Ukrainalainen avovaimoni matkustaa heti vapunvapun jälkeen kotiinsa synnyttämään
Syynä on Suomen terveydenhoito ja soteuudistusfiasko. Hän ei kertakaikkiaan tunne oloaan turvalliseksi täällä. Eikä hän ole läheskään ainoa joka on päätynyt samaan ratkaisuun.Ajatelkaa mihin tilaan Suomi on ajautunut. Sotaa käyvässä ja köyhässä maassa saa parempaa sairaanhoitoa. Ajatelkaa!
Kommentit (20)
Miksei hän ole vaimo? Ja mikset mene mukaan? Jestas. Täällä inisee vauvapalstalla vaikka oma lapsi on syntymässä ja avovaimokin karkaa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Miksei hän ole vaimo? Ja mikset mene mukaan? Jestas. Täällä inisee vauvapalstalla vaikka oma lapsi on syntymässä ja avovaimokin karkaa ulkomaille.
Koska minulla on työtä täällä. Lähden sinne joskus kesäkuussa ja tullaan juhannuksen jälkeen Suomeen kolmistaan
Mielestäni Suomessa toimii hyvin erityissairaanhoito, johon synnytyskin kuuluu. Terveyskeskuspalvelut on sitten täysin eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla on työtä täällä. Lähden sinne joskus kesäkuussa ja tullaan juhannuksen jälkeen Suomeen kolmistaan
Aivan kaikesta työstä saa vapaata oman lapsen syntymän vuoksi. Koita nyt herrajestas pistää asiat tärkeysjärjestykseen. Johan ne ukrainan sukulaisetkin ihmettelevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siinä vaiheessa pienen vauvan kanssa Suomen terveydenhoito kuitenkin kelpaa?
Huomaa katkeruuden palstalla 🤣
Hän ei ollut heikossa asemassa kun tuli Suomeen vaan oli työskennellyt ja opiskellut täällä ennen. Hän pääsi välittömästi huhtikuussa 2022 jatkamaan opintoja. Vappuna samana vuonna tavattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole isyyslomasta ja perhevapaista kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kaikesta työstä saa vapaata oman lapsen syntymän vuoksi. Koita nyt herrajestas pistää asiat tärkeysjärjestykseen. Johan ne ukrainan sukulaisetkin ihmettelevät.
Ei se osaa kun ei tiedä. Trolli on tuolta idän rajan takaa.
Suomessa on maailman pienin taso äitiyskuolemissa ja vastasyntyneiden hoito huippuluokkaa. Ukrainassa sähköt ei pelaa ja välillä täytyy mennä synnyttäjienkin pommisuojaan. Mutta ehkä se on luksusta, jota en ymmärrä.
Provo tai ei, eihän pk-seudulla enää edes mahdu synnytyssairaalaan. Suomessa myös saa Euroopan huonointa syöpähoitoa. Varmaan se Ukrainakin menee jo ohi. Faktat on faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole isyyslomasta ja perhevapaista kuullut?
Et sitten tiedä, että isyyslomaa ei enää ole. On pelkästään vanhempainvapaat
Kyllä se vauva puklahtaa ihan samalla tavalla sieltä ulos ,oli vaimo Suomessa tai Ukrainassa. Ukrainassa vaan on todennäköisempää ,että droonit läsähtää sairaalaan.
Jos synnyttäisi Suomessa lapsi saisi automaattisesti Suomen kansalaisuuden ja kela avustukset jatkossa.
Et Suomesta löytänyt ketään, jonka olisit pannut paksuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se osaa kun ei tiedä. Trolli on tuolta idän rajan takaa.
Trollinkin on syytä pyrkiä parempaan isyyteen kuin tuo. Tietoa voi lisätä siinä samalla.
Provoäijä ei ole edes voinut naistaan viedä vihille, vaan pitää jopa idän kaunottaren kanssa päästä nopeasti ulos suhteesta :D
Ajatellaan...että incel iski sitten kyntensä heikossa asemassa olevaan naiseen ja pamautti vielä paksuksi. Ja nainen valitsee mieluummin sotaa käyvän maan kuin incelin hyvän huoman...