Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni oli suhde ruman naisen kanssa. Mitä mun pitäis ajatella???

Vierailija
08.05.2009 |

Siis olisinko onnettomampi, jos se olis ollut kaunis ja isotissinen??

Muutenkin oon niin sanattoman turta ja surullinen ja sitten vielä joudun pohtiin tällasta...

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi kaunis katsella, niin mies olisi voinut hetkellisesti lumoutua ja haksahtaa, mutta jos ei niin kaunis, niin siinä on enemmän sielujen sympatiaa ja syvempiä tunteita.

Vierailija
2/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tarkoita vaan seksiä, ei se näkö vaan KAIKKI muu. Ikävää sulle, mutta kysy mieheltäsi suoraan miksi meni vieraisiin. Keskustelkaa asiasta, muuten voi olla aikas hankalaa jatkossa... Jos siis et ole porvoosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syykin sinällään on selvillä...

Mutta mua mietityttää, että olisiko ollut mulle helpompaa jos se nainen olis ollut kaunis ja isotissinen?? Vai olisiko se vienyt viimeisimmätkin itsearvostuksen rippeet???

Vierailija
4/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sitten tuntea paremmuutta kun katkeruus iskee ja vittuilla miehellesi, että "on sullakin paska maku ja kaikki kanssa kelpaa, hukkaan menen minä hieno ja kaunis nainen, käsittämätöntä, oliko se edes sängyssä hyvä... plaaplaa".

Vierailija
5/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa se naiset.

Vierailija
6/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miehesi mielestä? paska juttu.

Vierailija
7/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen oli kuitenkin miehesi mielestä sinua kauniimpi.

Vierailija
8/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen maailman rumin. No sepäs tässä nyt lohduttaakin.

Vierailija
9/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syy selva ja erikoiset olosuhteet, niin toi kuulostaa siltä, että se on ihan ok sulle ap... Hmmm. Ruma, no ehkäpä miehesi mielestä kaunis erikoisella tavalla erikoisissa olosuhteissa ja hyvällä syyllä. Outoa...

Vierailija
10/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen asti ainoat. Se halus kokeilla muutakin. Toinen syy oli, että lapsi oli juuri syntynyt ja jouduin olemaan paljon vauvan kanssa sairaalassa, siis paljon. Ei mitään henkeä uhkaavaa, mutta kuitenkin. Oli niin stressaavaa miehelle...

Että siis minä olen syyllinen siihen, että petti??

Vierailija
11/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään empatiaa petettyä kohtaan...

Vierailija
12/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua syylliseksi pettämiseen sanoo, mutta tunnut kyllä hyväksyneen tilanteen, jos sun suurin ongelma on, oliko tämä toinen ruma vai ei. Hohhoijjaa...

Vierailija
13/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
14/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti nainen oli helppo lohtu. Jos kaipaa sen luokse, sitten sen oli oltaba sielujen sympatiaa, mutta jos haluaa olla sun kanssas, otti kenet heikolla hetkellä sai.

Mutta miksi ihmeessä puolustelet sikaa joka menee vieraisiin kun olet vauvan kanssa sairaalassa!!! Surkea luuseri on miehesi, et sinä eikä se toinen nainen..

Vierailija
15/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtyä tohon ulkonäköasiaan....

En mä tiedä enää mitään.

Ettekö te antais anteeksi?

Lupasi olla pitämättä siihen yhteyttä, mutta nyt oli kuitenkin kommentoinut sen kuvaa my spacessa... Mä oon niin rikki. Muuten, itse siitä suhteesta on jo vuosia, mutta sain tietää vasta viime syksynä. Ja nyt sitten mies oli käyny kattomassa kuulemaa vaan mielenkiinnosta sen my spacee ja sit kommentoinu sen kuvaa, että se näyttää hienolta onnelliselta, että hyvä niin...

Vierailija
16/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkein tässä hommassa on sun miehesi! Tosi säälittävä luuseri, joka vastuussa taphahtuneesta TÄYSIN, ei se ruma, jonka kanssa petti.

Oletteko siis MIEHESI kanssa keskustelleet? Mikä on meininki ja oletko kertonut omista tunteistasi ja fiiliksistäsi. Unohda se ruma ja keskity "sikamaiseen" mieheesi, jos haluat suhdetta jatkaa. Nämä kun ei yleensä jää yhteen kertaan. Tsemppiä sulle ja ota miehesi kanssa pitkä ja rakentava keskustelusessio.

Vierailija
17/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tasan varma.

Vierailija
18/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ovat kavereita vielä ton jälkeen, kriisin paikka... ap, et sä ole anteeksi antanut jos noita vielä puit. Joko annat anteeksi tai eroat, ei välimuotoa!

Vierailija
19/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jotain jäi mieleen, jos nyt vuosien jäkeen vielä on kiinnostunut jonkun ruman panon MySpace sivusta. Munkin mielestä miehesi on se luuseri, joka yhä edelleen toimii tosi kakaramaisesti.

Vierailija
20/51 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta een silti pysty hyväksyyn ja unohtaan.

Mut nyt toi kuvan kommnetoiminen toi asian uudestaan pintaan. Ei ne ole olleet yhteydessä toisiinsa muuten.