Pukeutumisongelmaa: Musta mekko , musta iltalaukku, mustat ohuet sukkikset
Kommentit (38)
ja ajattelin kerrankin säväyttää ja laittaa tummempaa väriä. Eiks musta ole
aina hyvä väri?
ap.
Jos siihen yhdistää punaiset helmet, punaiset rannerenkaat, niin yöks. Liian koordinoitua ja tönkköä. Pidä se punainen vain kengissä.
Muut asusteet jotain kevyempää, esim. metallia.
laitan siistin meikin ja näyttävän kampauksen joten se saa olla sitten siinä.
Kynnet lakkaan samanvärisiksi kuin kengätkin.
ap.
On kunnon mummo-tantta-lookia, jos on vaaleampien kenkien kanssa mustat sukkikset. Näyttää siltä että piilottelee suonikohjuja.
Eikä musta nyt kyllä ole todellakaan räväkkää. Suomalainen nainen "räväyttää" liilalla ja mustalla, mutta minusta varsinkin keväällä musta näyttää todella kököltä, kun luonto ja maailma on raikkaimmillaan.
Näin keväällä asustaisin sen kuitenkin aika kevyesti. Itse laittaisin ihonväriset sukkikset, beiget kengät, kulta-, hopea- tai helmikaulakorun ja ottaisin kirjaillun/helmikoristellun laukun. Laukku olisi asun "se jokin". Mustatkin kengät kävisivät ja jopa kultaiset, mutta ei punaista.
keventämään asua, vaikka ei olisi varaa oikeasti.
Mutta ei ole kiva jos ei viihdy asussa.
ap.
Ja paljaat sääret ei sitten taas ole etiketinmukaiset vähänkään virallisemmissa juhlissa.
kannattaa pysyä umpikärkisissä kengissä, jos pitää käyttää sukkahousuja. Silloin ei tule kylmä, mutta pysyy etiketissä.
MIKÄÄN ei ole tökerömpää kuin sandaalit ja sukkahousut. Jälleen sitä suonikohju-tasoista pukeutumista.
menee niin monimutkaiseksi kun mikään ei oikein sovi näköjään.
Olen nähnyt esim. lakkiaissa sandaaleja ja sukkahousuja. Eikä minusta näyttänyt hoopolta. Paljaat kintut näyttää minusta tyhmältä.
ap.
Niin että kauniisti lakatut varpaankynnet pilkistävät sandaaleista somasti. Sellaiset jalkaan vaan.
Ei tarvitse olla mikään ihmeellinen asiantuntija tietääkseen tämän verran. Itse kysyt niin tyhmiä, että vaikutat provolta.
sitä fiksumpaa olisi lainata kirjastosta ilmaiseksi perusopus, lukea se ja vasta sitten mennä sinne kauppaan. Nyt olet törsännyt kalliseen käsilaukkuun ja mekkoon ja kenkiin, ja edelleen olet asua vailla.
pitäs vaan päättää äkkiä mitä hittoa laittaa päälle sinne pippaloihin..
ap.
sitä fiksumpaa olisi lainata kirjastosta ilmaiseksi perusopus, lukea se ja vasta sitten mennä sinne kauppaan. Nyt olet törsännyt kalliseen käsilaukkuun ja mekkoon ja kenkiin, ja edelleen olet asua vailla.
Löytyyhän tuota netistäkin tietoa. Minä olen ostanut nyt vain sen laukun, muut olen ostanut aikoinaan ulkomailta. Ovat vähän käytettyjä kuitenkin.
ap.
vielä joku yksi punainen koru vaikka ranteeseen, niin on hyvä. koriste hiuksiin ja metallinväriset korut.
eli ok.