Tuo sikiön sukupuolen selvttävä (95%) testi maksaa 199 euroa!
Kommentit (14)
Niillä on sellainen sääntö, että eivät saa kertoa, koska jotkut idarivanhemmat ovat hedelleet herneitä otsaonteloon saakka, kun vauva on ollutkin väärää merkkiä. Jotkut jopa yrittäneet nostaa oikeusjuttua..
Meitä on joka junaan ja osa jää asemalle.
yksityiselle 4d ultraan ja saa ihania kuvia muistoksi ja dvd:n..
lapset vm 03, 06 ja 08. Keskimmäisestä ultraaja oikein innoissaan kysyi että halutaanko tietää (merkit olivat hyvin selvät).
kättärillä kerrottiin ihan tämän vuoden puolella.
mulle kyllä kerrottiin viime kuussa.
Sillooin siellä oli odotussalissa oikein paperilla faktaa siitä, etteivät kerro ja syyt siihen.
Nyt olen menossa kesällä kättärille taas rakenneultraan, joten toivon, että kertovat kuten olette tässä kertoneen!
T: Se, joka sanoi, etteivät Hussissa kerro.
07 eivät kertoneet ja 08 kertoivat Naistenklinikalla. Olen käsittänyt, että siinä välissä tuli tosiaankin muutos käytänteisiin. Tosin en edes kysynyt 07, mutta tuolloin olin siinä "tietämyksessä", että eivät kerro - juuri aiemman kirjoittajan mainitsemasta syystä.
Testi vastaa niiden vanhempien tarpeeseen, jotka haluaisivat abortoida "väärää" sukupuolta olevan vauvan. Eli noin puoli Kiinaa ja Intiaa.
pi on tulossa. Mää varmaan vaikutan sitten niin fiksulta mammalta että mun kohdalla voi tehdä poikkeuksen tuohon sääntöön:-)
Niillä on sellainen sääntö, että eivät saa kertoa, koska jotkut idarivanhemmat ovat hedelleet herneitä otsaonteloon saakka, kun vauva on ollutkin väärää merkkiä. Jotkut jopa yrittäneet nostaa oikeusjuttua.. Meitä on joka junaan ja osa jää asemalle.
Ja saimme kuulla itse ultraajalta että maahanmuuttajanaisten turvallisuus on yksi syy sille, miksi eivät kerro vauvan sukupuolta...
yksityiselle 4d ultraan ja saa ihania kuvia muistoksi ja dvd:n..
Meille ei myöskään kättärillä kertoneet -06, mutta -07 loppupuolella kertoivat kun toista odotin.
Testi vastaa niiden vanhempien tarpeeseen, jotka haluaisivat abortoida "väärää" sukupuolta olevan vauvan. Eli noin puoli Kiinaa ja Intiaa.
Toisaalta parempi niin, kuin niin että vastasyntyneitä hylätään roskikseen..
Meillä sukupuoli on aina näkynyt jo viikoilla 16-19 ultrassa.