Kuinka paljon tiedät miehesi exästä/existä?
Oletko verrannut itseäsi heihin,oletko mustasukkainen?
Kommentit (12)
Kaikki yläasteajoilta ja minunkin tuttujani :D Ihan teinisuhteita siis olivat, eivät edes seksi-sellaisia.
Mies on kertonut suhteistaan ja minua edeltävän exänsä tunnen. Ihan ok ja nätti nainen, mutta tosikko. En ole mustasukkainen menneisyydelle, mies on nyt minun kanssani.
evvk, ollaan oltu yhdessä 13 vuotta, joten aihe ei ole ollenkaan ajankohtainen.
ja kyllä.. olen googlettanut ja nähnyt parin eukon kuvan,olivat ulkonäöltään peruskamaa,molemmat punakanvaaleita,ei erityisen hyvännäköisiä. Tiedän että heitä on useampia ja alussa olin mustasukkainen koska olen mieheäni sen verran nuorempi,että en ole omaa kokoelmaa ehtinyt kartuttaa. Lapsellista mutta totta.
Luulen tietäväni varsin kattavasti. Ei ole yksikään ollut kihlattu tai avovaimokaan. En ole mustasukkainen, miehelle mennyt on mennyttä. Itse tiedän olevani niin erikoinen, ettei mua voi varmaan heihin verrata (hyvässä eikä pahassa). Heitä olen kyllä joskus mielessäni verrannut toisiinsa.
Luonnollisesti olen verrannut itseäni häneen, mutta mustasukkaisuuteen ei ole syytä. Olen häntä melkein 10 vuotta vanhempi ja lähes kaikilla muillakin elämänalueilla edellä. Vain painoni on pienempi.
mieheni on minua muutaman vuoden nuorempi, eikä hänellä ollut ollut vakavia suhteita ennen minua. Toki hän oli joitain tyttöjä tapaillut, mutta en tunne heitä. En todellakaan ole siis mustasukkainen existä, eikä minunkaan existä puhuta. Elämme nykyhetkessä.
Yhdestä olen nähnyt valokuvan, sekin sellainen että kasvoja ei näy kunnolla.
En ole heistä mustis, koska suhteet heidän kanssa eivät ole koskaan kestäneet 3kk pidempään ja minun kanssa mieheni on nyt naimisissa. Ei näillä naisilla ole mitään merkitystä meidän elämässä.
Me elämme tässä ja nyt.
Minua jäi kiinnostamaan millä tavalla tiedät olevasi erikoinen? Harrastukset, ulkonäkö, mielipiteet vai mikä?
En ole mustasukkainen, ikinä. Uskon, että mies pysyy luonani, koska rakastaa minua. Ja jos hän menee exänsä luokse ei ollut siis minua varten :DD. Joskus olen minäkin kärsinyt mustasukkaisuudesta, mutta kun tajusin, miten paljon siihen käyttää turhaan energiaa, "opettelin eroon". Olen senverran ihana ja myös parisuhteessa annen toiselle ihmiselle tilaa, harrastuksia jne, jos toinen ei sitä arvosta, ei ole vaan minun arvoiseni :)
ja ovat minua kauniimpia ja hoikempia.... Miehen mukaan päänsisältönsä on vaan ollut aika heikkoa. Sanoo mielummin elävänsä fiksun sisällön kanssa kuin kauniin ulkokuoren. =) pitäisikö tuo sitten otaa kohteliaisuutena vai loukkauksena... olen päättänyt sen olevan kohteliaisuus.
Näitä miehen exiä en ole koskaan tavannut enkä varmaan tule koskaan tapaamaankaan (asuvat miehen kotimaassa), kuvia olen nähnyt.
8 vuotta yhteistä taivalta takana!