Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni oli suhde ruman naisen kanssa. Mitä mun pitäis ajatella???

Vierailija
08.05.2009 |

Siis olisinko onnettomampi, jos se olis ollut kaunis ja isotissinen??

Muutenkin oon niin sanattoman turta ja surullinen ja sitten vielä joudun pohtiin tällasta...

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välimatkaa on puoli maapalloo, niin eivät enää ole tapailleet.

No mutta luottamus on tosi alhaalla ja vituttaa niiiin paljon. En mä saa ulos niitä sanoja..

Vierailija
22/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin oman sähköpostini etusivulla, että oli kommentoinut sen ja sen kuvaa...

ja pääsin jostain syystä itsekin näkemään sen kuvan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin oman sähköpostini etusivulla, että oli kommentoinut sen ja sen kuvaa...

ja pääsin jostain syystä itsekin näkemään sen kuvan..

Vierailija
24/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika erikoista tosiaan, jos miehesi kommentoi jotain vanhaa panoaan sulle. Siis ihan kuin olisi halunnut nostaa asian uudestaan esille. Erikoista käytöstä ja tosiaan se pettäminen oli kyllä sun miehesi moka, ei sen "ruman".

Vierailija
25/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos vaan ja jatka elämääsi.

Vierailija
26/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään voi sitä sulkea pois.

Mies on kuitenkin perusluonteeltaan rehellinen, enemmäin kuin minä.

Vierailija
27/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa siitä saa jännitystä elämään, kuten myös siitä, että saa vaimonsa uskomaan rehellisyyteensä ja valheisiinsa. Ikävä kyllä näin.

Vierailija
28/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään voi sitä sulkea pois.

Mies on kuitenkin perusluonteeltaan rehellinen, enemmäin kuin minä.

niin miksi ap mietit ja pohdit asiaa? Minusta ei kyllä vaikuta kovin aikuismaiselta tsekkailla vanhoja hoitoja MySpacestä ja vielä olla siitä sinulle kertomatta.

Siis pelkästään kirjoittamasi perusteella, ei järin uskolliseslta ja järkevältä kuulosta. En tiedä voisinko ikinä antaa anteeksi, jos mieheni olisi pettänyt minua ollessani raskaana. No, sinä olet antanut ja nyt sun pitää elää sen kanssa. Ihmetyttää kyllä, että keskusteletteko te asioista, siis Tärkeistä, kuten tämä, joka tuntuu kovasti sun mieltä painavan. Ja sun oma rehellisyys sitten, oletko samanlainen, kun noin kommentoit, että hän rehellisempi? Onko teidän suhteessa siis luottamusta ollenkaan?

Vierailija
29/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat naiset antavat p*llua ilomielin jos joku vaan kiinnostuu. Kauniin naisen valloittaminen vaatii paljon paljon enemmän.

Vierailija
30/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan ihan sellaisat perusrehellisyyttä. Siis että jos saa kaupassa väärin rahasta takaisin, niin minä en siitä sano, mutta mieheni sanoo.. Siis tollasta tarkotin.

Luottamus on tähän asti ollut.

Olemme puhuneet asiasta paljon, tosta kuvan kommnetoimisesta ei hirveesti, kun olen aika sanaton sen suhteen. Mies sanoo vaan mielenkiinnosta menneen kattoon my spacesta mitä sille kuuluu, eikä osaa sanoa miksi sitä kuvaa kommentoi.

Vierailija
31/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pettäminen paljastui vasta puoli vuotta sitten? Siis, jos siitä jo vuosia aikaa. Kuulostaa kyllä vähän "luuserilta" tosiaan sun miehesi ja ei se nyt kovin paljon auta, jos on "perusrehellinen" vaikka kauppareissulla ja kuitenkin petti sinun ollessa raskaana. Aika lailla eri sarjaa. Hiukan haiskahtaa, anteeksi vaan ap. Ja jotain kai siinä on, kun se sinuakin noin kovasti vaivaa. Puhukaa asia (siis sekä pettämisjuttu vielä kerran ja MySpace siinä samalla), ei minusta muuta mahdollisuutta ole, että saisit mielenrauhan ja suhde voisi jatkua jonkinlaisella luottamuksella.

Vierailija
32/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut roikkuu käsittämättömissä suhteissa!

Vierailija
33/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin sen puhelimesta viestit. (joku voima sai mut niin tekeen) Lähetetyissä oli viesti sille naiselle, tyyliin, että hei pitkästä aikaa-- ja sitten sellasta mistä ei voinut jäädä epäselväksi niiden tausta. Mies oli kännissä kirjoitanut sen ja silloinkin taustalla sellasta ei-arkista aikaa.'

Eli olin sairastunut (ei vakava, mutta krooninen ja oireileva tauti)ja miehellä työongelmia.. No enivei, taidan olla aika luuseri, kun tässä vielä olen.

Vierailija
34/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin jo pakannut miehen kamat ja sanonut hei hei.

Taidat oikein kerjätä nöyryytystä?

Vierailija
35/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pystynyt asiaa käsittelemään loppuun. Miten sen saisin tehtyä??

Vierailija
36/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kauheesti riidellä ja on halejaja pussailua miehen kanssa lapsen nähden ja sellasta normia perhe-elämää..

Vierailija
37/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaiskohan hei mennä parisuhdeterapiaan!

Vierailija
38/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja akka ei ainakaan mikään kaunokainen ollut. otan osaa.. minun vitutus ei ainakaan vielä ole helpottanut yhtään vaikka teosta jo pitkälti toista vuotta.

Vierailija
39/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa. Enkä kehtaa terapeutilleni tästä uudesta tapahtumasta kertoa enkä kehdannut sitäkää miten sain menneestä suhteesta tietää. Eikä siis johdu siitä, että olin penkonut miehen kännykkää, vaan siksi, että mies niin teki.

Mies oli kyllä silloin aivan rikki. eli se sanoi syyksi sille tekstarille, että edes jostain saisi hyväksyntää. Töissä kun sitä ei saanut, ja mä olin itsesäälissä sairastumiseni kanssa. Ei muuten vastannut se eukko silloin mitään ja mies kyllä laittoikni sille viestiin, ettei tarvi vastata....

Vierailija
40/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse pettänyt miestäni. Kerran, parisuhteemme oli silloin kriisissä jo ennen pettämistä, emme edes asunut samassa kaupungissa... Kaduin, mieheni antoi anteeksi ja asia on nyt loppuunkäsitelty.

Välillä kuitenkin mietin, mitä tuolle miehelle kuuluu, koska olimme myös ystäviä, meidän tapauksessa siis kiintymys ei ollut ainoastaan fyysistä. Silloin tällöin olen käynyt vilkaisemassa hänen myspacea ja oli hän mun Facebook-ystävänikin, kunnes mieheni huomasi asian ja vaati että poistan hänet ystävistäni. Tää toinen mies seurustelee nykyään onnellisesti (en sitäkään tietäisi ellen olisi noilla sivuilla käynyt vilkaisemassa), ja viimeksi otin häneen yhteyttä joulukuussa (pettämisestä aikaa 2 vuotta). Kirjoitin ystävällisen viestin jossa sanoin, että näin Facebookissa että hän on lähdössä lomalle Peruun (jossa tyttöystävänsä asuu) ja toivotin hyvää matkaa ja hyvää joulua. Tämän viestin tarkoitus itselleni oli lähinnä sanoa lopullisesti hyvästit tuolle miehelle, ja antaa myös hänen ymmärtää, että olen tietoinen hänen onnellisuudestaan ja sujut sen kanssa. Ehkä miehesi "hoidon" kuvan kommentointi oli vähän vastaava juttu? Tarve sanoa sille toiselle, että näytät onnelliselta ilman minua ja hyväksyn sen täysin. En tiedä.

Joka tapauksessa tsemiä toivon teille. Miehesi ei vaikuta sellaiselta, että pettäisi toisen kerran. En aio minäkään pettää. Jos jotain siitä pettämisestä opin, niin sen, että en halua menettää miestäni enkä ikinä enää satuttaa häntä niinkuin silloin.