Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni oli suhde ruman naisen kanssa. Mitä mun pitäis ajatella???

Vierailija
08.05.2009 |

Siis olisinko onnettomampi, jos se olis ollut kaunis ja isotissinen??

Muutenkin oon niin sanattoman turta ja surullinen ja sitten vielä joudun pohtiin tällasta...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kerroit tuosta tekstarista, tuo on minusta ihan selvä juttu. Miestäsi hävetti kännissä lähettämänsä viesti, johon muija ei vastannut. Joten mies koki tarvetta käydä hänen myspacessa kommentoimassa että näytät onnelliselta (näen että et tarvitse minua elämääsi ja hyväksyn sen). Ikäänkuin kävi vähän pyyhkimässä häpeäänsä pois. Ei siinä sen kummemmasta ollut kyse. Usko mua.

Vierailija
42/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ne selviää. Puhu edes terapeutillesi! Mitä järkeä on käydä terapeutilla jos ei kehtaa hänelle kertoa rehellisesti elämästään. Kokemusta muuten on terapiassa käymisestä myös.

48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tekstarin ja myspace kuvan kommentoimisen välissä oli n. 8kk...

Vierailija
44/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan yhden kerran petetyn mielipide, joka jätti kyseisen miehen.

Vierailija
45/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mäkin edelleen "kiinnostunut" siitä toisesta miehestä, mutta en silti aio mitään sen kanssa tehdä ja haluan ehdottomasti elää mieheni kanssa elämäni loppuun asti.

Mutta jos tekstarin ja toisen viestin välissä oli 8 kk, täytyi joku asia taas aiheuttaa miehesi kiinnostuksen tuota toista kohtaan.

Olen itse pettämisen jälkeen lähettänyt sille toiselle 3 kertaa viestin, ja vain kerran olin niin sekaisin että halusin nähdä hänet uudelleen. Mut sillon tuo toinen mies ei halunnut nähdä mua, onneksi.

Ymmärrän että tilanteesi ei ole helppo. Lähinnä siksi, että teillä on myös lapsi, joka täytyisi ottaa huomioon. Joka tapauksessa teidän tulisi keskustella miehesi kanssa asiasta, kun se ilmiselvästi sinua vaivaa aika paljon.

48

Vierailija
46/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävätpä olla seuraavalla kerralla varovaisempia.

Vierailija
47/51 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan aina sitten se toinen vaihtoehto... Kun sitä ykköstä mies ei voi saada, siis sitä mun mielestä rumaa. (pottunenä mm.)

Vierailija
48/51 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että mies on siitä toisesta vaan sen verran kiinnostunut, että toivoisi saavansa vastakaikua viesteilleen eli itsetunnon hivelyä. Tuskin muuta haluaa. Sinä olet ykkönen tai jose ei siltä tunnu, niin ota hatkat.

Mielestäni miehesi kaipaa lisää vaihtelua, seksiä, hellyyttää, itsetunnon hivelyä. Kehu häntä, saa hänet tuntemaan itsensä halutuksi. Jos et rupea saamaan vastakaikua, niin vaihda miestä.

No ethän sinä tätä kysynyt vaan olisiko helpompaa, jos nainen olisi edes kaunis. Vastaus: olisi.

Vierailija
49/51 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentavaa ja selkeää tekstiä.

Vierailija
50/51 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin hääppöseltä suhteelta luottamuksen ja toisen arvostamisen suhteen. Ihan puolin ja toisin. Olisiko paikallaan hakea apua, jos ette osaa keskustella ja asioita keskenänne selvittää. Surullista ja mun mielestä aika lapsellista käytöstä.

Vierailija
51/51 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt teki miehesi ruman tempun sinulle. Rumempi kuin ruma toinen nainen. En tiedä, näitkö sinä naisen ja olit sitä mieltä, että olipa tyttö ruma vai väittikö miehesi, että sivusuhde nyt oli vain sellainen ruma rupsakka, johon piti käydä tyhjentymässä, mutta kylläpä olet saanut oikean taliaivon mieheksesi!

Nainen raskaana, synnyttämässä, lapsi sairaalassa ja mies menee kokemaan sitä, mitä jäi paitsi, kun nyt vaimo sattui olemaan eka seksipartneri. Anteeksi nyt vain, mutta hyh hemmetti tuollainen mies.

Ota vauva kainaloon ja aloita oma elämäsi; minä en luottaisi moiseen mieheen, en.

Mutta tuohon toiseen asiaan: rumuus ja kauneus on todellakin katsojan silmissä; ja sitä paitsi niin naisen ja miehenkin vetovoima toisiinsa perustuu yleensä kemiaan - minä olen tavannut totta totisesti komeita miehiä, mutta en ole heitä himoinnut välttämättä - toisin kuin muutama "yleisesti nähtynä" tosi ruma mies, joista huokui sellaista hormonihyrräystä, joka vain yksinkertaisesti osuu naiseen tai ainakin minuun.