Murmeli ilmestynyt vaatekomeroon - mitä tehdä? Apua!
Tärisen täällä kun pelästyin niin pahasti sitä, auttakaa!!! Voiko siihen koskea hanskat kädessä vai pureeko se?
Kommentit (36)
Laitahan ap rillit päähän, se on kissa eikä murmeli :D
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:07"]
Laitahan ap rillit päähän, se on kissa eikä murmeli :D
[/quote]
En usko että on kissa kun ei sano miau.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:56"]
Vaatekomerossa mummeli, joka järsii Marimekon kevätasua :'D Jestas!
[/quote]
Apua, nauroin ääneen :D:D mielikuva...
Unohdit sulkea lapsesi marsun häkin? :D
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:10"]
Unohdit sulkea lapsesi marsun häkin? :D
[/quote]
Pidätkö minua tyhmänä, kyllä minä marsun ja murmelin erotan!!! Ei ole Muru taikka Minni tuo hirviö...
Siltä varalta että joku joka ei ole provo hädissään googlettaa itsensä tähän keskusteluun: nappaa eläin ylösalaisin käännetyn ämpärin sisään ja hivuta alle riittävän suuri pahvin pala. Niin kuin heittäisit ulos ampiaista joka pörrää ikkunassa, mutta suuremmilla välineillä =)
Kiesus, vieläkö joku tuhlaa pennosensa Marimekkoon? Nehän on murmeleiden ja sontiaismolottajien ykkösherkkua.
Mä kuolen nauruun täällä....
graundhoogdei!!
ennustaako se talven jatkuvan vielä 6 viikkoa vai odottaako se siellä kaapissa jotain muuta? Tuntuuko että sama päivä toistuu joka päivä?
Googletin murmelin ja meilläkin on ollut murmeli täällä,pesiytyi lapsen kaappiin ja söi kaikki disney hahmo vaatteet,poika oli tosi surullinen kun järsi dusty kumpparit puhki.
laitoin muijan marimekon mariskooliin pähkinöitä kuistille ja eläin oli niin tyhmä että ryntäsi pihalle.
nyt pitää olla tarkkana ettei pääse livahtamaan sisälle,poika sanoi että soosoo mulkkeli!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:19"]
Kiesus, vieläkö joku tuhlaa pennosensa Marimekkoon? Nehän on murmeleiden ja sontiaismolottajien ykkösherkkua.
Mä kuolen nauruun täällä....
[/quote]
Koen tulleeni huijatuksi, kun minua ei varoitettu liikkeessä tästä että Marimekon vaatteet tuovat murmeleita mukanaan!! En tilannut lisää lemmikkieläimiä. Heti kun kevätasun kotiutin niin murmeli ilmaantui komeroon. Näen asioiden välillä selkeän yhteyden!! Tästä sen on johduttava.
Ja arvatkaapa mitä?? Nyt se paska on siirtynyt pari kuukautta vanhan Furlan laukkuni kimppuun. Enää ei pelota yhtään, vaan olen raivoissani ja kyyneleet valuvat poskilla... Pakko näiden on vakuutukseen mennä
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:44"]
Rapsuta sitä.
[/quote]
En varmasti koske, ties mitä tauteja kantaa!!
Laita mummelin vanha murmeliturkki henkariin sinne niin johan säikähtää
Kannttaa avata keväisin se kaapin ovi. Jos murmeli ulos tullessaan näkee oman varjonsa kesä tulee vasta 6vk päästä. Mikäli murmeli ei näe varjoaan kesä aikaistuu ja tulee lähiviikkoina.
On suomessa murmeleita, eläintarhassa. Luonnonvaraisesti niitä elelee jossain aasian tasangoilla ja pohjoisimman Amerikan metsistöissä elää metsämurmeleita. Kokeile puhua se ulos, ovat näköjään fiksuja eläimiä, kun ovat ensin karanneet Korkeasaaren lukituista tiloista, ostaneet lipun lautalle, matkanneet maihin ja suunnittelevat jo kesähäitä sovitellen vaatteita vaatekomerossasi. ...jos vrt. PK-seudun ihmisiin, joista 50% eivät osaa itsenäisesti edes talousasioistansa huolehtia - kun eivät osta juniin lippuja, pummaavat tuakkaa jne. mitä ehkä ymmärtäisin 12v lasten tekevän, mutta että nelikymppiset aikuiset miehetkin.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:00"]Olin kyllä biologian tunneilla hereillä ja ilmiselvä murmeli tämä on!! Älkää epäilkö lajintunnistustaitojani vaan auttakaa! Ilmiselvä murmeli on. [/quote] Ilmiselvä? Mistä tiedät että SELVÄ? Puhallutitko sen vai?
[/quote]
Siis sekaisin se on kuin hullu, järsii vaatteeni pilalle!!! Mt-ongelmia varmaan. Mieti miltä tuntuu kun sinne meni muummuassa uusi Marimekon kevätasu...