Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi molemmat vanhemmat käy töissä

Vierailija
09.05.2009 |

Keskity omaan elämääsi, äläkä muiden!

Minä käyn töissä, koska haluan olla muutakin kuin äiti ja vaimo. Miksi sinä olet vain kotona?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä muistan yhden lapsuudenkaverini, jota alkoi siellä 10 vuoden jälkeen ottaa päähän se, että rahaa ei ollut mihinkään ja aina piti kulkea huonommissa vaatteissa kuin muut, minnekään ei päässyt... Hän sitten ratkaisi ongelman hankkiutumalla parempiin piireihin. Lainasi ystäviltään vaatteita, meikkejä, koruja... "Unohti" tietysti palauttaa osan... Etsi varakkaita poikaystäviä joiden avulla sai taas vähän korotettua asemaansa jne. Huorasi suoraan sanottuna. En tiedä onko tuo sitten hyvä vaihtoehto.

Vierailija
22/24 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisen vanhemman pitäisi olla kotona?? On muitakin vaihtoehtoja kuin 100%koiäitiys/isyys tai sitten lapset hoidossa 10h päivä/5 kertaa viikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarkoita sitä että olisi huonasti koulutettu. Minä olen kotona, korkeasti koulutettu ja ammatillisesti saavuttanut jo todella paljon ennen kuin sain lapsia. Hyvä palkkaisesta työstä saamani rahat olen viisaasti sijoittanut joiden turvin elän nyt hyvämaineisella alueella ihan mukavasti. Ei kotona oleminen tarkoita sitä ettei pidä työstään vaan että arvomaailmassa tällä hetkellä tärkeintä on lapset kun kaikesta muusta on jo ehtinyt nauttia ja kaiken muun ehtinyt saavuttaa. Se ei myöskään tarkoita sitä että on köyhä ja elelee toisten kustannuksella, joten siinä lähti pohja taas yhdeltä argumentilta teiltä jotka olette niin kovin paljon tärkeämpiä töissä kuin lastenne luona. Ei kukaan töissä käynnillä elätä kuin itseään. Rahaa voi varsin hyvin ansaita ihan kunniallisesti muutenkin kuin jonkun toisen palvelukessa työskentelemällä 37 tuntia viikossa

Vierailija
24/24 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan kicksejä siitä, että opin, osaan ja edistyn, etenen ja saan asioille vauhtia, nousen hierarkiassa ja saan valtaa

näitä en voi toteuttaa kotona ja jos edes yritän, siitä seuraa katastrofeja