Ihmiset, jotka vaihtavat työpaikkaa eroavat todennäköisesti myös puolisostaan!
Kommentit (25)
Vielä ei oo vaimoa vaihtanut : 10 vuotta takana.
Eeeeen usko! :)
kun asiantuntija näin sanoo. Mulla ei ole ollutkaan kuin määräaikaisia työpaikkoja, ukko vaan on (toistaiseksi) ollut vakinainen. Täytyy kait alkaa vihjailemaan sille, että sen paikka on kohta yleisessä haussa... Pitäsköhän ensin odottaa että tää vauva syntyy? On sitten helpompi "haastatella" hakijoita ilman isoa massua....
Olen vaihtanut työpaikkaa useasti, miestä en miloinkaan, ei pidä paikkaansa..
Ap:n väite ei ole yleispätevä.
Mieheni vaihtanut työpaikkaa 6 kertaa (piti oikein laskea) minä 4 kertaa. Yhdessä oltu 20 vuotta ja elo senkun paranee. Samaa mieltä siitä, ettei ukko vaihtamalla parane, mutta duuni ja palkka voi parantua ja paljon.
Mieheni on ollut samalla työnantajalla 35 vuotta. Mutta vaimoa on vaihtanut kertaalleen.
olipa tosi yleispätevä totuus! :-)))) Mites kaikki määräaikaiset työntekijät? Entäs keikkatyöläiset? Mä oon tehnyt pelkkää keikkaa jo monet vuodet eli työpaikkani vaihtuu viikoittain, joskus jollain viikolla päivittäin. Mies on silti sama vanha. Voi olla et juuri siksi liittomme on itseasiassa hyvä, kun muuten on elämässä vaihtelua ei sit huvita lähteä sotkemaan henk.koht. elämää!
mutta yksi tuttu vaihtoi asuntoa jatkuvasti eri tyyppiseen, muutti koko perheen parin vuoden välein. Ja sitten vaihtui mieskin.
elämänsä yhdessä työpaikassa -sehän ei ole edes suositeltavaa! 5 vuodessa saa duunista irti sen mitä saatavaa on, sitten kannattaa hakea parempia haasteita. Omalla kohdalla menossa 7 työpaikka mutta vasta toinen (ja viimeinen) mies:D
työpaikkaa vaihdan usein, välillä teen pelkkää keikkaduunia. Miestä en ole vaihtanut.
työpaikan konkurssit. Ja mies ollut koko tämän ajan sama.
7,5 vuotta yhdessä ja miehellä jo 5. työpaikka. Uraputkea pukkaa...
Ihmiset jotka häipyvät paikalta kohdatessaan ongelmia tekevät todennäköisesti niin sekä työpaikan suhteen että parisuhteen suhteen.
Ja en oikein usko näitä työpaikanvaihtajatyyppejä että heillä olisi muka elämänsä aikana ollut vain ja ainoastaan se yksi mies.
en edes kehtaa kaikkea kirjoittaa ylös enkä edes osaa sanoa, kuinka monta työpaikkaa on ollut. Varmaan 15. Mutta mies on ollut sama 19 vuotta.
Katsos, kun tämä levottuus pitää kohdentaa johonkin, jotta balanssi säilyy.
koti, uskonto isänmaa, yksi puoliso vaikka turpaan tulis ja se ikiaikainen vakityöpaikka?
Mä olen eronnut, mutta en ole koskaan ajatellut sen johtuvan siitä että olen pätkätyöläinen:) Mutta nyt selkis sitten sekin. Harmillisen paljon tulossa avioeroja näin taantuman aikoihin. toivottavasti sossussa osaavat sitten varautua.
ap;lle suosittelen lomamatkaa todellisuuteen. silmät avoimina. on kuule kaikkea jännää.
vaihtaa 5 kertaa työpaikkaa? Minä olen ollut töissä samassa työpaikassa 10 vuotta ja parin vuoden välein saanut palkankorotuksen ja 4 eri ylennystä tähän mennessä.
Kyllä kaikilla tuntemillani on ollut useampia työpaikkoja, mikä on ihan loogista kun ekat työpaikat on olleet ennen kuin on mennyt opiskelemaan.
Vai tunteeko ap muka tyyppejä jotka ovat edelleen siinä samassa työpaikasas missä ovat ekan työnsä sattuneet tekemään :D
olkaa pienessä maailmassanne tyytyväisiä siihen elämänkokemukseen joka yhteen samaan työpaikkaan ja palkankorotuksiin ja ylennyksiin liittyvät, ja pitäkää nämä naurettavat kommenttinne siellä kahvihuoneen seinien sisällä.
Myös Suomessa on isompia firmoja, jotka toimivat Euroopan tai
jopa maailmanlaajuisesti. Tällöin erilaisia työvaihtoehtoja ja ylenemis-
ja muita mahdollisuuksia on paljon enemmän kuin pikkufirmassa.
Sitä voi tietysti olla vaikea käsittää, jos on aina ollut töissä vain
muutaman hengen pyörittämässä, paikallisessa yrityksessä
tai sitten kunnallisella puolella.
olkaa pienessä maailmassanne tyytyväisiä siihen elämänkokemukseen joka yhteen samaan työpaikkaan ja palkankorotuksiin ja ylennyksiin liittyvät, ja pitäkää nämä naurettavat kommenttinne siellä kahvihuoneen seinien sisällä.
hampurilaisen paistaja, marketin kassa...jne. Itse tulkitsin että tässä puhutaan siitä työpaikasta johon on opiskellut tutkinnon.
ei se vaihtamalla parane