Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa lasten isovanhemmat...

Vierailija
27.04.2009 |

Kun he tekee lapsille aina oharit. Siis minun omat vanhemmat. Äitini hoki koko kevään lapsille, "sitten kun mummo jää lomalle viikoksi, saatte olla mooonta yötä mummon kanssa, tehdään kaikkea kivaa". Ja mitä tapahtui kun loma alkoi. Lapset touhussa odotti, että nyt päästään mummolaan ja ilman äitiä. Kun otin asiaa puheeksi, totesi vaan "jaa, jaa, joo, nii-in", kun puhelin että lapset odottaa... Eli noista vastauksista ilmeni, ettei ollutkaan niin kiinnostunut ottamaan lapsia lomalle. Eikä edes suoraan sanonut, ennen kuin sitten kysyin suoraan että mitä meinaat, saavatko tulla vai ei. "jos nyt ei kumminkaan"

Lupaileeko teillä mummot ja vaarit turhia lapsille ja jättää sitten toteuttamatta. Tiedän, että lasten tulee oppia sekin, että elämässä tulee pettymyksiä. Mutta niille on usein "oikea" syy, tyyliin sairastuu tai jotain...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo olisi jatkuvasti ottamassa yökylään, niin viikonloput kuin lomatkin. Mun on välillä pakko toppuutella ja joskus peruutankin alustavasti sovitun yökyläilyn. Syynä se, että vaari puolestaan ei ole ihan yhtä innokas ja huomaan välillä hänen väsyvän kovasti lasten vierailusta. Toinen syy on se, että mummo hemmottelee lapsia aivan mielin määrin, herkkuja annetaan joka välissä, kauppareissuilla ostetaan uusia leluja. Paluu arkeen vie aina pari päivää.

Yksi yö kuukaudessa riittää minun mielestäni. Muutenkin vieraillaan varsin usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä