Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaarrrgggg!

Vierailija
07.05.2009 |

Voi että anoppini tai oikeistaan tyttärensä ottaa sitten päähän.

Se perkeleen tyttärensä perheen hyysääminen ja on muka niin tasapuolinen lastenlastensa suhteen.

Tyttärellään on 2 kouluikäistä lasta ja meillä 3 alle kouluikäistä lasta.

Muuten perheemme ovat samanlaisssa elämäntilanteessa, mies reissutöissä ja me naiset kotiäitejä.

Anoppi on joka päivä tyttärensä luona leipomassa, siivoamassa ja laittamassa ruokaa. Vahtii lapsia aina kun tarve vaatii jotta tytär voi käydä yksin kaupassa, kampaajalla, baarissa milloin missäkin. Meillä anoppi käy lasten syntymäpäivillä ainoastaan ja joskus kerran vuodessa lapsenvahtina jos mieheni ei anna mitään vaihtoehtoa hommasta kieltäytyä.

Nyt sitten anoppi kehui että sai kotitöitäkin tehtyä omassa kotonaan kun tyttärensä oli reissussa perheineen. Voe viddu, siis anopilla jää kaikki omat kotityöt tekemättä kun hyysää 30v. tyttärensä taloudessa, jossa siis äiti kotona kaikki päivät ja lapset koulussa. Minusta olisi vähintäänkin kohtuullista että tyttärensä auttaisi äitiään ikkunan pesuissa yms.

No nyt on äitienpäivä sitten tulossa. Perinteisesti olemme olleet anopin passattavana joka vuosi koko kööri. Ehdotimme että menisimme ravintolaan syömään äitienpävälounasta ettei kenenkään tarvitsisi juhlapäivänä kokkailla isolle porukalle. Anoppi oli innoissaan asiasta, nyt sitten soitti etteivät he osallistukkaan, kun tyttärensä haluaa syödä äitienpäivä ateriaksi äitinsä tekemää ruokaa. No niinpä me taas kaikki kokoonnumme anoppilaan.

En käsitä, että mikä piika anoppi tyttärelleen oikein on! Hänellä on 3 muutakin lastenlasta jotka haluisivat mummon seurasta nauttia joskus.

Kaiken huipuksi tytär valitti, ettei oma anoppinsa juuri heitä auta vaikka aika usein tämäkin heidän lapsiaan on vahtinut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailee lastenlasten ulkonäön/oppimisen...

Tahtoo kaikki ostamansa lastenvaatteet aina takaisin antaakseen eteenpäin tyttäriensä lapsille, mutta KUN EI OLE ostanut lapsilleni mitään vaatteita!!!!

Vartaa, syynää ja hakee hakemalla sairauksia lapsista! Haukkuu lihavat ihmiset ja pelkää, että tyttärensä lapsesta tulee lihava, koska tyttären miehen sisko on lihava ja ruma (anopin sanojen mukaan)...Voi tätä vois jatkaa ikuisuuksiin, mut ei jaksa...

Vierailija
2/6 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama juttu. Tosin se oma tytär asuukin parisataa km lähempänä, joten sinne on helpompi mennä. Tyttärenpojat ovat poispilatuimpia ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina..oma äitini on anoppi myös..siis mulla on veli ja on niin tasapuolinen kuin pystyy. Jos ostaa pyörän mun lapselle..ostaa sen myös veljen lapselle jne...

Vierailija
4/6 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis mahdollista että anoppi sanoo hyvä idea siihen ravintolaan mutta on sitten perinteisemmän puolella?

Mää voin meinaan kuvitella että meillä äiti puhuu lapsille just noin: keitän kahvit, kun toi sun sisko tulee.. Ja se on voitu sopimalla näin että sisko soittaa ja sanoo että hei, tullaan kahville! Ok sanoo äippä..

Mun mielestä sun ei kannata sörkkiä anopin tekosia: ettei se jaksa (pitäis pestä sen ikkunat, ei saa tehdä ruokaa koko porukalle).

Eikö se ole sitä että mummot nyt höösää lapsien ja lapsienlapsien kanssa?

Miten sää ees kehtaat ajatella ettei toinen saisi auttaa? Onko se joku jalkapuoli jo?

Oma kokemus vanhemmista naisista on että kun huokasee: hui, ehdin taas siivota omassa kodissa POSITIIVINEN asia, ne tykkää että pääsee siivoamaan toisten koteja!!! :D

Oma äitini on nauranut kanssani että tyttären luona on hyvä puuhailla. Mutta se että annas jos menee pojan kotiin siivoamaan niin tulee avarista pojan emännältä.. Veikkaan että niillä on sama juttu!

Vierailija
5/6 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että olisi kyse siitä, ettei anoppi olisi halunnutkaan lähteä ravintolaan. Hän itseasiassa itse ehdotti sitten siihen ravintolahommaan että olisi seisova pöytä, lapsille ohjelmaa yms. itse olisin ollut menossa ihan tavalliseen ravintolaan syömään tavis menusta ja anoppi oli tosi pettyneen kuuloinen kun soitti minulle homman peruuntumisesta.

Anoppi ei saisi oikein raskaita hommia edes tehdä, tästä syystä ei ole enää leiponut meille enää vuosiin mitään mutta tyttärensä luona ei sairaudesta ole mitään haittaa.

Harvoin olen anoppia pyytänyt avuksi lapsia katsomaan ja aina on sanonut että tulee jos tyttärensä ei apua sitten silloin tarvitse ja minä olen apua pyytänyt vain silloin kun ei muuta vaihtoehtoa enää ole ollut., meillä kun on niin hänen ei tarvitse tehdä muuta kuin lukea vaikka satuja lapsille, menoni ovat kestäneet aina niin vähän aikaa ja ruuat sun muut olen aina valmiiksi laittanut ettei tarvi edes lämmittää vaan istua valmiiseen pöytään.

Se minua eniten loukkaa, että anoppi itse kehoitti tekemään jo lapsia kun voisi vielä meitä auttaa, eipä niitä apuja ole kyllä tullut.

Enkä todellakaan hänestä mitään piikaa halua vaan mummon lapsilleni, viettäisi heidän kanssaan aikaa, ottaisi joskus vaikka yökylään. Luulen ettei lapsilleni jää mitään muistoja tästä mummosta, kun on niin etäinen. Vielä ei olisi myöhäistä rakentaa suhdetta näihin lapsiin, kohta lapseni eivät enää edes halua.

Vierailija
6/6 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanokaa että tultiin näiden meidänkin lasten kanssa nyt kun mummu on täällä niin että meidänkin lapset saa nähdä mummua ja leikkiä serkkujen kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä