Hyvät lihavat ihmiset! Älkää laittako tunikaa päällenne.
Jestas millaisilta teltoilta näyttävät! Ne eivät peitä, vaan ylikorostavat lihavuutta. Ja lihavalla tarkoitan tässä kaikkia kokoa 44 ja isompia. Jos kotona pidätte ja kauppareissulla, niin älkää ainakaan juhliin laittako.
Kommentit (69)
mun mielestä lihaville ihmisille sopii yläosista parhaiten tunikat! Semmoset vyötäröpituiset on ihan kamalia kun helman alapuolella näkyy turpea housuosa ja pullea peppu+pimppi. Mieluummin se tunika, kiitos :)
t. kokoa 36-38
siis tunikan voi laittaa päälleen vaan todella timmissä kunnossa olava ettei näyttäisi kauhealta. Sitten taas jos on seksikkäät muodot niin miksi peittää ne tunikan alle? En minä ainakaan peitä omiani! (161cm/50kg) En oikein käsitä tätä tunikavillitystä kun ne ei oikein taida sopia kelleen.
siis tunikan voi laittaa päälleen vaan todella timmissä kunnossa olava ettei näyttäisi kauhealta.
Sitten taas jos on seksikkäät muodot niin miksi peittää ne tunikan alle?
En minä ainakaan peitä omiani! (161cm/50kg) En oikein käsitä tätä tunikavillitystä kun ne ei oikein taida sopia kelleen.
Anteeksi nyt mut onko se mun pömpöttävä roikkuva vauvamaha tosiaan kategoriaan "seksikkäitä muotoja"?
Käsi ylös ketkä teistä haluaa että mä laitan sen pömpöttävän mahan oikein esiin vatsan kohdalla kireällä paidalla?
T: edelleen se 175 senttinen 80 kiloinen pukeutumisneuvoja aiemmin tänään kysellyt päärynä-omena... :D Koko yläkropassa 42-44, alakropassa 44-46
Voisitteko tulla ulos kaapista ja alkaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Ilmiselvästikään tämän ketjun perimmäinen tarkoitus ei ole haukkua tunikoita lihavilla vaan yleensäkin ilkeillä pulleille kanssasisarille, ikäänkuin he eivät saisi katukuvassa ollenkaan näkyä. Teitä ärsyttää ne pulleat ihmiset, ei tunikat. Menkää itteenne. Miettikää vähän minkälaisen kuvan itsestä annatte.
Te ette ole antaneet mitään ehdotusta siitä, että millaiseen paitaan ne vatsamakkarat oikeaoppisesti kiedotaan. Niitä odotetaan täällä edelleen.
Eli minkälainen paita sopisi esim. muuten melko hoikahkolle, mutta erittäin pömppövatsaiselle?
Tunikoiden puolesta! Pulleiden siskojen puolesta! Ahdasmielisiä ankeita toisten vaatteita arvostelevia luuviuluja vastaan! XD
Jäin eilen illalla pohtimaan, kun täällä ei tullut oikein hyvää vastausta että mitä sitten pitäisi pukea päälleen. Sitten se välähti, kun tajusin että tiedän pullean naisen jonka pulleus ei ole se ensimmäinen asia mihin kiinnitän huomiota koska hän pukeutuu, tai oikeammin varmaan hänet puetaan todella hyvin! Eli katsokaa mitä SALKKARI-SALLALLA on päällään ja kopioikaa sitä! Ei sillä minusta yleensä mitään tunikoja ole, melko kireitä, mutta ei kuitenkaan läskiä korostavia vaatteita. En tiedä miten kyseinen henkilö omana itsenään pukeutuu, mutta Sallana todella hyvin. Salkkareita katsomaan siis!
Ohuehkolle pömppövatsaiselle alle pitkähkö tiukka tumma toppi ja päälle siihen joku esim.neule, lyhyempi, hieman väljempi, mutta ei kuitenkaan liehuva.
Nyt keksin!
Jäin eilen illalla pohtimaan, kun täällä ei tullut oikein hyvää vastausta että mitä sitten pitäisi pukea päälleen. Sitten se välähti, kun tajusin että tiedän pullean naisen jonka pulleus ei ole se ensimmäinen asia mihin kiinnitän huomiota koska hän pukeutuu, tai oikeammin varmaan hänet puetaan todella hyvin! Eli katsokaa mitä SALKKARI-SALLALLA on päällään ja kopioikaa sitä! Ei sillä minusta yleensä mitään tunikoja ole, melko kireitä, mutta ei kuitenkaan läskiä korostavia vaatteita. En tiedä miten kyseinen henkilö omana itsenään pukeutuu, mutta Sallana todella hyvin. Salkkareita katsomaan siis!
Ohuehkolle pömppövatsaiselle alle pitkähkö tiukka tumma toppi ja päälle siihen joku esim.neule, lyhyempi, hieman väljempi, mutta ei kuitenkaan liehuva.
Kiitos rakentavista ehdotuksista! :) Ne on olleet tässä ketjussa harvassa :D
Mä olen viettänyt paljon aikaa pukukopissa erilaisia vaihtoehtoja sovitellen. Mun haaste on sen pömpöttävän vatsan lisäksi pääryvartaloisuus, eli takamus on leveä joka tapauksessa, olen laihassa tai lihaisassa kunnossa. Mun on tosi hankala löytää sellaista juuri oikeanlaista ja oikeanmittaista paitaa, mikä ei korosta mun vatsapömppöä ja/tai leveää takamusta. Tämä empire-linja, eli paita jossa, rintojen alla kirein kohta imartelee mua. Yläkroppa mulla on hentoisempi tuohon keskivartaloon nähden. Hieman alaspäin levenevät housut on ainoat mitkä näyttää hyvältä. Pillihousut on kauhistus, näytän ihan norsulta niissä! :D
Mutta joo, kiitos vinkistä! Voisin testailla tuommoista toppi+neule -systeemiä silmä tarkkana seuraavalla vaatteen metsästysreissulla :)
T: se 175cm/80 kg päärynä-omena, joka edelleen ottaa mielellään vinkkejä vastaan
Olivat sellaista mallia, että ne todella peittävät läskejä. Olen kokoa 42 tai 44.
Olen nimittäin muutaman vuoden aikana kokeillut muutamia kymmeniä tunikoita, jotka eivät ole ollenkaan sopineet.
Ja nyt sinä menit pilaamaan iloni. :(
Kaikki olemme erilaisia ja pukekoot kukin mitä haluaa.
Itsekin olin ennen ensimmäisen lapsen syntymää norm.painonen,nyt kolmatta odottaessa ylipainonen.Ei haittaa,oma mieheni hyväksyy minut ja olemme muutenkin onnellinen perhe,miksi pitäisi stressata painosta.
Lihavampikin voi olla todella kaunis.
Sä esittelit tosi nättejä tunikoita. Tykkäsin varsinkin tuosta keskimmäisestä ja viimeisestä. Kiitos vinkistä! Taidan tilata ne itselleni.
Olen kokoa 40-42 ja minulla on pömppöä.
Tässä esimerkkejä:
http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/normal/ells_1126/e…
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35306&produc…
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35306&produc…ap voisi avata silmät ja katsoa ettei kaikki tunikat ole saman mallisia ja suunniteltu i-vartaloisille... ;D
päällä.
Myös tänään, juhlissa.
Painoni kun on ja pysyy samana, puenpa päälleni mitä vaan. Eli koita kestää, sisko :P
enkä tunikoita ole käyttänyt, mutta miten rikas elämä sulla voi olla jos murehdit toisten ihmisten pukeutumista?? Ei tosiaan kovinkaan rikas. Sinä se sääliksi käyt! Sori vaan.
Osa sopii tosi hyvin isoille naisillekin. Ja en ole itse sellainen, vaan ihan normaalikokoinen.
en edes sopivaa saati sitten tosi hyvin sopivaa.
Ja liikun paljon väenvilinässä Pk-seudulla työkseni.
Osa sopii tosi hyvin isoille naisillekin.
ap
että itse on muoditon parkkipirkko:D hahhhahhaaa niiden kuteet ne kaikista naurettavimmat. Sääli...
Kait ne on mukavia, kun ei vyötärö purista ja rasvamakkararoiden välitkin tuulettuu hiestä helman lepatuksen alla.
Oikeesti ne kilot ei ole piilossa vaan ylikorostuu tunikan kanssa. Mielestäni tunika tekee juuri aivan päinvastoin, että ei kyllä piilota mitään. Laihankin se saa näyttämään tanakammalta.
ap
vaikka sitten piiloon tunikan alle.
t: kokoa 46
http://isotkoot.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/02/dsc014192.jpg