Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en pysty katsomaan tota lätkää ARGH!

Vierailija
06.05.2009 |

Miten peli voi olla jo noin selvästi USA:lle??? Mä hypin seinille!!!

Onko enää mitään toivoa??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AINA käy näin????

Vierailija
2/14 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lätkä vapaa alue.Vituttaa kun miehenä saa jatkuvasti selitellä miksei diggaa tosta vammasesta väkivalta"urheilusta".Onneksi poikani Ei ole pätkääkään kiinnostunut tosta lajista...ja huom luistelu on sitten ihan eri asia niin jäällä kuin nyt kesällä asfaltilla( n 4krt viikossa käyn ite rullistelemassa)..mut siis lätkä on no no!!!!

Vierailija
4/14 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tästä....

Vierailija
5/14 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lätkä vapaa alue.Vituttaa kun miehenä saa jatkuvasti selitellä miksei diggaa tosta vammasesta väkivalta"urheilusta".Onneksi poikani Ei ole pätkääkään kiinnostunut tosta lajista...ja huom luistelu on sitten ihan eri asia niin jäällä kuin nyt kesällä asfaltilla( n 4krt viikossa käyn ite rullistelemassa)..mut siis lätkä on no no!!!!

Vierailija
6/14 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks tätä pitää katsoa kevät toisensa jälkeen?? Onko se masokismia?

Vierailija
7/14 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tähän loppuu, niin ei voimitään. Hyvin ovat kuitenkin pelanneet.

Lupasin pojalle, että jos menee rankaistuslaukauskisaan, niin herätän hänet katsomaan. Toivottavasti ei mene.

Vierailija
8/14 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tykkään formulasta, mutta muhun ei vaan istu toi lätkän diggaus kuten suomalaiseen kulttuuriin kuuluvat ördääminen ja uhoaminen jotka liittyy siihen. jase ei tee mun katu-uskottavuutta vähennä pätkääkään

Vierailija
9/14 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä uhoamista esiinny kuin katsomossa, sekä tuo toinen kommentaattori on outo.

Kyllä mäkin tykkään formulasta, mutta muhun ei vaan istu toi lätkän diggaus kuten suomalaiseen kulttuuriin kuuluvat ördääminen ja uhoaminen jotka liittyy siihen. jase ei tee mun katu-uskottavuutta vähennä pätkääkään

Vierailija
10/14 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jääkiekko on.

Vierailija
11/14 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kiinnostavaa, helppoa ja jännittävää katsella, kaukalossa tapahtuu paljon, toisin kuin esim. fudiksessa, ja suomalaiset ovat (ajoittain) jopa tosi hyviä lätkässä eli meillä on sen vuoksi intressi katsoa. Totta tietysti, että olisi enemmän mielenkiintoa jos hyviä maita olisi enemmänkin ettei voitto olisi vain noin "neljän kauppa".

Takaisin jännäämään...!

Vierailija
12/14 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kai sit tykkää joukkuelajeista tai jtn mut skimbaus on miljoona kertaa siistimpää ja rockkaavampaa kun lätkä' jos miettii talvilajeja...

Vierailija
13/14 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut silti en välitä katsoa skimbausta telkkarista. Saatika, että se raastaisi mitenkään hermoja.

Itse en osaa oikein edes luistella. Ja olen oikein hillitty ja sivistynyt ihminen - ja SILTI pidän sen katsomisesta.

10

en kai sit tykkää joukkuelajeista tai jtn mut skimbaus on miljoona kertaa siistimpää ja rockkaavampaa kun lätkä' jos miettii talvilajeja...

Vierailija
14/14 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mtn, lähinnä ajattelin omalta kannalta kun on sitä tullut 20 v. harrasteltua.Viime talvenä kävin kyllä luistelemassakin pojan kanssa niin ulkona kuin hallissa ja se on loistavaa liikuntaa sinänsä.