Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hommaako teidän vanhemmat ja miehesi vanhemmat kotiin oman syöttötuolin?

Vierailija
16.12.2008 |

kun nuita lapsen lapsia on niin mun vanhemmilla kuin mieheni vanhemmilla. Ja mieheni vanhemmat eivät hommaa kotiin syöttötuolia, vaikka ollaan asiasta kuinka monta kertaa sanottu. Ollaan myös ehdotettu, että me voidaan se käydä hakemassa ja ne tietty maksaa meille. Kun heillä ei rahasta ole puutetta. mutta eivät vaan jostain kumman syystä sitä osta! ja vielä tarkennuksena, että he ovat aikoneet sellaisen ostaa mutta eivät jostain kumman syystä sitä saa ostettua...

kertokaa nyt mitä kannattaisi tehdä, kun mummolassa olisi paljon helpompaa olla vauvankin jos saisi istua ihan syöttötuolissa!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan isovanhempien päättää millaisia hankintoja haluavat tehdä kotiinsa. Meillä yksi isovanhemmista osti syöttötuolin ja on ostanut paljon muutakin. Yhdellä isovanhemmista on niin vähän tilaa, ettei tulisi mieleenkään ehdottaa syöttötuolin hankkimista. Syöminen järjestetään miten milloinkin. Kolmannessa paikkassa oli syöttötuoli entuudestaan, mutta tuskin isovanhemmat olisivat ostaneet jos syöttötuolia ei olisi ollut. En näe isovanhempien tehtäväksi hankkia yhtään mitään. Minä maksan jos jotain apuvälineitä tarvitsen. Isovanhemmat maksavat ja hankkivat itse mitä haluavat.

Vierailija
42/45 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmilla on tuoleille yksinkertaisesti tilaa. Omasta tahdostaan ovat ne hommanneet ja käy siellä muitakin lapsenlapsia. Potat löytyy myös.

Anoppilaan viedään oma pöytään kiinnitettävä tuoli mukana. Se sopii siis jos on vain pöytälevy, ei mitään laatikoita. Näitä näkee kirppareilla 2 eurolla, joten hankintahinta ei päätä huimaa. Alle vuoden ikäinen menee sitterissä tai kaukalossa ellei sylissä ja yli vuoden ikäinen normituolilla jos syötetään (vaikka sitten sack'n seatin kera) ja jos syö itse niin auton koroke on aika hyvä tavallisen tuolin päällä. Näitäkin saa kirppareilta ja kierrätyskeskuksista parilla eurolla.

Sitä en todella ymmärrä että ap:n vanhempien/anoppilan pitäisi tuoli heille ostaa/maksaa. Se joka tarvitse voi hankkia tuolinsa ihan itse. Ymmärrän hyvin ettei lapsettomat ihmiset halua nurkkinsa tuolia pyörimään satunnaista käyttöä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vierailemme paljon paikoissa, missä ei ole syöttötuolia eikä sen suhteen ole koskaan ollut ongelmaa.

Lapsi syö vanhemman sylissä istuen tai tavallisella tuolilla.

Miksi ihmeessä jotkut tekevät asioista niin vaikeita?

vai miten ajattelit että 1v syö autoistuimessa tai sitterissä?

Meillä on molemmissa mummoloissa Ikean parinkympin syöttärit, toinen itse, toinen mun äidin ostama. Ovat ihan tarpeellisia.

Vierailija
44/45 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos jää aikomukseksi ja se ei sinua tyydytä, ostat sinne omin pikku kätösin ja pikku pennosin itse sen tuolin.

Vierailija
45/45 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin noita leluja tulee lisää koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan