hommaako teidän vanhemmat ja miehesi vanhemmat kotiin oman syöttötuolin?
kun nuita lapsen lapsia on niin mun vanhemmilla kuin mieheni vanhemmilla. Ja mieheni vanhemmat eivät hommaa kotiin syöttötuolia, vaikka ollaan asiasta kuinka monta kertaa sanottu. Ollaan myös ehdotettu, että me voidaan se käydä hakemassa ja ne tietty maksaa meille. Kun heillä ei rahasta ole puutetta. mutta eivät vaan jostain kumman syystä sitä osta! ja vielä tarkennuksena, että he ovat aikoneet sellaisen ostaa mutta eivät jostain kumman syystä sitä saa ostettua...
kertokaa nyt mitä kannattaisi tehdä, kun mummolassa olisi paljon helpompaa olla vauvankin jos saisi istua ihan syöttötuolissa!
Kommentit (45)
Tai sitten Ikeasta Antilop.
Syöttötuoleja saa myös tavattoman halvalla kirppareilta jne.
Me ostettiin mummolaan sellainen lasten pöytä ja tuolit. Ei siis syöttötuoli, vaan sellainen lasten kokoa oleva, jossa lasten on helpompi syödä. Nyt se on meillä kotona pihan leikkimökissä, kun lapset ei enää aktiivisesti tarvitse.
lapsenlapsia toisilla kolme, toisilla 8 ja hyvin on pärjätty ilmankin turhaa tilanviejää
Mikäs mummola se sellanen on missä ei ole edes syöttötuolia?
Molemmissa mummuloissa on. Toisessa muovinen kokoontaitettava ja toisessa kankainen pöytään kiinnitettävä. On ollut oikein hyvä apu,koska mummulat on kaukana ja silloin kun sinne mennään niin ollaan useampi päivä. Voithan itse ostaa sen pöytään kiinnitettävän tai sen kankaan jonka saa tuoliin kiinni, helppo kuljettaa mukana.
Käykää ostamassa ja maksakaa myös ihan itse. Meillä isovanhemmat osti matkasyöttötuolit (pöytään kiinnitettävät) niin ei vie sitten säilytystilaa.
vai miten ajattelit että 1v syö autoistuimessa tai sitterissä?
Meillä on molemmissa mummoloissa Ikean parinkympin syöttärit, toinen itse, toinen mun äidin ostama. Ovat ihan tarpeellisia.
Molemmissa mummuloissa on. Toisessa muovinen kokoontaitettava ja toisessa kankainen pöytään kiinnitettävä. On ollut oikein hyvä apu,koska mummulat on kaukana ja silloin kun sinne mennään niin ollaan useampi päivä. Voithan itse ostaa sen pöytään kiinnitettävän tai sen kankaan jonka saa tuoliin kiinni, helppo kuljettaa mukana.
Molempiin mummuloihin ovat itse ostaneet ja ihan pyytämättä. Kauemmassa mummulassa on pinnasänkykin, sen ovat ostaneet jo yli 10v sitten kun siskoni lapset olivat pieniä. Potat löytyy myös molemmista paikoista.
että sitä syöttötuolia tarvitsisi myös muutkin heidän lapsen lapset, kuin vain meidän neiti. Tai tällähetkellä ei tarvi, mutta tulevaisuudessa kyllä... ja minunkos pitäisi vähistä pennosistani maksaa anoppilaan syöttötuoli, jota kaikki heidän lapsen lapsensa sitten käyttäisivät?! (ja heitähän saattaa ajan myötä siunaantua kun miehella 3 sisarusta...)ei kuullosta kyllä reilulta...
mutta eikö kenelläkään ole sitä pöytään kiinnitettävää mallia?
ap
.
Voi nenä miten moukkia nykyvanhemmat ovat!
Kehtaat ap edes ajatella ostavasi mummolaan jotain _omaa lastasi varten_ ja kiikuttavasi kuitin maksettavaksi isovanhemmille.
Elämän kevät, ymmärräthän edes hävetä?
kun niillä ei ole näistä apuvälineistä mitään! Kait sielläkin sitten on näitä "neitjä", joita ei voi syöttää sylissä? ;D
Meillä on molemmissa mummoloissa Ikean parinkympin syöttärit, toinen itse, toinen mun äidin ostama. Ovat ihan tarpeellisia.
vaikka mennessäsi kun ette enää tarvitse. Kirpparilta kun ostat ja myyt, niin ei siinä varmaan paljoa rahaa häviä.
Ihan oikeasti ei kuulosta siltä, että kohtelisit vanhempiasi ikäänkuin he olisivat kanssasi tasavertaisia aikuisia.
että sitä syöttötuolia tarvitsisi myös muutkin heidän lapsen lapset, kuin vain meidän neiti. Tai tällähetkellä ei tarvi, mutta tulevaisuudessa kyllä... ja minunkos pitäisi vähistä pennosistani maksaa anoppilaan syöttötuoli, jota kaikki heidän lapsen lapsensa sitten käyttäisivät?! (ja heitähän saattaa ajan myötä siunaantua kun miehella 3 sisarusta...)ei kuullosta kyllä reilulta...
mutta eikö kenelläkään ole sitä pöytään kiinnitettävää mallia?
ap
lastentarvikkeen sivuilla on kuva siitä pöytään kiinnitettävästä mallista. Tarvii saada siihen pöytälevyyn kiinni se tuoli. eli jos jotain laatikoita/umpinainen pääty niin ei saa kiinni. Mut entäs toisella puolella? Prismassakin myydään sitä tuolia. Ja jos sen ostat niin kuletat mukana sitä, etkä jätä sinne anoppilaan. On sit kotonakin vaikka kaverin vauvalle istuin tms..
Oli valmiina. Mummoloiden syöttötuolit on yli 20v vanhoja, mutta hyvin ajavat asiansa. :)
mistä ihmeen syystä?
anoppi AIKONUT ostaa heille oman syöttötuolin, jota meidän lapset ja kaikki muutkin lapsen lapset voivat sitten käyttää!
Ja mitä joku tarkoitti sillä, että en pidä appivanhempia tasavertaisina?
ap
Tai ketään muuta ostamaan jotakin tarvitsemaasi sinulle? Minusta normaalit aikuiset ihmiset eivät vaadi toisiltaan mitään, eivätkä pyydä heitä ostamaan itselleen mitään. Ei kaikki isovanhemmat osta syöttötuoleja, ei se ole mikään sääntö. Toki se voi olla ihan kätevä, mutta minusta on jotenkin lapsellista kuvitella, että aikuiset lapset voisivat vielä vanhemmilleen ilmoittaa mitä näiden tulisi ostaa.
Ja mitä joku tarkoitti sillä, että en pidä appivanhempia tasavertaisina?
ap
Lapsenlapsia yht kolme. Neljäs tulossa.
Miehen vanhemmat asuvat toisella puolella maapalloa, en ole heitä koskaan nähnyt.
hommanneet kummatkaan eikä tullut edes mieleen ehdottaa. Se on kuitenkin niin iso möhkö ja suht pienen aikaa käytössä, niin miksi pitäisi hommata? Siitä on vaan riesaa, kun sitä ei kukaan enää tarvi.
Me pärjättiin ihan hyvin sylissä syöttämällä tai sitten joskus meillä oli sitteri mukana. Tai syötettiin turvakaukalossa (meillä sellainen telakka-malli, sai helposti autosta pois). Ei mitään ongelmia koskaan.
Heillä lapsi on ollut eniten hoidossa.