Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huolehdit (isohkosta) laukustasi buffetruokailun aikana?

Vierailija
09.05.2009 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laivalla. Laitoin laukun vieressä olevalle tyhjälle tuolille buffetruokailussa. Lompakko lähti kävelemään.

Olisko sitä laukkua pitänyt koko ajan kuljettaa mukanaan kun hakee ruokaa, juomaa jne. Tarjoilijasta ei mitään mielikuvaa. Kehtaisi epäillä, että tarjoilija olisi sen vienyt? Ei ollut paljon väkeä ja takki oli laukun päällä.

Olinko ihan tyhmä? Miten olisi pitänyt menetellä?

Vierailija
2/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei kannata jättää pöytään, jos itse käy jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut ovat hakeneet ensin ruoan samasta pöydästä jos ovat siis samaan seurueeseen kuuluvia ja haen vasta sitten. Eli pöytään pitää jäädä vahti. Jos olen yksin syömässä, otan laukun mukaan.

Vierailija
4/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pöytävahtivastaus oli todella hyvä. Mutta sitten ei ole omien porukoiden mukana koko ajan ja se ei ehkä käy.

Ulkomailla kun liikuin tietyissä paikoissa laitoin aina käsilaukkuni (ehkä vähän tavallista tasokkaampi) muovipussiin, niin että näytti siltä kun kantaisin vain jotain muovipussia. Koskaan ei ole aikaisemmin viety lompakkoa.

Vierailija
5/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haetaan aina vuorotellen, joku jää vahdiksi. Silti ehtii syödä yhtä aikaa, kun buffetissa istutaan kuitenkin kauan.

Vierailija
6/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä jätetä lompakkoa vahtimatta!

Vierailija
7/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa jätän laukun pöytään (jos on pakko) ja kuljen pelkän lompakon kanssa. Minulla on arkikäytössä niin iso, pitkänmallinen lompakko, että se näyttää pieneltä käsilaukulta. Matkoilla taas kukkaro, joka kulkee helposti taskussa. Lisäksi käytän usein matkoilla rahavyötä.

Vierailija
8/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana, isoakin. Suomessa ja ulkomailla.

Varas saattoi olla tarjoilija tai sitten ihan kuka vaan ravintola-asiakas. Olen itse joskus siivonnut ja silloin ärsytti kun siivoojia epäiltiin ensimmäisenä varkaiksi. Nykyisessä työssäni olen huomannut että myös hyvätuloisissa riittää pitkäkyntisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi