästä aikaa. Meillä on yleensä aina ollut tosi kivaa yhdessä ja ollaan oltu melkein parhaita kavereita.

No vkl.. ekassa baarissa mua tuli iskee mielenkiintoisen oloinen tyyppi. Mun kaveri torpedoi sen lähestymisyritykset ihan täysin. Oli tyly sille miehelle, samoin mulle. Kun kaikesta huolimatta jatkoin sen miehen kanssa juttelua, kaveri sanoi että no hän sitten ainakin lähtee seuraavaan paikkaan, nyt. Pakko mun oli mukaan lähteä, ajattelin että en viitsi pilata yhteistä iltaamme minkään miehen takia.

Mentiin seuraavaan paikkaan ja näin siellä eräässä pöydässä yksinäisen, tosi söpön miehen. Vinkkasin siitä kaverilleni.. ja mun kaveri menee suorinta tietä sen miehen luo ja aloittaa niin törkeän iskemisrupeaman että paljon suoremmin ei enää voi itteensä tarjota! Ja mä olin täysin näkymätön siinä pöydässä. Kun lopulta kypsyin ja menin etsimään itelleni seuraa jostain muualta, kaveri tulee perään ja haukkuu mut kun mä jätin hänet yksin sen miehen kanssa!!!

Ja ihan vaan kerrottakoon, että meistä kahdesta mä olen se sinkku ja tuo "kaveri" varattu.

Mulla on edelleenkin ihan törkeän paha mieli koko episodista, harmittaa että yleensäkään lähdin yhtään minnekään. Ei tuo kaveri ole aiemmin noin törkeä ollut mua kohtaan, eikä mun tietääkseni muitakaan kohtaan. Loukkas todella pahasti. Ihan kuin se haluais varmistaa ettei mulla vaan ois yhtään mitään eikä ketään romanttisella saralla. En mä tajua miks se oli tuommonen. Oikeesti ihan täys Bitch.

Enkä kyllä halua olla sen kaveri enää ikinä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ylireagoin itsekseni sitten taas.

Vierailija
2/4 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit valmis heivaamaan "melkein parhaan" kaverisi tuntemattoman miehen takia jo ensimmäisessä baarissa. Toisessa baarissa se maksoi sulle potut pottuina. Ethän sä lähtenyt pitämään yhdessä hauskaa, vaan käytit kaveria tekosyynä kun menit iskemään miehiä. Teinimeininkiä, tosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos olisit asiallisesti sanonut heti kaverillesi, että saattaisit olla kiinnostunut tästä ekan baarin miehestä, ja että haittaako häntä, jos vaikka pyydetään mies samaan pöytään.

On minusta sekin tulkittavissa ikäväksi käytökseksi, jos ei olla piiiiitkään aikaan vietetty tyttöjen iltaa yhdessä, ja toinen osapuoli alkaakin heti saman tien baariin päästyään kärkkyä miehiä ja roikkua heissä. Onko ystävän kanssa ulos lähteminen muka sama asia kuin miehiä iskemään lähteminen? Mitäpä, jos ystäväsi oli ajatellut, että näin pitkän ajan jälkeen te tosiaan vietätte aikaa nimenomaan YHDESSÄ:. juotte, juoruatte, tanssitte, nauratte, vaihdatte kuulumiset kunnolla. Ette lähde metsästämään sinulle miestä vaan hoitamaan ystävyyttänne.

Ja ennen kaikkea, miksi spekuloit ja manaat asiaa täällä av:lla ja haukut ystävääsi "bitchiksi"? Miksi et asiallisesti avaa keskustelua ystäväsi kanssa. Kysy, mikä häntä mahdollisesti harmitti siinä, että sinä sinkkuna yritit lähestyä miehiä, sillä sinä tulkitsit hänen käytöksensä siten, että jokin häntä harmitti ja hän yritti sabotoida iskuyrityksesi. Ja että tämä harmitti, hämmensi ja loukkasikin sinua...Sitten olet myös valmis kuuntelemaan hänen näkemyksensä asioista ja miettimään iltaa hänen kokemuksestaan käsin.

Kannattaisikohan kasvaa hieman henkisesti, niin ihmissuhteetkin voivat paremmin.

Vierailija
4/4 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme