Punaisia, kovia hieman aristavia patteja? Mitä ovat? ov
Näitä tulee minulle nyt sinne tänne ympäri kroppaa. Yksi kerrallaan on tullut toistaiseksi. Ensin luulin allergiseksi reaktioksi, mutta en ole huomannut syöneeni mitään allergisoivaa, ja joka kerta erilaisia ruokia, joten sitten minun pitäisi olla tullut allergiseksi melkein kaikelle. Olen joillekin ruoille allerginen, mutta niitä en ole siis nyt syönyt. Patit ovat reilun kokoisia, isoin jotain kymmenisen senttiä halkaisijaltaan ja sitä kuumotti sekä kiristi oikein kunnolla. Pikkuhiljaa häipyvät pois, eivät kauheasti kutia, ehkä hieman välillä. Tuntuvat hyvin kiinteiltä ja ovat selvästi koholla ihosta. Ja esiintyvät vain yksi kerrallaan, tai ainakin tähän asti ovat tehneet niin. Lääkäriin en pääse kuin vasta tammikuun lopussa aikaisintaan, joten jos joltakin löytyisi nyt kokemusta/tietoa niin olisin kiitollinen
Kommentit (2)
hieman samantyylisiä oireita on kuin mitä tuossa nokkosrokossa kuvailtiin, mutta nämä kestävät pidempään. Tuosta nokkosrokosta luki että häipyvät melko nopeasti, minulla isoin patti kesti useamman päivän. Pahin vaihe kesti noin vuorokauden mutta senkin jälkeen kesti pitkään ennen kuin oli poissa
T:ap
Voisiko olla tätä?
Voi tulla muustakin kuin allergiasta.