Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin metro-siisti vai ei?

Vierailija
09.05.2009 |

Oon muuttamassa metroradan varrelle Helsinkiin ja joudun käyttämään metroa päivittäin. Oon aina inhonnu metroja, onhan se nopea mut jotenkin epämiellyttävä kun ei kuskia näy missään ja maan alla kulkee.

Millanen se Helsingin pahamaineienn metro nyt sitten on ? Onko siellä jatkuvasti epämääräset hiipparit kimpussa? Oon arka ja inhoon kaikkia epämääräsiä sössöttäjiä ym.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten kuljen julkisista juuri metrolla, bussipysäkit o niin kamalia ja täynnä ties mitä, metrossa on sentään vartijat ja siivoajat. Ja kamerat, valaistus, eli turvallisuus huipussaan. Juna-asemilla on ties mitä pörheltäjää myös, ja ne asemat on niin suttuisia, uudemmatkin. Metroasemat on siistimpiä. Jopa ne pahimmat. Eikä tarvi mennä vimpoilla vuoroilla yksin, provosoivan näköisenä, missään viikonloppuisin, ainahan sellaisesta tulee harmia.

Vierailija
2/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoon vielä parempi siellä on pehmeät penkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinne pääsee niin helposti sisään. Mutta silti on siisti ja turvallinen mielestäni.

Eikä se ole se metro, vaan ne ne ostoskeskukset ylipäänsä kuten itis ja rautatieasema, ja kontula, joissa on se sakki, tuli ne sinne sitten bussilla tai metrolla.

onhan lepuskissakin samanlaista ellei pahempaa sakkia. Ja Espoossa, puhumattakaan Kallio-Sörnäinen seutu, jossa kuljetaan ratikalla/kävellen..

Vierailija
4/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärimmäisen vaarallinen, likainen ja epäilyttävä. jatkuvasti joku sössöttämässä. maan allakin pahimmillaan kulkee, joskus syvälläkin. mikään ei kyllä pelasta alueita, ihmisiä tai kotieläimiä jotka erittäin vaarallisen metron vaikutusalueelle joutuvat.

Vierailija
5/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommissa kaupungeissa (Lontoo, Pariisi, NY) on tietysti törkyisempää. Metro on valoisa, nopea, eikä siellä juuri kukaan tule mitään sössöttämään. Suomalaiset on niin synkeitä ja epäluuloisia tuppisuita ettei ne kenelläkään puhu tai hymyile :) Eikä metro kulje maan alla kuin Sörnäisistä Ruoholahteen, eli ei kovinkaan monta minuuttia.

Totut kyllä varmaan pian, ap!

Vierailija
6/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärimmäisen vaarallinen, likainen ja epäilyttävä. jatkuvasti joku sössöttämässä. maan allakin pahimmillaan kulkee, joskus syvälläkin. mikään ei kyllä pelasta alueita, ihmisiä tai kotieläimiä jotka erittäin vaarallisen metron vaikutusalueelle joutuvat.

Vierailija
7/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri palasin Lontoosta muutaman päivän reissulta ja paljon tuli metroa käytettyä. Lontoon metroasemilta ei juuri löydä roskiksia, mutta ei silti kyllä roskiakaan. Eikä graffiteja. Oli todella siistiä, mutta kyllähän jotkut asemista on todella vanhoja ja esim. vanhusten vaikea siellä ahtaissa rapuissa on kyllä liikkua. Ja lastenrattaat olisi nekin kauhistus, jos pitää mukana kuljettaa.

Vierailija
8/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on vaatimaton, lyhyt ja yksinkertainen ja maan päällä suurimman osan, linjarata olisi parempi nimitys

Vierailija
9/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain hyvät naurut,kun tiedän itsekin että oon vähän hysteerinen ja mieskin näille mun peloille nauraa!mut ei se sillon naurata ku oikeesti iskee paniikki vaikka sitten siellä maan alla!

Vierailija
10/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertailun vuoksi olen kokeillut lontoon, tukholman ja frankfurtin "metroja". Minusta ne on kaikki ollut ihania, vähän erilaisia tietysti jokainen mutta tosi kätevää niillä on kaikilla matkustaa. Helsingin metrossa ehdin matkustaa 25 vuotta.

En asu enää suomessa niin en pääse matkustamaan metrolla, mutta on ikävä sitä. Täällä missä nyt asun ei ole kuin muutama bussi jotka ajaa kaikki yhteen paikkaan ja takaisin. Mielummin kävelen keskustaan kun käytän näitä.

Helsingin metro on ihana :)

Vierailija
11/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vain työmatkaliikenteen aikaan. Ei ole sössöttäjiä liikkeellä silloin. Siisti, valoisa, asiallinen. Tykkään kovasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi